Mitsubishi Lancer 1.5 или Golf V 1.4?

Што би одбрале помеѓу Lancer и Golf V 1.4?

  • Lancer

    Гласови: 77 65,3%
  • Golf V

    Гласови: 41 34,7%

  • Вкупно гласачи
    118
L

Lu

Гостин
Еве слики од мојот Лансер и неговите перформанси










Моторот е MIVEC 1.500 cm3 со 109 коњски сили.
Максимална брзина е 191 км/час, од 0-100 оди за 11,6 секунди
Должина: 4.585 mm, Висина: 1.515 mm, Ширина: 1.760 mm
Меѓуоскино растојание: 2.635 mm

Опремен е со највисокото ниво Invite

- ABS кочници со EBD систем
- BAS систем за помош при нагло кочење
- ASC систем за активна стабилност
- TCS систем за контрола на пролизгување на тркалата
- Предни воздушни перничиња за возач и совозач
- Предни странични перничиња
- Воздушни завеси за првиот и вториот ред седишта
- Воздушно перниче за колена за возачот
- Автоматски клима уред со ладилник во оставата
- Серво управувач подесив по висина
- Возачко седиште подесиво по висина
- Електрични стакла за сите врати
- Електрични ретровизори со греење
- Дожд сензор и автоматско уклучување на бришачи
- Сензор за светла
- Автоматско уклучување и гасење на предни светла
- Сензор за појаси
- Централна брава со далечинско отварање
- Радио CD/MP3 со 6 звучници
- Алуминиумски фелни 16"
- Патен компјутер
- Кодиран клуч
- Светла за магла
- Аудио контроли на воланот
- Воланот обложен со кожа
- Менувачот обложен со кожа
- Рачната сопирачка обложена со кожа
- Ретровизори и рачки во боја на каросерија
- Хромирани лајсни околу прозорците
- Хромиран лајсни околу пресната маска
- Хромирани детали во внатрешноста на возилото
- Потпирач за рака
- Држач за чаши напред и позади
- Подесување на 2 нивоа во багажникот
- Деллива задна клупа 60:40
- Заден спојлер
- Металик боја
-Имобилизатор

Повеќе: http://forum.kajgana.com/showthread.php?35379-Mitsubishi-Lancer-1.5-или-Golf-V-1.4/page10#ixzz1DpsG0ynz

Вакви перформанси со основен мотор 1.500 и 109 КС и со волку многу еден тон опрема за само 13.000 евра споредувате со тромиот Голф со 1.400 и 80 КС :uvo::tapp:
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Добро бе Лу секој си има право на избор, немора да тупиш и да ставаш исти слики на 2 страни. Секој што сака ќе си купи, па морало ланцер да биде затоа што има подобар мотор. И тој 1.4 со 80кс дали веќе се продава кај нас е прашање, 1.2тси со 85 кс сум прилично сигурен дека во меѓу-убрзување ќе те направи партали..... поздрав и не се нервирај многу
 
L

Lu

Гостин
Да,секој си има право на избор и вкус,и јас тоа го почитувам.
Али да споредуваш нешто толку добро како лансер со спор и тром голф е одење од крајност во крајност.
Важи слободно кога ќе стиглне тој голф со 1.2 и 85кс кој што ќе бил побрз, ќе ги споредиме па ќе видиме кој кого ќе направи партали :smir:

Не се нервирам,само многу ми е чудно кога некој знае дека нешто е подобро нека си се соочи со реалноста,а не тука се извртуваат работите и тоа што е послабо се величи.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.303
Поени од реакции
78.984
- Предни воздушни перничиња за возач и совозач
Невероватно!
До кај напреднала индустријава за коли денес!


Немој да ме сфатиш погрешно, Лансерот ми е омилен модел (барем според дизајн), ама гооолем број од овие фантастични фичрс (вклучувајќи ги и болдираните на почеток) што си ги навел ги има и моето Aygo, што е ефтина кола за широки народни маси (барем у свет).
 
L

Lu

Гостин
А па што се замарам јас тука ви објаснувам,кога се знае кој е подобар,самата анкета си кажува 70% спрема 29%.:smir:
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Да не дојдам со Југото да ве напраам партал и двајцата и после да не се карате :vozbud:
 
Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
Сиромашен кокпит, ефтина пластика, одпозади бољер се гледа под браникот, личи на Шев Лачети. Али вреди да се размисли.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Ако сум спремен да дадам 15 000 евра како што стои во оригиналното прашање, тогаш веројатно би земал Голф 1.2 ТСИ (85 КС) којшто чини отприлика толку пари во Трендлајн пакет на опрема (додуша со 3 врати). Но, 1.4 обичен бензинец, не.
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
создравје да се служиш. многу километри да поминеш и безбедно да возиш пред се! :)

ја искрено сум фан општо на јапонски и корејски возила.. незнам зашо ама фолцваген воопшто не ги сакам. - можеби затоа што премногу ги форсираат на вештачки начин. не е битно.. имам ја дна моја лична замерка кај лансерот.. во предниот дел односмо маската некако дизајнот ми е .. шознам ко трапез е ептен! - тоа напред ко дупка некоја да има :) да го посределе малку тоа ако можеле барем тоа трапезот да го смалеле :) да дојде до кај регистрацвијата пример или уште некоја линија да се додадела. ама ај тоа е тоа
 
Член од
16 јануари 2008
Мислења
256
Поени од реакции
19
Да,секој си има право на избор и вкус,и јас тоа го почитувам.
Али да споредуваш нешто толку добро како лансер со спор и тром голф е одење од крајност во крајност.
Важи слободно кога ќе стиглне тој голф со 1.2 и 85кс кој што ќе бил побрз, ќе ги споредиме па ќе видиме кој кого ќе направи партали :smir:

Не се нервирам,само многу ми е чудно кога некој знае дека нешто е подобро нека си се соочи со реалноста,а не тука се извртуваат работите и тоа што е послабо се величи.
си возел голф 6? си го возел лансерот? како што прочитав немаш ни возачка така што појма си немаш како се понашаат колите затоа фали си го лансерот океј е тоа ама не плукај по другите коли во кои што не си ни седнал а камо ли да ги повозиш. 1.2тси е стигнат веќе и се вградува во голф, главната предност на тој мотор е што има турбина и снага има во секој момент а кај лансерот треба да го исцедиш до 6000 обртаи за да го постигнеш посакуваното меѓузабрзување во тој поглед турбо моторите имаат многу предност. друга работа голфот е феноменално изработен завршна обработка возни својства едноставно се понаша одлично на пат бучавост во кабина се му е на ниво, немој да се лутиш ама лансерот е поназад од голфот не многу али приметливо. сепак не му ја оправдувам високата цена на голфот јас би го спуштил за 1000 евра, ама лансерот си е колку пари толку музика не е ништо чудно и неверојатно што добиваш за тие пари едноставно колата толку си вреди. и за крај со здравје да се вози колата
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
За споредбата Голф/Лансер се мешаат многу работи.

КС си се КС, и нема тука никаква дилема во тоа. Сепак, 1.4Т што влегува во Голф 6 за ако не се лажам 15-16000 евра ќе направи мелено месо од Лансерот. Ај што има повеќе Nm има и повеќе КС.

Е сега што се однесува до 1.2Т не знаеме со каква верзија ќе настапува во Голф 6. Колку што јас последно слушав ќе биде со 105КС така што ќе биде доста блиску доколку има drag race помеѓу двата ;)
 
L

Lu

Гостин
си возел голф 6? си го возел лансерот? како што прочитав немаш ни возачка така што појма си немаш како се понашаат колите затоа фали си го лансерот океј е тоа ама не плукај по другите коли во кои што не си ни седнал а камо ли да ги повозиш. 1.2тси е стигнат веќе и се вградува во голф, главната предност на тој мотор е што има турбина и снага има во секој момент а кај лансерот треба да го исцедиш до 6000 обртаи за да го постигнеш посакуваното меѓузабрзување во тој поглед турбо моторите имаат многу предност. друга работа голфот е феноменално изработен завршна обработка возни својства едноставно се понаша одлично на пат бучавост во кабина се му е на ниво, немој да се лутиш ама лансерот е поназад од голфот не многу али приметливо. сепак не му ја оправдувам високата цена на голфот јас би го спуштил за 1000 евра, ама лансерот си е колку пари толку музика не е ништо чудно и неверојатно што добиваш за тие пари едноставно колата толку си вреди. и за крај со здравје да се вози колата
Јас правев споредба со основниот мотор на Лансер 1.5 со 109КС и со основниот мотор на Голф 1.4 со 80КС.
Да точно немам возачка и немам возено голф ниту пак мојот лансер,но имам слушано од многу луѓе дека голф со основниот мотор 1,4 со 80КС бил многу тром и спор,тоа го кажуваат и самите сопственици на голф (ова важи и за Фокус 1.4).
А додека за основниот мотор на Лансер 1.5 со 109КС имам слушано многу пофалби и навистина е брз,во тоа се уварив и денеска со мојот.

Јас отворив тема за Голф и неколку пати имам кажано дека ниту го мразам но ниту го сакам.
Но навистина ме нервираат некои Голф фанови што толку многу го издигаат над другите компакти,денеска е толку многу техниката напредната што сите се тука некаде и Голф не е ништо повеќе над другите компакти.
Да,голф би на времето најдобар,али денес :nenene: и во денешно време е преценет.

Фала,исто и ти да си купиш нов автомобил :smir:
 
Член од
16 јануари 2008
Мислења
256
Поени од реакции
19
За споредбата Голф/Лансер се мешаат многу работи.

КС си се КС, и нема тука никаква дилема во тоа. Сепак, 1.4Т што влегува во Голф 6 за ако не се лажам 15-16000 евра ќе направи мелено месо од Лансерот. Ај што има повеќе Nm има и повеќе КС.

Е сега што се однесува до 1.2Т не знаеме со каква верзија ќе настапува во Голф 6. Колку што јас последно слушав ќе биде со 105КС така што ќе биде доста блиску доколку има drag race помеѓу двата ;)
нема да биде доста блиску затоа што голфот тие 105 коња ќе ги добие на 3000 обртаи ради турбината а лансерот ќе треба да го цедиш до 6000 и кусур обртаи за да ги добиеш тие 109 коња, па сеа ти види кој побрзо ќе стигне до својата максимална снага. не дека ќе го напраи партал ама не би имал сомнеж кој ќе победи доколку дојде до трка
 

Kajgana Shop

На врв Bottom