Скопје 2014 (Генерална дискусија)

  • Креатор на темата Креатор на темата Принцезичка
  • Време на започнување Време на започнување

Дали го одобрувате проектот Скопје 2014?


  • Вкупно гласачи
    593
По мени је било много боље да су уместо ових зграда градили нешто модерно и ново, али шта је ту је. Скопље се гради брже од Београда, и развија се и постао је велики град :) Само је ипак требало размислити о свему овоме. Мени се не свиђа баш, али ако ће то ојачати македонски индетитет и нацију, онда сам за :ајнапиво: Добро је што се улаже упоредо пуно у инфракструктуру.
Јесте, да, Цеца би била поносна на овај град - можда сними и песму о њему. Ред је.
 
По мени је било много боље да су уместо ових зграда градили нешто модерно и ново, али шта је ту је. Скопље се гради брже од Београда, и развија се и постао је велики град :) Само је ипак требало размислити о свему овоме. Мени се не свиђа баш, али ако ће то ојачати македонски индетитет и нацију, онда сам за :ајнапиво: Добро је што се улаже упоредо пуно у инфракструктуру.

VladanngBG,

како може да се „...ојачају македонски идентитет и нација...„ со посредство на архитектурата? Дали постои барем еден историски пример за таква можност?
 

Бар да се потруделе со сиве споменици малку сериозно да изгледаат.. онака, авторитативно.. Јебеш, можеле да се изнашетаат у преполнине магацини и депонии у Русија и да погледаат запуштени Советски бронзени фигури... ама ај.. :-)))))))

Него пратете ова... Едно од идејните и предложени решенија за ФИНКИ и ФФК, пред Комплекс Факултети .....

Ама не.. запнале Барок та Барок.. ко куче ко ќе запне по тениско топче.. свашта///

Како и да е.. Ова подолу е многу креативно и инспиративно решение, а исто така и соговорникот, т.е. авторот....кој вели:

„„За нас човечката, меѓусебната комуникација се важни и затоа ни се важни и отворените заеднички простории. Таа комуникација е исклучително важна и мора да постои без оглед на дизајнерските трендови или развојот на технологијата. Во светот проектирањето на библиотеки е предизвикувачки затоа што цело време се дигитализираат книгите и се покрева прашањето како тоа да се префрли во интерактивен социјален простор бидејќи библиотеките ја имаат таа улога, па тоа до некаде се рефлектира и во овие образовни институции. Сепак, она човечкото, интеракцијата е важна. Некои работи мора да ги имаат академските институции, не е сè до технологијата, пак е до човекот и како тој човек го инспирираш да го натераш да се чувствува убаво да учи, да студира во тие згради“, објаснува Мехмети за концептот.“


http://www.design.mk/2015/02/bma-arhitektonsko-resenie-za-finki-i-dif-2/
 
Овој па го брани....:tapp:
Демек буквално мислам така...

Претерување е тоа секако, со поента.
Знам каква поента, овој не чини, затоа што некој друг кој збори ист јазик со него силувал кобила.
 
Бидејќи „Бароков“ што така милуваме да го фураме, ни е Оригинал автентично напрен, асли маЌедоЊЦки, ама од стиропор - нели..

Еве што се дешава со стиропорот за одреден период ...

http://off.net.mk/lokalno/balkanshtina/problemot-so-fasadite-od-stiropor
 
Лудилото продолжува

ПОЧНА УБИСТВОТО НА ФАСАДАТА НА ЕВН

Новиот изглед на зградата во која е сместено "ЕВН Македонија" на Плоштад, веќе се гледа. Стаклото од фасадата на првите катови е заменето со бетон. Направени се отвори за прозорци на места каде што досега немало, па од рамките се гледаат цигли. Овој чин скопските архитекти, уште пред да почнат градежните работи, го оценија како убиство.

B66CED4DB111B8469716FD2E8D5A88D5.jpg
"Сите објекти се подложни на тековно одржување, но не смеат да се обезличат. Ако на оваа зграда $ се стави барок, тоа би било еднакво на убиство. Јас моите авторски дела ги доживувам како рожби и како субјекти во просторот кои директно влијаат врз расположението на оние што минуваат покрај нив. Ако минувате покрај грда зграда, и вие не се чувствувате добро. Ако, пак, некој ми го менува објектот, тоа е како да ми ја убива рожбата, прави злосторство", ни рече архитектот Трајко Димитров пред три години, кога барокот за зградата на ЕВН беше само во најава.
Тој објасни дека оваа зграда, заедно со зградата на Владата, со нејзиниот поранешен изглед, се првите објекти изградени во интернационален стил, со примена на најсофистицирани материјали во тој момент. Најпозната зграда во светот изградена во овој стил е Сиграм билдинг на Петтата авенија во Њујорк, дело на познатиот архитект Лудвиг Мис ван дер Рое. Под негово влијание го направил своето дело и архитектот Бранко Петричиќ од Србија, автор на зградата во која е сместено "ЕВН Македонија". Трудот на архитектот Петричиќ бил првонаграден на анонимен југословенски конкурс, и добил право на изведба. Објектот почнал да се гради во 1961 година, го издржал земјотресот, а по земјотресот му биле доградени уште два ката.
"Зградата на сегашно 'ЕВН Македонија' беше првиот трендовски објект во Градот. Почна да се гради пред земјотресот и беше првата зграда со фасада по системот ѕид - завеса од алуминиум и стакло", вели архитектот Димитров, кој целиот свој работен век го минал во "Македонија проект" и автор е на неколку репрезентативни објекти во Скопје.
Барокната фасада е трета фасада за објектот. Кусо време откако била изградена зградата, односно во периодот кога се изградил Градскиот трговски центар, се јавила потреба од целосно менување на фасадата, бидејќи била релативно стара и дотрајана. Втората фасада е на архитектот Звонко Никуљски, но тој целосно го испочитувал авторството на Петричиќ, па за лаиците првата фасада и онаа која сè уште стои на погорните катови на зградата, не се разликуваат.
Од ЕВН, кога почна менувањето на фасадата ни изјавија дека Градежниот факултет е задолжен за проектите и за почитување на авторските права на архитектот Петричиќ. Преслекувањето во барок се очекува да чини 4,3 милиони денари, кои заеднички ги обезбедуваат ЕВН и ЕЛЕМ.

(М.И.П.)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom