Совети околу мотоцикли

Член од
5 ноември 2008
Мислења
33
Поени од реакции
4
Ми треба исклучиво за градско возење, не планирам да го возам offroad во никој случај. Ако му е единствена маана слаба шасија, мислам дека ќе можам да „живеам“ со тоа. Фала за коментарот. поздрав
 

JerryMK

Sexy Girls in your town for night
Член од
5 мај 2009
Мислења
259
Поени од реакции
12
me intersira kako moze da se trgne blokada kaj ovie kineskite skuter4inja?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Имав некаде напишано, ендуро од 50 кубици не е мотор. Замена за веспа е, ништо повеќе. Крајна брзина 60 км/ч ке те стигаат и престигнуваат кинески срања, играчки од типот на шлајфовање, кревање на 1 тркало и тн заборави. Така да единствена добра карактеристика му е трајната регистрација и малата потрошувачка.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Имав некаде напишано, ендуро од 50 кубици не е мотор. Замена за веспа е, ништо повеќе. Крајна брзина 60 км/ч ке те стигаат и престигнуваат кинески срања, играчки од типот на шлајфовање, кревање на 1 тркало и тн заборави. Така да единствена добра карактеристика му е трајната регистрација и малата потрошувачка.
Не ми требаат јака брзина дигање и куропецања ... вреди за ценава ? му пишав на типов ама не ми врати колку има поминато км :toe:
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Ај еден совет. Може ли и која е процедурата да се пренесе нов скутер од Хрватска во Македонија?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Не ми требаат јака брзина дигање и куропецања ... вреди за ценава ? му пишав на типов ама не ми врати колку има поминато км :toe:
Ако го занемариме изгледот, јас побрзо би земал нов Томос АПН 6 отколку ова. Новите се доста добри, километраж, жмигавци, електронско палење, 5 брзини менувач + Томос е, деловите се без пари. А цената е околу 650-700 евра ако не се лажам.
 

meazza

lo §ono in†eri§†a
Член од
30 јануари 2007
Мислења
7.046
Поени од реакции
1.175
Имам скутер 125ка и ми се испразни акумулаторот. Ако го возам подолго време се полни и другиот ден повторно е празен.

Сега го палам на кургла па веднаш си олни акумулаторот и можам да користам светла, жмигавци и свирка.

Е сеа прашањето ми е дали има нешто штетни во палењето на кургла да знам побрзо да си купам акумулатор :)
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.108
Поени од реакции
11.582
Имам скутер 125ка и ми се испразни акумулаторот. Ако го возам подолго време се полни и другиот ден повторно е празен.

Сега го палам на кургла па веднаш си олни акумулаторот и можам да користам светла, жмигавци и свирка.

Е сеа прашањето ми е дали има нешто штетни во палењето на кургла да знам побрзо да си купам акумулатор :)
Изгледа имаш проблем со реглерот, а не со акумулаторот. Оди на мајстор да го провери.

Нема ништо штетно во палење на курбла, кај некои мотори електронското палење по долг период ги аби цилиндрите бидејќи маслото не стигнува да подмачка секаде па првите 2-3 револуции се посуви отколку обично...ама сето ова е нормално и вклучено во животниот век на моторот.
 

meazza

lo §ono in†eri§†a
Член од
30 јануари 2007
Мислења
7.046
Поени од реакции
1.175
Изгледа имаш проблем со реглерот, а не со акумулаторот. Оди на мајстор да го провери.

Нема ништо штетно во палење на курбла, кај некои мотори електронското палење по долг период ги аби цилиндрите бидејќи маслото не стигнува да подмачка секаде па првите 2-3 револуции се посуви отколку обично...ама сето ова е нормално и вклучено во животниот век на моторот.
А за што служи реглерот? Тоа го полни акумулаторот кога работи моторот?

Не ми пали ни на курбла сеа. Сабајле не успеав 30 пати пробав, сеа ми запали еднав по 10 обиди.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.108
Поени од реакции
11.582
А за што служи реглерот? Тоа го полни акумулаторот кога работи моторот?

Не ми пали ни на курбла сеа. Сабајле не успеав 30 пати пробав, сеа ми запали еднав по 10 обиди.
Имаш алтернатор кој го полни акумулаторот и во него имаш втор дел реглер кој исто ја контролира струјата и полнењето. Некогаш не го полни или го преполнува и често имаш проблеми со струјата после 2-3 возења на полн акумулатор...

Можеби се само четкиците па не ти полни доволно, можеби и не е реглерот...

Најдобро оди до кај мајстор и кажи му ќе провери тој. Ако држи струја кај него а тебе во возење или наредно палење акумулаторот ти е празен кажи му да го види реглерот, јас типувам дека тоа е проблемот.

Да имаше брзински ќе го запалеше со туркање. А имаш полнач за акумулатор? Наполни го и извози го така до мајстор и објасни му ова што ти кажувам, мислам за кратко ќе ти го поправи ако има делови (а не верувам дека нема делови за поновиве скутери и мотори и башка ефтини се).
 

meazza

lo §ono in†eri§†a
Член од
30 јануари 2007
Мислења
7.046
Поени од реакции
1.175
Имаш алтернатор кој го полни акумулаторот и во него имаш втор дел реглер кој исто ја контролира струјата и полнењето. Некогаш не го полни или го преполнува и често имаш проблеми со струјата после 2-3 возења на полн акумулатор...

Можеби се само четкиците па не ти полни доволно, можеби и не е реглерот...

Најдобро оди до кај мајстор и кажи му ќе провери тој. Ако држи струја кај него а тебе во возење или наредно палење акумулаторот ти е празен кажи му да го види реглерот, јас типувам дека тоа е проблемот.

Да имаше брзински ќе го запалеше со туркање. А имаш полнач за акумулатор? Наполни го и извози го така до мајстор и објасни му ова што ти кажувам, мислам за кратко ќе ти го поправи ако има делови (а не верувам дека нема делови за поновиве скутери и мотори и башка ефтини се).
Го ставив да се полни па ќе го однесам утре ако се испразни.
Фала за советите поз
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Имаш алтернатор кој го полни акумулаторот и во него имаш втор дел реглер кој исто ја контролира струјата и полнењето. Некогаш не го полни или го преполнува и често имаш проблеми со струјата после 2-3 возења на полн акумулатор...

Можеби се само четкиците па не ти полни доволно, можеби и не е реглерот...

Најдобро оди до кај мајстор и кажи му ќе провери тој. Ако држи струја кај него а тебе во возење или наредно палење акумулаторот ти е празен кажи му да го види реглерот, јас типувам дека тоа е проблемот.

Да имаше брзински ќе го запалеше со туркање. А имаш полнач за акумулатор? Наполни го и извози го така до мајстор и објасни му ова што ти кажувам, мислам за кратко ќе ти го поправи ако има делови (а не верувам дека нема делови за поновиве скутери и мотори и башка ефтини се).
Алтернатор кај колите... кај мотори имаш електронско палење со две намотки (калеми) кои стојат фиксно, а околу нив ротира магнет прицврстен на радилица. И така во главната намотка се создава струјата за палење на моторот - искра, додека во споредната се создава струја за моторот. Реглер и сите понатаму работи нормално си постојат.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.108
Поени од реакции
11.582
Зависи каков мотор..ама генерално тоа е постапката.

Однеси го најдобро прво кај електричар, одма ќе види шо му е маката.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Го возев моторот по дождливо време и влегов во 2-3 големи вира со вода и по 2-3 минути ми изгаси моторот. Пробав да го запалам, нејќеше па го оставив 10тина мин да одмори па пак пробав и ми запили, повозав 2-3 мин и пак ми згасна. Оваа постапка ја повторов усте 1-2 пати па веќе не палеше. Чаре? Може да е влезено некаде вода? Не пукаше моторот како кога ќе има вода во резервуар само едноставно гасеше, кога ќе стегнев на гаста губеше сила и гаснеше како кога ќе снема бензин. Можно е да е до водата што влегов или па е некој сосема друг дефект.

Се работи за 4 тактна машина

пс: свеќицата ја проверив и исчистив и пак нејќеше
 

Kajgana Shop

На врв Bottom