- Член од
- 5 август 2016
- Мислења
- 312
- Поени од реакции
- 221
Јануари и Февруари
1. Puss in Boots - (2011)
2. 14+ - (2015) (R)
3. Monster Trucks - (2016)
4. Love Actually - (2003)
5. Back to the Future Part II - (1989)
6. Zombieland - (2009)
7. Split - (2016)
8. Poseidon - (2006)
9. The Cave - (2005)
10. Billionaire Boys Club - (2018)
11. Iron Man 3 - (2013) (R)
12. The Man from U.N.C.L.E. - (2015)
13. Divergent - (2014)
1. Puss in Boots - (2011)
2. 14+ - (2015) (R)
3. Monster Trucks - (2016)
4. Love Actually - (2003)
5. Back to the Future Part II - (1989)
6. Zombieland - (2009)
7. Split - (2016)
8. Poseidon - (2006)
9. The Cave - (2005)
10. Billionaire Boys Club - (2018)
11. Iron Man 3 - (2013) (R)
12. The Man from U.N.C.L.E. - (2015)
13. Divergent - (2014)
Месец Март и Април изгледав 30 филмови, ги пишував филмовите во notes, ама направив factory reset на телефонот и се избриша...
Така да стигнавме до 43