32.Triple Frontier-6
33.Lost Highway-9(Р)
34.Fyre-8-И јас сум инстаграм инфлуенсер имам 13 фоловерс.
35.Beast-8
36.Dawn-4
37.The Endless-4-Овдека се појавуват 3 месечини Another earth hold my beer
38.Aquaman-7>6
39.Agony-2-Да ме викнеше Анон да пиеме пиво ќе прифатев само да не го гледав филмов.
40.When Harry Met Sally…-8(Р)-Сосема случајно излезе на кајгана видов дека имало некој јубилеј 30 години викам како сум го пропуштил овој одма го симнав само што почна ми текна кој е ама си го репризирав.Во врска со Казабланка ма во врска со се бре!
41.Unlocked-6
42.EuroTrip-6-Ми се гледаше нешо онака мех,за тепање време,иако иам еден тон други за гледање ја симнувамОвој го имаше гледано на Д шо почнува и викам дај и ја ќе го глеам.
43.Arctic-8-Страшен актер му е'ам тоа.
56. King Kong (2005) - 7/10
57. Kong: Skull island (2017) - 7/10
58. Gangs of New York (2002) - 9/10
59. The hustle (2019) - 5/10
60. Dumbo (2019) - 7/10
61. There will be blood (2007) - 5/10 Уште не ми е јасно како филмов ја има таа оценка што ја има, ако ми текне колку ми беше факинг досаден.
62. The sessions (2012) - 7/10
63. Late night (2019) - 7/10
64. Untamed heart (1993) - 7/10
65. Missing link (2019) - 5/10 Обично давам повисоки оценки на анимирани, овде не знам што не ми штимаше, ќе пројде ко просек, али мех.
66. Down with love (2003) - 6/10
67. Anna (2019) - 3/10 Дејствието би требало да е во касни 80ти, рани 90ти во Москва, али технологијата, модата, па и се друго, е ко денес. Мислам, истражи малце, потруди се веќе кога правиш филм за друг временски период во друга држава. Забавен филм ако не те занима тој дел и вреѓа интелигенција. Друго, Рамбо е Рамбо и му веруваме дека може да им скрши кичми на 50 души зашто изгледа дека може ако се запне, а девојче од 50 кг без видлива мускулатура е малце превише фантазија дури и за акцииве. Го гледав ради Килиан, па ради него и 3чето.
68. Eurotrip (2004) - 6/10
69. Zootopia (2016) - 10/10 Во топ анимирани ми е, вторпат му давам десетка.
70. Yesterday (2019) - 6/10 Очекував повеќе од филм за Битлсите. Музиката да, ме фати на емоција алтернативата накрај, али другото немаше некоја содржина.
37. Cube (1997) 8
38. RocknRolla (2008) 7
39. Starred Up (2013) 6
40. Now You See Me (2013) 8
41. Before the Rain (1994) 10
42. Iluzija (2004) 8
43. Jas sum od Titov Veles (2007) 5
44. King Arthur:Legend of the sword (2017) 8
45. The Hunt (2012) 10
46. The Lives of Others (2006) 9
47. The Guilty (2018) 8
48. The Dirt (2019) 7
49. Who Am I (2014) 10
50. Run Lola Run (1998) 6
51. Lords of Chaos (2018) 8
52. Body Double (1984) 8
53. Dressed to Kill (1980) 9
54. Blow Out (1981) 7
55. Easy Rider (1969) 8
56. Invictus (2009) 9
57. From Dusk Till Dawn (1996) 7
58. Kill Bill: Vol.1 (2003) 10
59. Kill Bill: Vol 2 (2004) 10
60. The Amityville Horror (2005) 5
61. Jackie Brown (1997) 8
62. The Hobbit: An Unexpected Journey (2012) 9
63. The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013) 10
64. The Hobbit: The Battle of The Five Armies (2014) 9
65. Insidious: The Last Key (2018) 5
66. Tolkien (2018) 7
67. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001) (R) 10
68. The Lord of the Rings: The Two Towers (2002) (R) 10
69. The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) (R) 10
70. The Prodigy (2019) 8
71. Searching (2018) 9
72. Until the Light Takes Us (2008) 7
73. Omen III: The Final Conflict (1981) 6
74. The Fourth Kind (2009) 10
75. The Purity of Vengeance (2018) 8
76. Loft (2008) 9
77. Headhunters (2011) 6
78. The Babadook (2014) 6
79. Ju-On: The Grudge (2002) 3
80. Triangle (2009) 5
81. Enemy (2013) 7
01. Scarface (1983)(R) 10
02. In The Fade (2017) 6
03. The Road (2009) 6
04. The Omen (1976) 9
05. Drive (2011) 7
06. Rec (2007) 4
07. The Boat That Rocked (2009) 7
08. The Devil's Advocate (1997) 9
09. Hotel Rwanda (2004) 9
10. Butch Cassidy and The Sundance Kid (1969) 7
11. The Equalizer (2014) 9
12. The Equalizer 2 (2018) 7
13. Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles (1994)(R) 8
14. Mad Max (1979) 6
15. Cold War (2018) 5
16. The Book Of Eli (2010) 8
17. Safe House (2012) 7
18. We Own The Night (2007) 7
19. A Star is Born (2018) 6
20. Murder On The Orient Express (2017) 6
21. Bohemian Rhapsody (2018) 9
22. Green Book (2018) 8
23. All the Presients Man (1976) 7
24. Black Panther (2018) 6
25. Brokeback Mountain (2005) 8
26. Wicker Park (2004) 8
27. Wanted (2008)(R) 8
28. Hereafter (2010) 7
29. Heartbeats (2010) 5
30. Heartbreak Ridge (1986) 7
31. Untreacable (2008) 8
32. Aquaman (2018) 7
33. Snatch (2000)(R) 9
34. The Man Who Knew Too Much (1956) 8
35. Bicycle Thieves (1948) 8
36. Criminal (2016) 8
37. The Ninth Gate (1999) 8
38. Everybody Knows (2018) 6
39. Civic Duty (2006) 6
40. Double Lover (2017) 8
41. Daybreakers (2009) 8
42. Crank (2006) 6
43. Murder In The First (1995) 9
44. Pineapple Experss (2008) 4
45. The Ledge (2011) 6
46. The Lincoln Lawyer (2011) 8
47. Good Will Hunting (1997)(R) 9
48. The Hunger Games: Catching Fire (2013) 7
49. The Contender (2000) 8
50. The Hunt (2012) 9
51. A Separation (2011) 7
52. The Avengers (2012) 7
53. Anatomy of a Murder (1959) 9
54. We Need To Talk About Kevin (2011) 6
55. Munich (2005) 8
56. Runaway Jury (2003) 7
57. Q (Desire) (2011) 5
58. Antwone Fisher (2002) 6
59. Lincoln (2012) 7
60. Rope (1948) 7
61. Mirage (2018) 10
62. Us (2019) 6
63. Body Double (1984) 8
64. Blow Out (1981) 8
65. Lords of Chaos (2018) 8
66. Dressed To Kill (1980) 9
67. Harsh Times (2005) 6
01. Scarface (1983)(R) 10
02. In The Fade (2017) 6
03. The Road (2009) 6
04. The Omen (1976) 9
05. Drive (2011) 7
06. Rec (2007) 4
07. The Boat That Rocked (2009) 7
08. The Devil's Advocate (1997) 9
09. Hotel Rwanda (2004) 9
10. Butch Cassidy and The Sundance Kid (1969) 7
11. The Equalizer (2014) 9
12. The Equalizer 2 (2018) 7
13. Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles (1994)(R) 8
14. Mad Max (1979) 6
15. Cold War (2018) 5
16. The Book Of Eli (2010) 8
17. Safe House (2012) 7
18. We Own The Night (2007) 7
19. A Star is Born (2018) 6
20. Murder On The Orient Express (2017) 6
21. Bohemian Rhapsody (2018) 9
22. Green Book (2018) 8
23. All the Presients Man (1976) 7
24. Black Panther (2018) 6
25. Brokeback Mountain (2005) 8
26. Wicker Park (2004) 8
27. Wanted (2008)(R) 8
28. Hereafter (2010) 7
29. Heartbeats (2010) 5
30. Heartbreak Ridge (1986) 7
31. Untreacable (2008) 8
32. Aquaman (2018) 7
33. Snatch (2000)(R) 9
34. The Man Who Knew Too Much (1956) 8
35. Bicycle Thieves (1948) 8
36. Criminal (2016) 8
37. The Ninth Gate (1999) 8
38. Everybody Knows (2018) 6
39. Civic Duty (2006) 6
40. Double Lover (2017) 8
41. Daybreakers (2009) 8
42. Crank (2006) 6
43. Murder In The First (1995) 9
44. Pineapple Experss (2008) 4
45. The Ledge (2011) 6
46. The Lincoln Lawyer (2011) 8
47. Good Will Hunting (1997)(R) 9
48. The Hunger Games: Catching Fire (2013) 7
49. The Contender (2000) 8
50. The Hunt (2012) 9
51. A Separation (2011) 7
52. The Avengers (2012) 7
53. Anatomy of a Murder (1959) 9
54. We Need To Talk About Kevin (2011) 6
55. Munich (2005) 8
56. Runaway Jury (2003) 7
57. Q (Desire) (2011) 5
58. Antwone Fisher (2002) 6
59. Lincoln (2012) 7
60. Rope (1948) 7
61. Mirage (2018) 10
62. Us (2019) 6
63. Body Double (1984) 8
64. Blow Out (1981) 8
65. Lords of Chaos (2018) 8
66. Dressed To Kill (1980) 9
67. Harsh Times (2005) 6
68. The Birds (1963) 9
69. I Conefss (1953) 8
70. Lord of The Ring: The Return of The King (2003)(R) 10
71. The Purity of Vengeance (2018) 9
Не водев евиденција т.е. немав летт од почеток на годинава али ај да пробам...приближно... за некои не сум сигурен...али тука сум негде, ~ 5 филма +/- ...бтњ, не се по ред :
1. Batman beyond : return of the joker 2000 - 3/5
2. Street fighter (*корејско аниме) 1992
3. War of the worlds : goliath 2012 - 2/5
4. Juan of the dead 2011 (r) - 3/5
5. Apocalypse now 1979 (r) (*redux) - 3.5/5
6. The mummy 1999 (r) - 2.5/5
7. The mummy returns 2001 (r) - 2/5
8. Halo legends 2010 (r) - 3.5/5
9. Asura 2012 - 0.5/5
10. The iron giant 1999 - 3.5/5
"Kerberos" saga :
11. The red spectacles 1987 - 3/5
12. Stray dog : kerberos panzer cops 1991 - 0.5/5
13. Jin-roh : the wolf brigade 1999 - 3.5/5
14. Illang : the wolf brigade 2018 - 1.5/5
15. Short peace 2013 - 3/5
16. Violence at noon 1966 - 2/5
17. Throw away your books, rally in the streets 1971 - 2.5/5
18. Wrath of the ninja : the yotoden movie 1987 - 3/5
19. Spriggan 1998 - 3/5
20. (Buster Keaton) 3 ages 1923
21. Cold fish 2010 - 2/5
22. R100 2013 - 0.5/5
23. Roujin z 1991- 2.5/5
24. Birth 1984 - 3/5
25. Metal skin panic Madox-01 1987 - 3/5
26. Night on the galactic railroad 1985 - 3/5
27. Fist of the north star : the movie 1986 - 3/5
28. Shaolin temple strikes back 1981 - 3.5/5
29. Ai city 1986 - 2.5/5
30. Riki-oh : the wall of hell 1989 - 3.5/5
31. Riki-oh : child of destruction 1990 - 1/5
32. Gauche the cellist 1982 - 3.5/5
33. Ringing bell 1978
34. Urotsukidoji : legend of the overfiend 1989
35. Urotsukidoji 2 : legend of the demon womb 1993
36. Assassination 1964 - 3/5
37. Sword of the stranger 2007 - 2.5/5
38. Lily c.a.t. 1987 - 2.5/5
39. Branded to kill 1967 - 4/5
40. Genius party 2007 - 3/5
41. Genius party beyond 2008 - 3/5
42. 3 from hell 2019 - 1/5
43. In the tall grass 2019 - 1.5/5
44. Ninja scroll 1993 (r) - 3.5/5
45. Shaolin vs lama 1983 - 4/5
46. Joker 2019 - 3.5/5
47. Ladybug, ladybug 1963 - 3.5/5
48. The great silence 1968 - 2.5/5
49. The snow woman 1968 - 2.5/5
50. Master of the flying guilotine 1976 - 3.5/5
51. The inspector wears skirts 1988 - 3/5
52. The inspector wears skirts 3 1990 - 1.5/5
53. Love and anger 1969 - 2.5/5
54. The world's most beautiful swindlers 1964 - 2.5/5
55. The third ninja 1964 - 3.5/5
56. Undercover angel 2017 - 1/5
57. Ad astra 2019 - 1.5/5
58. Synedoche, new york 2008 - 2.5/5
59. Peppermint candy 1999 - 3.5/5
60. Two-lane blacktop 1971 - 2.5/5
61. Crumb (док.) 1994
62. The oldest profession 1967 - 2.5/5
63. Five 1951 - 2.5/5
64. Outlaw brothers 1990 - 2.5/5
65. When the wind blows 1986 - 3/5
66. It chapter 2 2019 - 1.5/5
67. Panic in year zero 1962 - 2/5
68. The day after 1983 - 3/5
69. That's my boy 1951 - 2.5/5
70. My science project 1985 - 2.5/5
71. The days of being dumb 1992 - 3/5
72. Painted faces 1988 - 2.5/5
73. Parasite 2019 - 3/5
74. Wolf children 2012 - 1.5/5
75. An hour behind 2017 - 1.5/5
76. Once upon a time in hollywood 2019 - 3/5
77. Iron angels 3 1989 - 0.5/5
78. Electric dreams 1984 - 0.5/5
79. (Buster Keaton) Our hospitality 1923
80. The tricky master 2000 1999 - 3/5
81. Ninja hunter 1987 - 2/5
82. Pumping iron (док.) 1977
83. Kung fu emperor 1983 - 1/5
84. Hell's windstaff 1979 - 4/5
85. Ninja in the dragon's den 1982 (r) - 2.5/5
86. Čovek nije tica 1965
87. W.R. : misterije organizma 1971
88. Ljubavni slučaj ili tragedija službenice P.T.T. 1967
89. A massacre survivor 1979 - 2/5
90. Dream machine 1991 - 2/5
91. Hit man in the hand of buddha 1981 - 3.5/5
92. The world of drunken master 1979 - 4/5
93. Butterfly and sword 1993 - 2/5
94. God told me to 1976 - 3/5
95. The face of another 1966 - 3.5/5
96. Shaolin traitorous 1976 - 3/5
97. Snake deadly act 1980 - 2.5/5
98. Debeli i mršavi 1985 - 0.5/5
99. Blind woman's curse 1970 - 3/5 (Meiko Kaji ♡)
100. Ninja condors 13 1987
101. Coach Zoran and his african tigers (док.) 2014
102. Vampire hunter D 1985 - 2/5
103. Vampire hunter D : bloodlust 2000 (r) - 3/5
104. Appleseed 1988
105. Appleseed alpha 2014 - 1.5/5
106. A wind named amnesia 1993 - 2.5/5
107. Fighting elegy 1966 - 2.5/5
108. Redline 2009 - 1.5/5
109. Last tango in paris 1972 - 3/5
110. Afro samurai 2007 (r) - 3.5/5
111. Afro samurai : resurrection 2009 (r) - 3.5/5
112. Ghost in the shell: stand alone complex - solid state society 2006 - 2.5/5
113. Ghost in the shell : the new movie 2015 - 2.5/5
114. Black moon 1934 - 1.5/5
115. Black magic m-66 1987 - 3/5
116. Nothing but kung-fu 1977
117. Shaolin drunken monk 1982
118. Kolnati sme Irina 1973 - 3.5/5
119. The passage 2007
120. The two jolly cops 1985
121. Gate of flesh 1964 - 3/5
122. From beijing with love 1994
123. Legend of the millenium dragon 2011 - 2.5/5
Godard :
124. Une femme est une femme 1961 - 3.5/5
125. Une femme mariée 1964 - 3.5/5
126. Vivre sa vie 1962 - 3.5/5
127. Le petit soldat 1963 - 3/5
128. Masculin feminin 1966 - 3.5/5
129. Made in usa 1966
130. 2 or 3 things i know about her 1967
131. Dragonfly 2002 - 1.5/5
132. These three 1936 - 3/5
133. The children's hour 1961 - 4/5
134. The abyss 1989 (r) (*dc) - 3/5
135. What a way to go! 1964 (r) - 3/5
136. Roman holiday 1953 - 4/5
137. The hunted 1995 (r) - 3/5
138. A gunfight 1971 - 3/5
139. Posse 1975 - 2.5/5
140. Ace in the hole 1951 - 4/5
141. Candy 2006 - 2/5
142. Game of death 2 1981
143. Challenge of the masters 1976 - 2/5
144. All's well, ends well 2009
145. City hunter 1993 (r)
146. The beauty inside 2015 - 2.5/5
147. La bouche de jean-pierre 1996
148. Rabid dogs 1974 - 3/5
149. Cleo from 5 to 7 1962 - 3.5/5
150. Carne 1991 - 3.5/5
151. Seul contre tous 1998 - 2/5
152. The country girl 1954 - 3/5
153. 14 hours 1951 - 2.5/5
154. High society 1956 - 3/5
155. The incident 1967 - 4/5
156. The best years of our lives 1946 - 3.5/5
157. The crow (r) 1994 - 3.5/5
158. Una pura formalita 1994 - 3/5
159. The tenant 1976 (r) - 3.5/5
160. How to steel a million 1966 - 2/5
161. Wait until dark 1967 - 3/5
162. Sabrina 1954
163. Comrades : almost a love story 1996 - 2.5/5
164. K-9000 1991 (r) - 2.5/5
165. Falling down 1993 (r) - 3.5/5
166. A face in the crowd 1957 - 3.5/5
167. Barefoot gen 1983 - 4/5
168. Barefoot gen 2 1986 - 2.5/5
169. Stray dog 1949 (r) - 3.5/5
170. Stone cold 1991 (r) - 2.5/5
171. Belle de jour 1967 - 3.5/5
172. After life 1998 - 3.5/5
173. First blood 1982 (r) - 3.5/5 (со оригиналниот крај 4/5)
174. Staying alive 1983 (r) - 3/5
175. Enter the ninja 1981
176. Revenge of the ninja 1983
177. The player 1992 - 3.5/5
178. Phantoms 1998 (r) - 2.5/5 (Аffleck you da bomb in Phantoms yo... blablabla)
179. The lawnmower man 1992 (r) (*dc) - 3.5/5
180. Papillon 1973 (r) - 4/5
181. Eddie and the cruisers 1983 - 3/5
182. Near dark 1987 (r) - 1.5/5
183. Cool hand luke 1967 (r) - 3.5/5
184. Birdman of alcatraz 1962 (r) - 3.5/5
185. The jungle book 1967 (r) - 4.5/5
186. Back to school 1986 - 2.5/5
187. Phantasm 1979 (r) - 4/5
188. A second chance 2014 - 1.5/5
189. No blade of grass 1970 - 2/5
190. As far as my feet will carry me 2001 - 3.5/5
191. Boyz n the hood 1991 (r)
192. Screamers 1995 (r) - 3.5/5
193. Hunk 1987 - 1/5
194. The blue lagoon 1980 (r) - 3/5
195. Surf ninjas 1993 (r)
196. Freeway 1996 (r) - 3.5/5
197. Young warriors 1983 (r) - 2.5/5
198. Before the rain 1994 (r) - 4.5/5
199. Brainscan 1994 (r) - 3/5
200. The doberman gang 1972 - 1/5
201. Život je lep 1985
202. Invasion 1997
203. The invisible guest 2016 - 3.5/5
204. Julia's eyes 2010 - 3/5
205. The last house on the left 1972 (r)
206. Boxing helena 1993 (r) - 3.5/5
207. The quiet family 1998 - 3/5
208. Singin' in the rain 1952 - 3.5/5
209. Hellboy 2019 - 0.5/5
210. Fresh 1994 (r) - 3/5
211. Suicide club 2001 (r) - 3.5/5
212. Kairo a.k.a. Pulse 2001 (r) - 3/5
213. Paint your wagon 1969 - 2.5/5
214. License to drive 1980 (r) - 3/5
215. American psycho 2000 (r) - 3.5/5
216. Lost horizon 1937
217. Salem's lot 1979
218. Perfect blue 1997 (r) - 3.5/5
219. Leto 2018 - 3/5
220. The red shoes 1948 (r) - 4/5
221. Inception 2010 (r) - 3/5
222. Attack the block 2011 - 1/5
223. Bitter moon 1992 - 3.5/5
224. Angel dust 1994 - 3/5
225. Shine 1996 - 3/5
226. Bill & ted's excellent adventure 1989 - 3.5/5
227. Bill & ted's bogus journey 1991 - 3.5/5
228. Man facing southeast 1986 - 3.5/5
229. K-pax 2001 - 2/5
230. Memoirs of a geisha 2005 - 3.5/5
231. Battle angel 1993 (r) - 3.5/5
232. Alita battle angel 2019 - 1.5/5
233. Street fighter 4 the ties that bind 2010
234. Street fighter alpha the animation 2000
235. Street fighter alpha : generations 2005
236. A shaun the sheep movie : farmageddon 2019 - 2.5/5
237. Arachnophobia 1990
238. Sphere 1998 (r) - 3/5
239. Demon knight 1995 (r) - 2.5/5
240. Mass effect : paragon lost 2012 - 2.5/5
241. Ghost in the shell 2 innocence 2004 (r) - 3/5
242. The wind rises 2013 - 3.5/5
243. Paprika 2006 (r) - 3/5
244. Princess mononoke 1997 (r) - 4/5
245. Spirited away 2001 (r) - 4/5
246. Slaughter-house 5 1972 (r) - 3.5/5
247. 12 monkeys 1995 (r) - 4/5
Godard :
Une femme coquette 1955
Véronique et Charlotte ou tous les garçons s'appellent Patrick 1959
Charlotte et son Jules 1960 (r) - 4/5
Une bonne a tout fair... 1981
Blade runner 2022 black out 2017 (r)
Blade runner 2036 nexus dawn 2017 (r)
Blade runner 2048 nowhere to run 2017 (r)
Superman (1941-1943) 18 кратки :
Secret agent
The underground world
Destruction Inc.
The mummy strikes
Showdown
11th hour
Jungle drums
Japoteurs
Electric earthquake
Terror on the midway
Volcano
The magnetic telescope
Bulleteers
Bilion dolar limited
The arctic giant
The mechanical monsters (r)
The mad scientist (r)
Private snafu (*пародија)
Roscoe "Fatty" Arbuckle :
Good night, nurse! 1918
The rough house 1917
Back stage 1919
Out west 1918
Harold Lloyd :
Bumping in to broadway 1919
His royal slyness 1920
Two-gun gussie 1918
Don't shove 1919
Number, please? 1920
Get out and get under 1920
Never weaken 1921
Haunted spooks 1920
Luke's movie muddle 1916
Never touched me 1919
On the fire 1919
Count your change 1919
Off the trolley 1919
The city slicker 1918
The non-stop kid 1918
Ask father 1919
The great train robery 1903
The black hand 1906
The skeleton dance 1929
Good will to men 1955
(Nick Park) Creature comforts 1989
(Bill Plympton) Your face 1987
Adam 2016
Charade 1984
The frog, the dog and the devil 1986
(Bill Plympton) Guard dog 2004
Peter & the wolf 2006
Strange invaders 2001
The lost thing 2010 (r)
(Mickey Mouse) Get a horse! 2013
Animal behaviour 2018
Adam and dog 2011
Closed mondays 1974
Backstory 2016
Sinbad and the cyclops island 2003
Saw 2003
(Mickey Mouse) Runaway brain 1995 (r)
Meshes of the afternoon 1943 - 4/5
Critters : bounty hunter 2014 (r)
Super street fighter 4 2010 - 3/5
Nightwing and robin 2015
Half life : escape from city 17 part 2 2011
Dc showcase : jonah hex 2010 (r) - 2.5/5
Dc showcase : catwoman 2011 (r) - 3/5
Trancers : city of lost angels 2013
When the day breaks 1999
Korgoth of barbaria (pilot) 2006
Afro samurai (pilot) 2003 - 3.5/5
Garfield's babes and bullets 1989
(Laurel and Hardy) County hospital 1932
The man who planted trees 1987 - 3.5/5
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.