Mitsubishi Lancer 1.5 или Golf V 1.4?

Што би одбрале помеѓу Lancer и Golf V 1.4?

  • Lancer

    Гласови: 77 65,3%
  • Golf V

    Гласови: 41 34,7%

  • Вкупно гласачи
    118

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Има многу работи Кими. Пример зависи од мењач, дали на Лансерот е побрз или долг...т.е. истото и за Голфот важи. Дали Голфот ќе биде со DSG ;) ...има многу варијабли :D

И се разбира најважната...возачот :))

Најубаво е да се најдат технички податоци па ќе се пресуди.

Иначе сега официјално проверив, има два модели на Golf 6 1.2 TSI. Едниот е со 85КС и другиот е со 105 како што кажав.
 
С

Спенсер

Гостин
нема да биде доста блиску затоа што голфот тие 105 коња ќе ги добие на 3000 обртаи ради турбината а лансерот ќе треба да го цедиш до 6000 и кусур обртаи за да ги добиеш тие 109 коња, па сеа ти види кој побрзо ќе стигне до својата максимална снага. не дека ќе го напраи партал ама не би имал сомнеж кој ќе победи доколку дојде до трка
еее ова е виша математика за оние коишто немаат познавање во колите :):) /
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Да,голф би на времето најдобар,али денес :nenene: и во денешно време е преценет.

Фала,исто и ти да си купиш нов автомобил :smir:
GOLF е неприкосновен во квалитет на долга патека. Нема ниту едно возило што се вози толку многу и толку долго како што е Golf од било која генерација.
До сега нема никаков исклучок.

А 6-ката до сега иако изгледа не толку агресивно ниту па атрактивно е најдобро правена според сите авто-мото експерти.
 
Член од
16 јануари 2008
Мислења
256
Поени од реакции
19
Јас правев споредба со основниот мотор на Лансер 1.5 со 109КС и со основниот мотор на Голф 1.4 со 80КС.
Да точно немам возачка и немам возено голф ниту пак мојот лансер,но имам слушано од многу луѓе дека голф со основниот мотор 1,4 со 80КС бил многу тром и спор,тоа го кажуваат и самите сопственици на голф (ова важи и за Фокус 1.4).
А додека за основниот мотор на Лансер 1.5 со 109КС имам слушано многу пофалби и навистина е брз,во тоа се уварив и денеска со мојот.

Јас отворив тема за Голф и неколку пати имам кажано дека ниту го мразам но ниту го сакам.
На навистина ме нервираат некои Голф фанови што токлу многу го издигаат над другите компакти,денеска е толку многу техниката напредната што сите се тука некаде и Голф не е ништо повеќе над другите компакти.
Да,голф би на времето најдобар,али денес :nenene: и во денешно време е преценет.

Фала,исто и ти да си купиш нов автомобил :smir:
го имам возено тој 1.4 80 коња и сум рекол катастрофа ја уништиле колата со тој мотор, само тси или тди му е мајката за голф. лансерот има супер основен мотор уопште не е лош ниту пак тром солидно си убрзава и солидно си ја влече каросеријата. кога ќе имаш прилика да возиш голф ќе сфатиш што ти зборам зашто е поквалитетен да технологијата е напредната мотори електроники курци палци ама во начинот на завршна изработка веруј има многу коли од таа класа што заостануваат. и јас мислев дека многу го фураат голфот се додека не го провозев и го осетив што значи квлитетни матерјли квалитетна завршна обработка и прецизно изработна кола.
фала, си купив и јас пред 2 години нешто корејско

--- надополнето ---

GOLF е неприкосновен во квалитет на долга патека. Нема ниту едно возило што се вози толку многу и толку долго како што е Golf од било која генерација.
До сега нема никаков исклучок.

А 6-ката до сега иако изгледа не толку агресивно ниту па атрактивно е најдобро правена според сите авто-мото експерти.
потпишано ова и од мене. никогаш не сум сакал да имам голф али 6ката што е добра добра е. зборам за квалитет за изглед голф ко голф ниту е грд ниту е преубав си држи конзервативен дизајн сите да го сакаат
 
L

Lu

Гостин
Да, јас правев споредба помеѓу лансер и голф со основните мотори и факт е дека основниот мотор на лансерот е подобар од на голфот.
Но невелам дека во се е лансерот подобар од голф и фала богу многу јасно дека има и подобри и полоши коли од лансер истото важи и за голф и од него има подобри и полоши,колку пари толку музика.

Добро штом и самите вие викате дека голф со основниот мотор е промашај,тогаш кој мотор е најдобар (кубици,коњски сили,максимална брзина...)?
 
Член од
18 февруари 2008
Мислења
1.464
Поени од реакции
248
Сиромашен кокпит, ефтина пластика, одпозади бољер се гледа под браникот, личи на Шев Лачети. Али вреди да се размисли.
Амаааа бојлер хахах, стварно во задницата е ептен издолжен и не изгледа складно.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Добро штом и самите вие викате дека голф со основниот мотор е промашај,тогаш кој мотор е најдобар (кубици,коњски сили,максимална брзина...)?
Ех, кој е најдобар... Па, веќе 1.2 ТСИ со 85 КС е доволно добар за секојдневно возење, според мене... Уште подобар е 1.2 ТСИ со 105КС и 6 степенски менувач. 1.4 ТСИ веќе тешко кој би му нашол мана, а поготово се над тоа. Ова од бензинците.
 
L

Lu

Гостин
Амаааа бојлер хахах, стварно во задницата е ептен издолжен и не изгледа складно.
Да,малку е поиздолжен не е рамен како другите,но мене тоа ми се допаѓа и одлично ми изгледа,секој си има вкус.
Инаку еве еден интересен податок кој што придонесува да биде поиздолжен.
Обично нели хечбеците се помали од седаните,но не е случај и со лансерот!
Хечбег верзијата на Лансер (Спортбек) како што имам јас, е подолга од самиот седан за 1,5 cm
Значи во случајов со Лансер е обратно, хечбегот е поголем од самиот седан.
Должината на хечбегот изнесува 4.585 mm а на седанот изнесува 4.570 mm
И хечбегот на Лансер е навистина огромен во класата на хечбеци,еден од најголемите хечбеци е во класата со скоро 4,6 метри (а во просек сите се 4,2 - 4,3 метри,а овој е скоро 4,6)
--- надополнето ---

Ех, кој е најдобар... Па, веќе 1.2 ТСИ со 85 КС е доволно добар за секојдневно возење, според мене... Уште подобар е 1.2 ТСИ со 105КС и 6 степенски менувач. 1.4 ТСИ веќе тешко кој би му нашол мана, а поготово се над тоа. Ова од бензинците.
Ова 1.2 ТСИ со 85 КС е основниот мотор на новите сега што пристигнаа така?
 
Член од
2 март 2007
Мислења
4.576
Поени од реакции
3.772
Амаааа бојлер хахах, стварно во задницата е ептен издолжен и не изгледа складно.
Добро е, според коментарите досега на темиве имав заклучено дека само мене не ми се свиѓа задницата на Спортбек-от.
 
Член од
18 февруари 2008
Мислења
1.464
Поени од реакции
248
Да,малку е поиздолжен не е рамен како другите,но мене тоа ми се допаѓа и одлично ми изгледа,секој си има вкус.
Инаку еве еден интересен податок кој што придонесува да биде поиздолжен.
Обично нели хечбеците се помали од седаните,но не е случај и со лансерот!
Хечбег верзијата на Лансер (Спортбек) како што имам јас, е подолга од самиот седан за 1,5 cm
Значи во случајов со Лансер е обратно, хечбегот е поголем од самиот седан.
Должината на хечбегот изнесува 4.585 mm а на седанот изнесува 4.570 mm
И хечбегот на Лансер е навистина огромен во класата на хечбеци,еден од најголемите хечбеци е во класата со скоро 4,6 метри (а во просек сите се 4,2 - 4,3 метри,а овој е скоро 4,6)
--- надополнето ---



Ова 1.2 ТСИ со 85 КС е основниот мотор на новите сега што пристигнаа така?
Пријателе ако сака некој долго возило ќе си купи лимузина (седан) а не хечбек издолжен што на ништо не личи.

Не гледам некоја разлика во должината милиметар и пол не е ништо, митсубуши седан стопати поубаво изгледа отколку ова.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Ова 1.2 ТСИ со 85 КС е основниот мотор на новите сега што пристигнаа така?
Дали обичниот 1.4 бензинец комплетно ќе се исфрли од понудата не знам... Ако одиш на сајтот на увозникот на ФВ за Македонија, сеуште го има во понуда и е најевтин. 1.2 ТСИ (85 КС)ценовно доаѓа веднаш после него, некои 300 евра. Не знам, ама логично ми е 1.4 комплетно да биде исфрлен.
 
Член од
16 јануари 2008
Мислења
256
Поени од реакции
19
воклсваген скроз ќе ги исфрлат од употреба атмосферските мотори, ќе користат само турбо мотори, што значи нема повеќњ 1.4 80кс 1.6 101кс итн.
кога некој спомна бојлер јас мислам дека реферираше на задниот лонец кој што штрчи под браникот и стварно многу грдо изгледа, и кај седанот го неамаат убаво решено проблемот со издувот кај седанот штрчи грда цевка како на сто кец кај спортбекот се гледа задниот лонец како што спомна некој погоре ко бојлер да има
 
L

Lu

Гостин
Пријателе ако сака некој долго возило ќе си купи лимузина (седан) а не хечбек издолжен што на ништо не личи.

Не гледам некоја разлика во должината милиметар и пол не е ништо, митсубуши седан стопати поубаво изгледа отколку ова.
Абе секој си има свој вкус и за тоа не се прави муабет,затоа постојат и хечбеци и седани.
Тебе повеќе ти се свиѓа седанот отколку хечбегот.
Мене па хечбегот 100 пати повеќе ми се допаѓа,и од напред маската ми е поубава и од позади (и плус во живо хечбегот изгледа многу подобро од на слики) а додека задниот дел на седанот ми е како се секира пресечен,не велам дека седанот не е убав,но мене спортбегот повеќе ми се допаѓа и затоа си купив спортбек.

--- надополнето ---

Дали обичниот 1.4 бензинец комплетно ќе се исфрли од понудата не знам... Ако одиш на сајтот на увозникот на ФВ за Македонија, сеуште го има во понуда и е најевтин. 1.2 ТСИ (85 КС)ценовно доаѓа веднаш после него, некои 300 евра. Не знам, ама логично ми е 1.4 комплетно да биде исфрлен.
ОК,фала за одговорот.
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.574
Прашајте ги лимариве, кога ке им дојде слупан лансер како изгледа. Права лименка. Изгледот е добар ама каросерија канта.А и башка бучава прави моторот. Голф е докажана кола. Јас го гласав Голфот.
 
V

Vollstandig

Гостин
И ја гласав за голфот пошто сум фан на германските коли, едноставно ги обожавам на прво место ми се Volkswagen и Opel, па далје иде BMW па мерцедес,али за поевтини коли коа станува збор не е лош избор лансерот, и јас би земал , али сепак би додал уште 4 000 евра и би зел голф 6-ка, па ако ми се најдуват уште 5 би зел една Opel Astra NG пошто према мене се докажа опелот дека е повеќе од кола, и има подобра амортизација од голфот, во него да се возиш малце е ко на трактор:)

П.С. Незнам оти ама филм ми е да возам некогаш Chevrolet Spark :)))
 

Kajgana Shop

На врв Bottom