Почитувани од
@klimi.mk сакам да Ве повикам да се изјасните јавно за 10-годишната гаранција на GREE климите дали
е целосна(за сите компоненти)
и безусловна или е потребно да се доплатува дополнително како што поназат некои од членовите напишаа.
однапред Ви благодарам
Гаранцијата ја дава GREE ние ја проследуваме, се рабои за целосна со редовен годишен сервис. Не се крие истото и убаво пишува во самиот гаранет лист, кој го побарал го добил.[DOUBLEPOST=1510053240][/DOUBLEPOST]
Znaci ovaa Kyato klima e skart kako primer denesnite ST NEO i drugi ne poznati ( slabo kvalitetni ) klimi. og
@klimi.mk neka kazat dali se raboti za kineska marka i neka spodelat podetalni informacii za Kyato klimi[DOUBLEPOST=1509382073][/DOUBLEPOST]
Пред да тврдете дека е Шкарт треба да споделете зошто мислете дека е шкарт. Ако гледате ние не ги нудеме брендовите кои се шкарт па сиурно нема да расипуваме репутација со такви модели.
Брендот е Романски, се прават во AUX фабриката со Мидеа компресор, спецификациите и квалитетот е ист како и подобрите конкурентни модели во тој ценовен ранг.[DOUBLEPOST=1510053680][/DOUBLEPOST]
делумно си ме разбрал грее.ком.мк можеби се главни но како што јас сум видел од кај нив неможе да се нарача и купи онлајн како од кај клими.мк и затоа е мојот револт кон вториве (кои не знам ни кои се ни каде се лоцирани - противник сум на начинот не на брендот или фирмата), затоа што ако купам од реална продавница продавачот можеби ќе ми каже дека треба да доплатам за да ја добијам полната 10 год. гаранција а може и ќе сокрие, но ако нарачам од клими.мк шокот ќе ми следи дури откако ќе стаса уредот дома или откако ќе монтираме а и во двата случаи парите се дадени нели?
п.с техномаркет немаат наведено колкава е гаранцијата еве сега проверив
Си створил револт БЕЗ воопшто да не контактираш. Ако си го отворил нашиот сајт и го разгледаш добро ке видеш дека имаме телефонски броеви за контакт, физичка локација во CapitolMall, поштенска адреса, точен назив на фирма и СИТЕ детали. Може да не контактирате и да проверете дали ке се скорие или не некоја информација.
Друго имате законска основа да го вратете уредот ( во оригинал пакување ) ако случајно има проблем и не го сакате истото така да и да сте дадиле пари а не сте прашале и информирале имате можност да го вратете.
Светот оди напред и online продажбата е иднината а вие се револтиате затоа што ние работеме online, стварно не ми е јасно.[DOUBLEPOST=1510053771][/DOUBLEPOST]
Luge dzabe e taa 10 godisna garancija kako prvo koj garantira deka primer za gree amber ili nebitno gree lomo ke ima rezervni delovi vo narednite 10 godini znaeme site deka skoro na 2 godini se menuvaat modelite taka da nikoj nemoze da garantira dokolku pregoru primer elektrinikata vo 8-ta godina od garancijata deka servisot ke ima ista takva elektronika.
Тоа што испаѓаат нови модели не значи дека нема да има резервни делови за старите. А и да нема ако уредот е под гаранција и неможе да го сервисираат во закински рок може да барате НОВ уред така да не е џабе.[DOUBLEPOST=1510054344][/DOUBLEPOST]
кога веќе ја спомна
@Strelec гаранцијата нека обрнат
ВНИМАНИЕ !!! сите оние кои сакаат да купат клима грее од клими.мк дека од клими.мк кријат дека за 10 год. гаранција треба купувачот да доплати од 15% за поскапите до скоро 50% (од цената на купување на уредот) за поефтините модели. Дека не лажам еве принтскрин од нивната веб страна

на која на ниеден начин не му е објаснето на купувачот дека треба да долати дополнително за да ја добие полната гаранција, со што го доведуваат во заблуда (бидејќи ниеден друг не нуди 10 год. гаранција) да купи нивни производ.
Каде лажеме ? Гаранцијата е 10 години. Ние имаме веб страница со однапред определени параметри. Секој производител си има свој гарантен лист и Сите производители си имаат услови за гарација ( непостои безусловна гаранција бидејќи услов е и физички да не е оштетен уредот како пример ) не е ниту прегледно ниту технички возможно за секоја клима или бренд детално да објаснуваме такви ситни детали. Сепак се работи за веб страница. На веб страницта не сме пишале дека НЕМА услови па да лажеме. ниту пак наплаќаме % за да важи гаранцијата. Воедно не се доплаќа за да добиеш гаранција туку за целосна гаранција потребен е редовен сервис(одржување). Ова ниту го криеме ниту имаме намера да го криеме. истите услови ги има и Vivax и Tesla и Kyato и скоро секој друг бренд ... Ова не е нешто ново ниту пак се крие. Повторно наместо да обвинувате можете да контактирате на БИЛО кој официјален канал за контакт со нас ( телефон, маил, пошта па дури и FB ) и ке ги добиете сите информации.