L
Lu
Гостин
Да се биде љубоморен на ѕверот мој е најнормална работа :smir:
Напротив нема што да љубоморам на марки како Мицубиши,Дачиа и ЛанчиаДа се биде љубоморен на фоката моја е најнормална работа :smir:
Невероватно!- Предни воздушни перничиња за возач и совозач
создравје да се служиш. многу километри да поминеш и безбедно да возиш пред се!
си возел голф 6? си го возел лансерот? како што прочитав немаш ни возачка така што појма си немаш како се понашаат колите затоа фали си го лансерот океј е тоа ама не плукај по другите коли во кои што не си ни седнал а камо ли да ги повозиш. 1.2тси е стигнат веќе и се вградува во голф, главната предност на тој мотор е што има турбина и снага има во секој момент а кај лансерот треба да го исцедиш до 6000 обртаи за да го постигнеш посакуваното меѓузабрзување во тој поглед турбо моторите имаат многу предност. друга работа голфот е феноменално изработен завршна обработка возни својства едноставно се понаша одлично на пат бучавост во кабина се му е на ниво, немој да се лутиш ама лансерот е поназад од голфот не многу али приметливо. сепак не му ја оправдувам високата цена на голфот јас би го спуштил за 1000 евра, ама лансерот си е колку пари толку музика не е ништо чудно и неверојатно што добиваш за тие пари едноставно колата толку си вреди. и за крај со здравје да се вози колатаДа,секој си има право на избор и вкус,и јас тоа го почитувам.
Али да споредуваш нешто толку добро како лансер со спор и тром голф е одење од крајност во крајност.
Важи слободно кога ќе стиглне тој голф со 1.2 и 85кс кој што ќе бил побрз, ќе ги споредиме па ќе видиме кој кого ќе направи партали :smir:
Не се нервирам,само многу ми е чудно кога некој знае дека нешто е подобро нека си се соочи со реалноста,а не тука се извртуваат работите и тоа што е послабо се величи.
Јас правев споредба со основниот мотор на Лансер 1.5 со 109КС и со основниот мотор на Голф 1.4 со 80КС.си возел голф 6? си го возел лансерот? како што прочитав немаш ни возачка така што појма си немаш како се понашаат колите затоа фали си го лансерот океј е тоа ама не плукај по другите коли во кои што не си ни седнал а камо ли да ги повозиш. 1.2тси е стигнат веќе и се вградува во голф, главната предност на тој мотор е што има турбина и снага има во секој момент а кај лансерот треба да го исцедиш до 6000 обртаи за да го постигнеш посакуваното меѓузабрзување во тој поглед турбо моторите имаат многу предност. друга работа голфот е феноменално изработен завршна обработка возни својства едноставно се понаша одлично на пат бучавост во кабина се му е на ниво, немој да се лутиш ама лансерот е поназад од голфот не многу али приметливо. сепак не му ја оправдувам високата цена на голфот јас би го спуштил за 1000 евра, ама лансерот си е колку пари толку музика не е ништо чудно и неверојатно што добиваш за тие пари едноставно колата толку си вреди. и за крај со здравје да се вози колата
нема да биде доста блиску затоа што голфот тие 105 коња ќе ги добие на 3000 обртаи ради турбината а лансерот ќе треба да го цедиш до 6000 и кусур обртаи за да ги добиеш тие 109 коња, па сеа ти види кој побрзо ќе стигне до својата максимална снага. не дека ќе го напраи партал ама не би имал сомнеж кој ќе победи доколку дојде до тркаЗа споредбата Голф/Лансер се мешаат многу работи.
КС си се КС, и нема тука никаква дилема во тоа. Сепак, 1.4Т што влегува во Голф 6 за ако не се лажам 15-16000 евра ќе направи мелено месо од Лансерот. Ај што има повеќе Nm има и повеќе КС.
Е сега што се однесува до 1.2Т не знаеме со каква верзија ќе настапува во Голф 6. Колку што јас последно слушав ќе биде со 105КС така што ќе биде доста блиску доколку има drag race помеѓу двата