Кинеските моторчиња

  • Креатор на темата Креатор на темата Мистичен
  • Време на започнување Време на започнување
Ke napravam jas palenje bez blokada ne mi e toa problem ama neznam ova dali ima blokada vo nego
 
Што би препорачале нешто поквалитетно околу 1200 1300 еврич ?
 
Ако може да ве прашам колку пари се дава за полагање на таа некоја си потврда за малетници за мотор од 50 кубици според вас кој е подобар мотор (двотактен или четиритактен од 50 кубици) кој подолго ке трае и колку се плаќа за регистрација фала однапред
 
Е вака. Ме интересира дали овој кивеј http://www.keewaymotor.com/scooter_fact_evo.html ке влечи доволно на угорница со двајца, пример 150 килограми. И доколку не, што може да се направи за да влече?

Ќе влече ама неможе да очекуваш ништо посебно, јас со мојот ф-акт што е 2.2 киловати сум се качувал на водно, двајца вк тежина околу 140 кг
 
Не најдов соодветна тема па да прашам тука, што пари да му барам (можам да му извадам) на Keeway Matrix во одлична состојба е до сега немал никаков дефект.. не е којзнае колку возен има поминато околу 2800~ километри и е стар околу 2~ години.

Ќе го продавам зошто планирам да зимам поголем не 50-ка ..
 
Не најдов соодветна тема па да прашам тука, што пари да му барам (можам да му извадам) на Keeway Matrix во одлична состојба е до сега немал никаков дефект.. не е којзнае колку возен има поминато околу 2800~ километри и е стар околу 2~ години.

Ќе го продавам зошто планирам да зимам поголем не 50-ка ..
cenite na keeway matrix se dvizat priblizno od 550e do kaj 800e...
 
Што би препорачале нешто поквалитетно околу 1200 1300 еврич ?

Ќе отидеш во Максима, има Сузуки за таа цена, ем не е кинез, ем 125 cc e :)
 
Све останува исто како ова горе напишаното,само да дополнам дека сега се 24500 км поминати,па планирам на 25000 да менам каиш и ролни и ништо друго:wink:
Ова го пишувам за оние скептиците за кинески моторчиња.:vozbud:
35000 km i ne smenati kais i rolni zatoa sto nemalo potreba i denes 10 minutna operacija za stelovanje ventili zatoa sto edna nedela ne palese na prva:(,i edna guma zatoa sto nagaziv na kol straf:mad:,nisto ne e smenato za ovie 10000 km osven maslo za motor:cool:,i seuste odi 75 km na cas:vozbud:,ajde da ve vidam MATRIX-I i deGENERICI i ostanati neKineski motorcinja pofalete se na ovii kilometri.
P.S. se nadevam deka ovaa sezona ke prefrli preku 40000 zatoa sto sega pocnuva sezonata.
 
35000 km i ne smenati kais i rolni zatoa sto nemalo potreba i denes 10 minutna operacija za stelovanje ventili zatoa sto edna nedela ne palese na prva:(,i edna guma zatoa sto nagaziv na kol straf:mad:,nisto ne e smenato za ovie 10000 km osven maslo za motor:cool:,i seuste odi 75 km na cas:vozbud:,ajde da ve vidam MATRIX-I i deGENERICI i ostanati neKineski motorcinja pofalete se na ovii kilometri.
P.S. se nadevam deka ovaa sezona ke prefrli preku 40000 zatoa sto sega pocnuva sezonata.
Друже ќе да утињаш ти со километражава да не имаш поминато 3500 km. Зашто нема теоретска шанса каиш да издржи на скутер 35000 km ниту пак ламелата ниту пак ролните. Друго уље ако му мењаваш на 10000 исто така ке ти рикне моторот. Е сеа моја претпоставка е дека ја рачунаш и последната нула од километражата што ги означува поминатите метри (ти ја рачунаш во километри) и е со црвена боја.
 
Друже ќе да утињаш ти со километражава да не имаш поминато 3500 km. Зашто нема теоретска шанса каиш да издржи на скутер 35000 km ниту пак ламелата ниту пак ролните. Друго уље ако му мењаваш на 10000 исто така ке ти рикне моторот. Е сеа моја претпоставка е дека ја рачунаш и последната нула од километражата што ги означува поминатите метри (ти ја рачунаш во километри) и е со црвена боја.
Се проаѓа по толку, само редовно одржување и ке истера и 100.000. Знам доста луѓе со кинези со јаки цифри по километражи. А дека каишот ке издржи толку километри мало морген. Ламелата може да истера ако вози заедно со точаци по тротоари :)
 
Кинезарија ти е најбоље... Купив едно Lingben 50 кубика на пола април на старо со 12000 поминати, човекот ништо не му сменил, цвилеше све живо и диво, пластиката на штафовите беше уште, ниеднаш не отворен се чудеше мајсторот. За 50 евра му стаив лесни ролни нови каишница варијатор штелувања мембрана за карбуратор и си иде 60 на саат без проблем, графирано е 60 (коа ги сменив деловите идеше и 62 на право) а од битпазар према континентал дигна сигурно 70 (стрелката маваше у пластиката више). За 200 денари бензин поминувам 110 километри.

Е сеа вака. Пошто му ставив лесни ролни, на повисоки обртаи развива брзина и снага, па приметив дека уљето почесто треба да се мења и побрзо грее и поише троши малце. Пластичињата на варијаторот ги ебав одма, али 150 денари се.

Со 2 мотори сум приметил дека откако се извадени граничниците демек на сервис не идат... Во двата случаеви беше мембраната од карбураторот за 300 денари на автопазар муабет, која намерно е скината фабрички за да не иде над 45 на саат што е законска регулатива во цел свет скоро.

Рамот му се покажа некако сумљив, лупнав некоја дупка малце појако и задното тркало и предното ми бегаат у исто време (задното у лево а предното у десно, педерски ко дупла пееседмица), али сум си задоволен.

Коа би ми дале да зеам некој Бенели двотактна ламја што троши 4 кила бензин или кинеско 4 тактно што јаде 2 кила... Фала богу.

Јадат луѓево доста бурек за кинезиве на ново се ебаваат одма. Земи некоја кинезарија на старо со здрави маски (најскапи се) и нашибај и италијански делови квалитетни, ете ти добро моторче за ич пари.

И дајте некоја дебата, лесни VS. тешки ролни, колку грама ролни за моторчињава е најотптимално ово оно, или некое линкче.
 
Да не продава некој документи за Keeway или познавате некој да продава или некое моторче удрено искршено партали само документи да има ..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom