Кинеските моторчиња

  • Креатор на темата Креатор на темата Мистичен
  • Време на започнување Време на започнување
Имам YIYING 50cc ама моторчето е канта. Кога го купив не одеше повеќе од 40км. Дадов 7000 за поквалитетни делови и го направив до некаде. Задното тркало е осмица, едвај да свртиш кривина, копчето за свирење се расипа после 10-пат, акомулаторот цркна и 100 други глупости. Еден другар си зеде Априлија за 1050 евра на старо и ја скина од возење. Тоа е мое искуство не мора да значи дека кај сите е така. Поздрав
--- надополнето: Jun 18, 2011 9:29 PM ---
http://hamachi.mk/index.php?option=com_k2&view=item&id=134:yy50qt-28-2тактен&Itemid=303
што викатe за овој мотор дали е добар или не :D ?

Искрено јас не би го земал..
 
Имам YIYING 50cc ама моторчето е канта. Кога го купив не одеше повеќе од 40км. Дадов 7000 за поквалитетни делови и го направив до некаде. Задното тркало е осмица, едвај да свртиш кривина, копчето за свирење се расипа после 10-пат, акомулаторот цркна и 100 други глупости. Еден другар си зеде Априлија за 1050 евра на старо и ја скина од возење. Тоа е мое искуство не мора да значи дека кај сите е така. Поздрав
--- надополнето: Jun 18, 2011 9:29 PM ---

Искрено јас не би го земал..
Не џабе рекле колку пари толку музика... шо очекувш од 50 кубичен кинез? 250 км/ч? Купи си 900 кубици и побрс ќе биди. Како сакате вие да му се сневиди, и 50 кубици, и возачка да небараат, и трајно регистриран и бензин да не троши и да оди 100. Е нема.

Да не си го чачкал, ќе си го возел прилично многу...
 
Не џабе рекле колку пари толку музика... шо очекувш од 50 кубичен кинез? 250 км/ч? Купи си 900 кубици и побрс ќе биди. Како сакате вие да му се сневиди, и 50 кубици, и возачка да небараат, и трајно регистриран и бензин да не троши и да оди 100. Е нема.

Да не си го чачкал, ќе си го возел прилично многу...

Да не го чачкав до сега ќе го фрлев. Не сум очекувал толку многу како што ти кажуваш, ама не сум очекувал ни сам по угорница да не може да ме изнесе. Ни оние од 125 и 150cc ( за кои се бара возачка) не се подобри. Тоа си е мое мислење, ти ако сакаш да купиш кинеска веста тоа е во ред.
 
Имам Keeway Hurricane 50cc и сум презадоволен од него.
До сега имам пројдено 20710 километри, а го земав на старо на 14000, не знам точно колку беше, но заокружив на 14к.
Од 14к, до сега немам сменето ништо и еве му се спремам месецов, ако не овој, наредниот обавезно да му сменам филтер, ролна и каиш, затоа што како го имам 3 години, не сум сменил ништо.
Да напоменам дека ауспухот му е модифициран, или просто кажано заедно со татко ми го отворивме целиот и направивме нов систем внатре кој ја намалува брзината на моторот, односно го ограничува на 55 да иде без разлика дали е угорница или рамно, дали се возиш со двајца или самиот себе, со цел да се намали потрошувачката која сега изнесува околу 3 литри на 80 километри.
 
Јас имам Baotian 125cc 4 тактен, од 2005 ми е моторот, имам само 7.000 километри поминато, сменив само гуртни, филтер, сајла за гас, акумулатор, реглер и ништо друго. Од почетокот кога го земав идеше околу 120, сега до 80 иде без проблем повеќе не го ни газам. Јас сум презадоволен од него и без двоумење пак би земал некое кинезче.

Сега сакам да земам некој кинески чопер 125cc, посебно ми се допаѓаат ZUNGISHEN од 125cc, има некој искуство со овие ?
 
Да не го чачкав до сега ќе го фрлев. Не сум очекувал толку многу како што ти кажуваш, ама не сум очекувал ни сам по угорница да не може да ме изнесе. Ни оние од 125 и 150cc ( за кои се бара возачка) не се подобри. Тоа си е мое мислење, ти ако сакаш да купиш кинеска веста тоа е во ред.
Читни погоре шо сум пишал...
13.500 веќе се на километраж и оди исто како кога е купена од продавница. Му шибнав ролни за старт, 90 км/ч е крајна, ама забрзувањето (особено делот со влечење двајца на угорнина) е значително подобрен.

А ти кога веќе си одлучил 50 цц, требало да си купиш АПН 6...
 
Имам Keeway Hurricane 50cc и сум презадоволен од него.
До сега имам пројдено 20710 километри, а го земав на старо на 14000, не знам точно колку беше, но заокружив на 14к.
Од 14к, до сега немам сменето ништо и еве му се спремам месецов, ако не овој, наредниот обавезно да му сменам филтер, ролна и каиш, затоа што како го имам 3 години, не сум сменил ништо.
Да напоменам дека ауспухот му е модифициран, или просто кажано заедно со татко ми го отворивме целиот и направивме нов систем внатре кој ја намалува брзината на моторот, односно го ограничува на 55 да иде без разлика дали е угорница или рамно, дали се возиш со двајца или самиот себе, со цел да се намали потрошувачката која сега изнесува околу 3 литри на 80 километри.

И јас имам Keeway и сум супер задоволен ама има разлика од кивеј до кинеските ехехехеееее
 
pa i keeway e kineski :D samo od podobrite so generic !!! iskustvo so BENELLI 49x ?? kazvajte pozdrav
 
Имам YIYING 50cc ама моторчето е канта. Кога го купив не одеше повеќе од 40км. Дадов 7000 за поквалитетни делови и го направив до некаде. Задното тркало е осмица, едвај да свртиш кривина, копчето за свирење се расипа после 10-пат, акомулаторот цркна и 100 други глупости. Еден другар си зеде Априлија за 1050 евра на старо и ја скина од возење. Тоа е мое искуство не мора да значи дека кај сите е така. Поздрав
--- надополнето: Jun 18, 2011 9:29 PM ---

Искрено јас не би го земал..

Јас имам Keeway Matrix 50-ка па до сега неможам баш да се пожалам за парите што го земав, не троши многу за низ град е сосема доволно 50-60 оди одприлика. До сега само еден акумулатор и рачка за кочницата што ми се скрши имам сменето ништо друго .

Сепак не ми прави мерак ќе го мењавам за брзо за нешто големо.. доста со играчки :)
 
pa i keeway e kineski :D samo od podobrite so generic !!! iskustvo so BENELLI 49x ?? kazvajte pozdrav

Марката е унгарска ама нормално како и се е друго е произведено во кина, за ефтини пари ќе се изнавозиш ... кивеј од пред некое време е сопственик на бенели така да со квалитетот и цената е нешто над кивејот, можеби и исти машини да носат незнам точно, не е она бенели италијанско што било на времето, бенелито 49x е интересно и јас го гледав ама соленка цена има, за тие пари тука некаде имаш Кимко супер 8 што е според мене поквалитетно од кивеј/бенели
 
Да не го чачкав до сега ќе го фрлев. Не сум очекувал толку многу како што ти кажуваш, ама не сум очекувал ни сам по угорница да не може да ме изнесе. Ни оние од 125 и 150cc ( за кои се бара возачка) не се подобри. Тоа си е мое мислење, ти ако сакаш да купиш кинеска веста тоа е во ред.
јас па имам сосема спротивно мислење од твоето... ги искинав кинескиве веспиод по 125 и 150 кубика мењавајки ги... од ниедна не сум разочаран, ниедна не ми се расипала и сите просечно иделе максимум до 100. на угорница со двајца иделе (сигурно не 100 на саат) ама иделе добро со оглед а тоа дека јас сум потежок т.е. имам точно 154 кила...

ти таа што си ја имал од 50 кубика...ке ти откријам нешто... од јијинг една тура стигнаа 50 кубични моторчиња кои во суштина беа само 39 кубика... е ти таа си ја имал, затоа не идела, не влечела и слично... за оние 7.000 денари, гарант си сменил ролни, каиш, варијатор и можеби некој лагер... и сот тоа си добил малку на снага... да речеме колку една стандардна 50 кубика... а другарти купил априлија 50 кубика? таа е двотактна а не четворотактна... е па друже, 2-3 страни наназад ке откриеш зашто двотактните 50 кубични мотори се метак во однос на четворотактните... и да не паѓаме во трансови превише... кинески е кинески мотор... а априлија е априлија... тие 2 мотори неможеш да ги мериш еден со друг... едноставно различни класи се... е утре кога ке му се расипе еден лагер на априлијата прашај го колку кошта... едно 10-15 пати е поскап од кинескиот... тоа е тоа... убаво рече некој погоре... сакаш ем евтино да го купиш, ем евтино за одржување, ем без возачка да се вози ем да лета... е тоа малку потешко...
 
јас па имам сосема спротивно мислење од твоето... ги искинав кинескиве веспиод по 125 и 150 кубика мењавајки ги... од ниедна не сум разочаран, ниедна не ми се расипала и сите просечно иделе максимум до 100. на угорница со двајца иделе (сигурно не 100 на саат) ама иделе добро со оглед а тоа дека јас сум потежок т.е. имам точно 154 кила...

ти таа што си ја имал од 50 кубика...ке ти откријам нешто... од јијинг една тура стигнаа 50 кубични моторчиња кои во суштина беа само 39 кубика... е ти таа си ја имал, затоа не идела, не влечела и слично... за оние 7.000 денари, гарант си сменил ролни, каиш, варијатор и можеби некој лагер... и сот тоа си добил малку на снага... да речеме колку една стандардна 50 кубика... а другарти купил априлија 50 кубика? таа е двотактна а не четворотактна... е па друже, 2-3 страни наназад ке откриеш зашто двотактните 50 кубични мотори се метак во однос на четворотактните... и да не паѓаме во трансови превише... кинески е кинески мотор... а априлија е априлија... тие 2 мотори неможеш да ги мериш еден со друг... едноставно различни класи се... е утре кога ке му се расипе еден лагер на априлијата прашај го колку кошта... едно 10-15 пати е поскап од кинескиот... тоа е тоа... убаво рече некој погоре... сакаш ем евтино да го купиш, ем евтино за одржување, ем без возачка да се вози ем да лета... е тоа малку потешко...

еј ако се разбираш од мотори дај кажи дали е добар овој http://hamachi.mk/index.php?option=com_k2&view=item&id=134:yy50qt-28-2тактен&Itemid=303 :D
 
еј ако се разбираш од мотори дај кажи дали е добар овој http://hamachi.mk/index.php?option=com_k2&view=item&id=134:yy50qt-28-2тактен&Itemid=303 :D

незнам која цена ти го даваат, ама моторчево е добро... сем една работа... на ецу-то има блокада на обртаи, значи нема да можеш да го цепаш на максимум, што и не е така лошо, ќе ти трае доста долго... за вадење на блокадата е невозможно, бидејки е вградена електронска... само со промена на системот за палење (околу 100 евра) ке можеш да му ја вадиш маста...
инаку за низ град, машинчето е топ... ке ти брка работа ептен... и да... ке вози нагоре, т.е. по нагорнини...
 
незнам која цена ти го даваат, ама моторчево е добро... сем една работа... на ецу-то има блокада на обртаи, значи нема да можеш да го цепаш на максимум, што и не е така лошо, ќе ти трае доста долго... за вадење на блокадата е невозможно, бидејки е вградена електронска... само со промена на системот за палење (околу 100 евра) ке можеш да му ја вадиш маста...
инаку за низ град, машинчето е топ... ке ти брка работа ептен... и да... ке вози нагоре, т.е. по нагорнини...

го земав 700 евра за таа блокадата незнаев прв пат слушам мислев дека толку му е силата :D иначе ова hamachi кинеско е или јапонско ? :D
 
Malce znaenje od elektronika i moze da se napravi drugo palenje :) bez blokada i ke bide daleku poevtino od 100evra
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom