- Член од
- 10 април 2018
- Мислења
- 2.254
- Поени од реакции
- 2.550
ај пак да се активираме во темава, да пробаме да се сетиме што сме изгледале.33. Turbo Kid (2015) 2/10 филмот како да е правен '80-тите, штета само што не е ни малку добар
34. Bokeh (2017) 1/10
35. Screamers (1995) R 7/10 олд скул сај фај хорор
36. Screamers: The Hunting (2009) 1/10 кои глупости човече
37. The Grand Seduction (2013) 8/10 прекрасен филм
38. Freaky Friday (2003) 1/10
39. Last Seen in Idaho (2018) 1/10
40. I Am Mother (2019) 2/10 на моменти покажува доста интелигенција филмот, ама на доста моменти ептен глупости е. а и многу го влечат.
41. The Human Stain (2003) 1/10
42. Stand Up Guys (2012) 5/10
43. The Kindergarten Teacher (2018) 1/10 ништо посебно е, а и досадна е у секој филм цицки покажува
44. The Hummingbird Project (2018) 3/10
45. Arrival (2016) 1/10
46. The Great Wall (2016) 3/10
47. The Last Word (2017) 6/10
48. Trance (2013) 5/10
49. Words and Pictures (2013) 4/10
50. The Way of the Gun (2000) 1/10
51. Gone Girl (2014) 4/10
52. Always Be My Maybe (2019) 1/10
53. OtherLife (2017) 5/10
54. Tau (2018) 3/10
55. Vox Lux (2018) 3/10
56. Triple Frontier (2019)
57. Love's Kitchen (2011) 4/10
58. Greenfingers (2000) 7/10