Кинеските моторчиња

  • Креатор на темата Креатор на темата Мистичен
  • Време на започнување Време на започнување
а ти научи се прво да поделиш и разделиш што е навреда а што сарказам!!! и ни нај малку не ми е цел да на тебе ти го мењам мислењето...јас си кажав свое мислење на јвен форум... тоа што тебе те квотирав, е затоа што моето мислење беше тесно поврзано со твоето без цел да бидеш навреден, повреден или омаловажен а уште помалку да те натерам тебе да мислиш поинаку... можеш ти да дубиш на глава дека си навреден ама реално можеш само да измислуваш или замислуваш...

После се, ова е форум, на кој сите имаме право на свое мислење, ако јас го сфатив како навреда, а ти го тврдиш спротивното, тогаш јас длабоко ти се извинувам.
Кога пишуваме мислење, со цел да помогнеме еден на друг, и да осознаеме информација повеќе за она што не интересира и опкружува во секојдневниот живот, треба да пишуваме со факти, односно однапред проверена работа.
Јас културно ти кажав дека qingqi-то вози машина од Suzuki, а ти саркастично ми одговори, без да знаеш што е вистината.
Еве, ако го имаш моторот, провери на десната страна од карбураторот дека пишува Made In Japan.
 
друже... имам јас многу кинески работи на кои им пишува маде ин уса или јапан или незна каде уште... нај свеж пример ми е даљинско за телевизор. на него одоздола едно глупаво стикерче кое кога го извадив излезе дека на самото даљинско фабрички му е фтиснат жиг од СЕ и со ситни букви напишано апрувед фром. ако знаеш што значи тој жиг треба да ти биде јасно, а даљинското го купив 150 денари... никако неможе да биде од тој бренд такво даљинско со таа цена...
 
друже... имам јас многу кинески работи на кои им пишува маде ин уса или јапан или незна каде уште... нај свеж пример ми е даљинско за телевизор. на него одоздола едно глупаво стикерче кое кога го извадив излезе дека на самото даљинско фабрички му е фтиснат жиг од СЕ и со ситни букви напишано апрувед фром. ако знаеш што значи тој жиг треба да ти биде јасно, а даљинското го купив 150 денари... никако неможе да биде од тој бренд такво даљинско со таа цена...

Доколку ме држи добро памтењето, CE е врежано кај оние продукти, кои ги исполнуваат Европските стандарди за квалитет.
Ти неможеш да се водиш од еден далечински управувач, за да докажеш сосема спортивна работа.
Пак ќе повторам, карбураторот беше само технички дел од тоа што сакав да ти го кажам.
Машината (клип, цилиндар, радилица, клипњача) се целосен производ на Suzuki, но тоа што го прави толку ефтин е фактот што е произведен во Кина.
И наместо некој јапанец да даде 1000 евра на еден работник да го направи тој мотор во Јапонија, ќе даде 200 на кинезот (бидејќи знаеме како е платена аргатската работа во Кина)
и ќе го има истиот квалитет, со помала цена, и поголема побарувачка за пазарот (бидејќи е поефтин).
Ова ти го кажувам од сигурни извори.
 
Искрено кинеските моторчиња се тешко срање... На еден пријател му капна капка бензин (при пунење на бензинска) и му се ушмрља бојата се појави некој кафеав круг... Иам уше милијарда вакви и слични случаи, зависи као ке ти се погоди моторчето, едно од 1000 се погодуе да биде топ... Иначе Keeway е корејско (не кинеско) и затоа е поскупо и поквалитетно...

Иначе имам Honda Dio ZX ... и досеа неам сретнато боље моторче, не дека се фалам али моторчето е 96то годиште и досеа иам праено еден ремонт (на пројдени 55.000) и сменето гуми.. Али се подразбира увек најскупо уље... Нема шанси у ниеден поглед со кинеските моторчиња, па и со италијанските ( Aprilia, Gillera ). Добро може не со најновите али јапанците имаат најдобри мотори..

Не се секирај, гледаме доволно добро. Немора да пишуваш со 40 фонт. Џиш.
 
Искрено кинеските моторчиња се тешко срање... На еден пријател му капна капка бензин (при пунење на бензинска) и му се ушмрља бојата се појави некој кафеав круг... Иам уше милијарда вакви и слични случаи, зависи као ке ти се погоди моторчето, едно од 1000 се погодуе да биде топ... Иначе Keeway е корејско (не кинеско) и затоа е поскупо и поквалитетно...

Иначе имам Honda Dio ZX ... и досеа неам сретнато боље моторче, не дека се фалам али моторчето е 96то годиште и досеа иам праено еден ремонт (на пројдени 55.000) и сменето гуми.. Али се подразбира увек најскупо уље... Нема шанси у ниеден поглед со кинеските моторчиња, па и со италијанските ( Aprilia, Gillera ). Добро може не со најновите али јапанците имаат најдобри мотори..

Не се секирај, гледаме доволно добро. Немора да пишуваш со 40 фонт. Џиш.

Keeway се води како Унгарски, а иначе е произведен во Кина.
 
Abe imate li nekoj Lingken 125cc ili pak SKygo 125 cc i dvete brzinski , sto mislite za niv , i ako znae nekoj kade gi ima neka kaze :)
 
jas imam eden drugar vo 2005 zede baotian 125 cc i do den deneska go vozi bez nisto dam u se rasipi od togas samo sto imase padnato 2-3 pati :D i menvani plastiki i dr sitnici vo motorot nisto nema cepnato ama sega zato odi 65 do 70 a togas odese ... nekade 110 :D sto mislite za BENELLI 49 x ? zainteresiran sum za zemanje ?
 
Abe imate li nekoj Lingken 125cc ili pak SKygo 125 cc i dvete brzinski , sto mislite za niv , i ako znae nekoj kade gi ima neka kaze :)
јас имав лингкен 125... апдејтуван на 150-ка, друг карбуратор, друг ауспух му сменив ово оно, моторот идеше нешто под 140... со 5 брзини е ама баш како за брзински мотори... сите му се надоле. кога ке дојдеш до 5-та ако стиснеш пак иде у лер...

еден збор за него... ДИВО МАГАРЕ!!!! ако знаеш што сакам да кажам со тоа... јак мотор нема што, машина стартна, рамот лесен а сепак еластичен... од заебанција се исправа на едно тркало... малку по нагло да тргнеш отиде у свеќа положба... задоволен бев од него, презадоволен.. потрошња? нешто над 3 во град... маани? од старт земи му челични бандажи, зашто со жичаните има да се отепаш од мењање спици, поготово на задниот бандаж... и од старт поголема гума на предно тркало, многу му е тенка...

зашто го продадов? ми здосади...
 
Искрено кинеските моторчиња се тешко срање... На еден пријател му капна капка бензин (при пунење на бензинска) и му се ушмрља бојата се појави некој кафеав круг... Иам уше милијарда вакви и слични случаи, зависи као ке ти се погоди моторчето, едно од 1000 се погодуе да биде топ... Иначе Keeway е корејско (не кинеско) и затоа е поскупо и поквалитетно...

Иначе имам Honda Dio ZX ... и досеа неам сретнато боље моторче, не дека се фалам али моторчето е 96то годиште и досеа иам праено еден ремонт (на пројдени 55.000) и сменето гуми.. Али се подразбира увек најскупо уље... Нема шанси у ниеден поглед со кинеските моторчиња, па и со италијанските ( Aprilia, Gillera ). Добро може не со најновите али јапанците имаат најдобри мотори..

Не се секирај, гледаме доволно добро. Немора да пишуваш со 40 фонт. Џиш.
Абе страшен мотор имаш дај стави слика да го видиме чудото, не му е рамно ништо :D
 
Темава отишла во заборав, и еве мотив плус за да се воскресни.

Сите што имаат кинески мотор на форумов повеќе од 2 години, сакам да го кажат своето размислување, дали кинеските моторчиња се покажаа како добри?
 
Keeway Matrix

Мој другар го откости буквално.. 5 години го вози уште му работи.. Мислам дека поиздржлив мотор немам видено.. Ама не од поновите модели со дигитално апаратче од тие постарите..

ако би земал дефинитивно таков би зел..
 
Е ај јас да кажам... Арора, 150 цм кубни, 4 тактна... засега 13,500 км поминати. Ако го занемариме фактот дека е кинеска (кочниците се преслаби за тој мотор, тркалата се премали, амортизацијата за ниакде особено со двајца), и сум прилично задоволен.
 
Имам Кинеска веспа и уште се каам што ја купив. Подобро земете си некоја поволна ама нека има име...
 
Имам Кинеска веспа и уште се каам што ја купив. Подобро земете си некоја поволна ама нека има име...
Кој модел го имаш? И можиш да образложиш зошто?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom