Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Ми треба исклучиво за градско возење, не планирам да го возам offroad во никој случај. Ако му е единствена маана слаба шасија, мислам дека ќе можам да „живеам“ со тоа. Фала за коментарот. поздрав
 
Што викате за ова ?

http://pazar3.com.mk/ViewItem.aspx?itemId=376644

718c5568-c7f2-45d5-ab93-88fc9932d8a2.jpg

thumb_single_right_top.gif

thumb_single_left_bottom.gif
 
me intersira kako moze da se trgne blokada kaj ovie kineskite skuter4inja?
 
Имав некаде напишано, ендуро од 50 кубици не е мотор. Замена за веспа е, ништо повеќе. Крајна брзина 60 км/ч ке те стигаат и престигнуваат кинески срања, играчки од типот на шлајфовање, кревање на 1 тркало и тн заборави. Така да единствена добра карактеристика му е трајната регистрација и малата потрошувачка.
 
Имав некаде напишано, ендуро од 50 кубици не е мотор. Замена за веспа е, ништо повеќе. Крајна брзина 60 км/ч ке те стигаат и престигнуваат кинески срања, играчки од типот на шлајфовање, кревање на 1 тркало и тн заборави. Така да единствена добра карактеристика му е трајната регистрација и малата потрошувачка.

Не ми требаат јака брзина дигање и куропецања ... вреди за ценава ? му пишав на типов ама не ми врати колку има поминато км :toe:
 
Ај еден совет. Може ли и која е процедурата да се пренесе нов скутер од Хрватска во Македонија?
 
Не ми требаат јака брзина дигање и куропецања ... вреди за ценава ? му пишав на типов ама не ми врати колку има поминато км :toe:
Ако го занемариме изгледот, јас побрзо би земал нов Томос АПН 6 отколку ова. Новите се доста добри, километраж, жмигавци, електронско палење, 5 брзини менувач + Томос е, деловите се без пари. А цената е околу 650-700 евра ако не се лажам.
 
Имам скутер 125ка и ми се испразни акумулаторот. Ако го возам подолго време се полни и другиот ден повторно е празен.

Сега го палам на кургла па веднаш си олни акумулаторот и можам да користам светла, жмигавци и свирка.

Е сеа прашањето ми е дали има нешто штетни во палењето на кургла да знам побрзо да си купам акумулатор :)
 
Имам скутер 125ка и ми се испразни акумулаторот. Ако го возам подолго време се полни и другиот ден повторно е празен.

Сега го палам на кургла па веднаш си олни акумулаторот и можам да користам светла, жмигавци и свирка.

Е сеа прашањето ми е дали има нешто штетни во палењето на кургла да знам побрзо да си купам акумулатор :)

Изгледа имаш проблем со реглерот, а не со акумулаторот. Оди на мајстор да го провери.

Нема ништо штетно во палење на курбла, кај некои мотори електронското палење по долг период ги аби цилиндрите бидејќи маслото не стигнува да подмачка секаде па првите 2-3 револуции се посуви отколку обично...ама сето ова е нормално и вклучено во животниот век на моторот.
 
Изгледа имаш проблем со реглерот, а не со акумулаторот. Оди на мајстор да го провери.

Нема ништо штетно во палење на курбла, кај некои мотори електронското палење по долг период ги аби цилиндрите бидејќи маслото не стигнува да подмачка секаде па првите 2-3 револуции се посуви отколку обично...ама сето ова е нормално и вклучено во животниот век на моторот.
А за што служи реглерот? Тоа го полни акумулаторот кога работи моторот?

Не ми пали ни на курбла сеа. Сабајле не успеав 30 пати пробав, сеа ми запали еднав по 10 обиди.
 
А за што служи реглерот? Тоа го полни акумулаторот кога работи моторот?

Не ми пали ни на курбла сеа. Сабајле не успеав 30 пати пробав, сеа ми запали еднав по 10 обиди.

Имаш алтернатор кој го полни акумулаторот и во него имаш втор дел реглер кој исто ја контролира струјата и полнењето. Некогаш не го полни или го преполнува и често имаш проблеми со струјата после 2-3 возења на полн акумулатор...

Можеби се само четкиците па не ти полни доволно, можеби и не е реглерот...

Најдобро оди до кај мајстор и кажи му ќе провери тој. Ако држи струја кај него а тебе во возење или наредно палење акумулаторот ти е празен кажи му да го види реглерот, јас типувам дека тоа е проблемот.

Да имаше брзински ќе го запалеше со туркање. А имаш полнач за акумулатор? Наполни го и извози го така до мајстор и објасни му ова што ти кажувам, мислам за кратко ќе ти го поправи ако има делови (а не верувам дека нема делови за поновиве скутери и мотори и башка ефтини се).
 
Имаш алтернатор кој го полни акумулаторот и во него имаш втор дел реглер кој исто ја контролира струјата и полнењето. Некогаш не го полни или го преполнува и често имаш проблеми со струјата после 2-3 возења на полн акумулатор...

Можеби се само четкиците па не ти полни доволно, можеби и не е реглерот...

Најдобро оди до кај мајстор и кажи му ќе провери тој. Ако држи струја кај него а тебе во возење или наредно палење акумулаторот ти е празен кажи му да го види реглерот, јас типувам дека тоа е проблемот.

Да имаше брзински ќе го запалеше со туркање. А имаш полнач за акумулатор? Наполни го и извози го така до мајстор и објасни му ова што ти кажувам, мислам за кратко ќе ти го поправи ако има делови (а не верувам дека нема делови за поновиве скутери и мотори и башка ефтини се).
Го ставив да се полни па ќе го однесам утре ако се испразни.
Фала за советите поз
 
Имаш алтернатор кој го полни акумулаторот и во него имаш втор дел реглер кој исто ја контролира струјата и полнењето. Некогаш не го полни или го преполнува и често имаш проблеми со струјата после 2-3 возења на полн акумулатор...

Можеби се само четкиците па не ти полни доволно, можеби и не е реглерот...

Најдобро оди до кај мајстор и кажи му ќе провери тој. Ако држи струја кај него а тебе во возење или наредно палење акумулаторот ти е празен кажи му да го види реглерот, јас типувам дека тоа е проблемот.

Да имаше брзински ќе го запалеше со туркање. А имаш полнач за акумулатор? Наполни го и извози го така до мајстор и објасни му ова што ти кажувам, мислам за кратко ќе ти го поправи ако има делови (а не верувам дека нема делови за поновиве скутери и мотори и башка ефтини се).
Алтернатор кај колите... кај мотори имаш електронско палење со две намотки (калеми) кои стојат фиксно, а околу нив ротира магнет прицврстен на радилица. И така во главната намотка се создава струјата за палење на моторот - искра, додека во споредната се создава струја за моторот. Реглер и сите понатаму работи нормално си постојат.
 
Зависи каков мотор..ама генерално тоа е постапката.

Однеси го најдобро прво кај електричар, одма ќе види шо му е маката.
 
Го возев моторот по дождливо време и влегов во 2-3 големи вира со вода и по 2-3 минути ми изгаси моторот. Пробав да го запалам, нејќеше па го оставив 10тина мин да одмори па пак пробав и ми запили, повозав 2-3 мин и пак ми згасна. Оваа постапка ја повторов усте 1-2 пати па веќе не палеше. Чаре? Може да е влезено некаде вода? Не пукаше моторот како кога ќе има вода во резервуар само едноставно гасеше, кога ќе стегнев на гаста губеше сила и гаснеше како кога ќе снема бензин. Можно е да е до водата што влегов или па е некој сосема друг дефект.

Се работи за 4 тактна машина

пс: свеќицата ја проверив и исчистив и пак нејќеше
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom