Кинеските моторчиња

  • Креатор на темата Креатор на темата Мистичен
  • Време на започнување Време на започнување
Лесни vs Тешки ролни, добра тема за разговор, лесните ролни имаат една позитивна и една негативна страна, исто така и тешките, лесни ролни: со нив скутерот ти е постартен добива повеќе на старт, а пак негативната страна е што губиш од крајната брзина, а пак кај тешките е обратно, скутерот на старт е побавен поспоро развива, али добива на крајна, а пак од друга страна некои муабети кои велат дека ако се искомбинираат од двете врсти 3 тешки и 3 лесни, ќе имаш и крајна и старт, баш ме интересира како би изгледало тоа и како би се однесувал скутерот, ако некој ја има пробано оваа комбинација нека напише за тоа што добил и дали е тоа точно, затоа што некој велат дека тоа не е баш изводливо па сега чекаме некој кој го пробал тоа..
 
Не е до ролните само читај повеќе по странски форуми, цел пренос треба да ти е наштелуван како што треба и само со експериментирање ќе дојдеш до посакуваните резултати
 
Дај постави некој линк од странски форум да видиме што кажуваат експетрите :LOL:
 
Лесни vs Тешки ролни, добра тема за разговор, лесните ролни имаат една позитивна и една негативна страна, исто така и тешките, лесни ролни: со нив скутерот ти е постартен добива повеќе на старт, а пак негативната страна е што губиш од крајната брзина, а пак кај тешките е обратно, скутерот на старт е побавен поспоро развива, али добива на крајна, а пак од друга страна некои муабети кои велат дека ако се искомбинираат од двете врсти 3 тешки и 3 лесни, ќе имаш и крајна и старт, баш ме интересира како би изгледало тоа и како би се однесувал скутерот, ако некој ја има пробано оваа комбинација нека напише за тоа што добил и дали е тоа точно, затоа што некој велат дека тоа не е баш изводливо па сега чекаме некој кој го пробал тоа..

Јас се сложувам со ова што го напиша но делумно :)

Ролните не се за старт туку тие повеќе го регулираат ЗАБРЗУВАЊЕТО (иако и тука има друга долга филозофија, па и ова е донекаде точно :) ). Стартот се регулира најмногу преку федерчињата на ламелата, појаки федерчиња - подобар старт (но нема секој мотор сила да ја разврти ламелата со јаки федери).

Ролните почнуваат да се движат по каналите на варијаторот, кога ќе почне моторот да се движи и со нив се регулираат (покрај забрзувањето) и вртежите на моторот. Е сега зошто се битни ролните да се погодени оптимално? Секој 2 тактен агрегат со вариоматски пренос има оптимално ниво на резонанца на кое што моторот вади најдобри перформанси (добро забрзување и добра крајна брзина).

Пример: на 50цц скутер со малоси спорт кит и резонантен ауспух за base kit, моторот влегува во резонанца некаде на 9000 - 9700 вртежи. Затоа е и потребно да се погоди тежината на ролните, цврстината на централната опруга, па некогаш дури и фазата на палењето да се помести да мава 3-4мм (или на околу 18') пред горна мртва точка.

Ако сакаш малку подобро забрзување (или моторот да живне), можеш да пробаш со 0,3 - 0,5г полесни ролни, но немој да одиш со премногу лесни инаку нема да бидеш задоволен од работата на моторот (само ќе пишти и ќе врти на празно, а брзина никаде :) ).

Комбинирање на ролни не се добра работа бидејќи може да се искриви радилицата ако не се распоредат правилно, а и не се постигнува ништо со тоа. Тежината на ролните се рачуна вака: варијаторот најчесто има 6 канали. Е сега ако тебе ти требаат ролни од 4г, тоа се вкупно 6*4=24г. Дали ќе ги искомбинираш како 3*8 или 6*4 или (3*3 + 3*5) на крај паќ ќе добиеш 24г или со други зборови - исто гомце :)
 
Друже ќе да утињаш ти со километражава да не имаш поминато 3500 km. Зашто нема теоретска шанса каиш да издржи на скутер 35000 km ниту пак ламелата ниту пак ролните. Друго уље ако му мењаваш на 10000 исто така ке ти рикне моторот. Е сеа моја претпоставка е дека ја рачунаш и последната нула од километражата што ги означува поминатите метри (ти ја рачунаш во километри) и е со црвена боја.
Хехехе,само вие тешете се дека погрешно ја гледам километражата ама до сега се 46000 километри и без проблем од Охрид си одам до Битола,Кичево итн.А за каишот погрешно си ме разбрал,значи од 25000 до 35000 не е сменат,исто така и ролните,а ламелата малку ми цвичи ама ке издржела ми рекоа.А уље не му менувам зашто ми рекоа дека требало да менувам масло за мотор на секои 2500км:pos:,е па тешете се сега дека ја рачунам последната нула:icon_lol:,кој не верува го поканувам лично да се увери,па и пијалак добива гратис од мене.
 
Хехехе,само вие тешете се дека погрешно ја гледам километражата ама до сега се 46000 километри и без проблем од Охрид си одам до Битола,Кичево итн.
Абе ти и до Кина мојш да одиш... пешки. Прашање е колку време ќе ти одземи.
 
Ме интересира дали ако купам скутер од хамачи од Штип имам бесплатен транспорт на скутерот до берово или треба сам да си го возам
 
Абе ти и до Кина мојш да одиш... пешки. Прашање е колку време ќе ти одземи.
Aбе и ти изгледа не ги читаш сите постови,па ај не ти кажувам да се помачиш малку и да ги прочиташ па ке најдиш дали одам пешки или малку побрзо или поспоро(сеедно,важно е дека е малку) од твоето моторче(верувам дека имаш некое јапонско или италијанско многу квалитетно штом се вмеша во разговоров:icon_lol:
 
Имам проблем со палењето на скутерот 125 кубика кинез не пали на прва и гасне на ниски обртаи.
 
Aбе и ти изгледа не ги читаш сите постови,па ај не ти кажувам да се помачиш малку и да ги прочиташ па ке најдиш дали одам пешки или малку побрзо или поспоро(сеедно,важно е дека е малку) од твоето моторче(верувам дека имаш некое јапонско или италијанско многу квалитетно штом се вмеша во разговоров:icon_lol:
јас никаде не реков дека имам италјанско моторче. Нити јапонско.
Пошто неможиш да ме сватиш, еве ти на тацна : лудост е да тргниш од Охрид до Битола и да патуваш со просек од 35 км/ч (читај над 2 часа во еден правец), а успат имаш многу добри шанси да те собери некој неписмен возач.
 
Ako moze eden sovet sto e bolje hamachi ili keeway 2taktno 50cc
 
Дали некој знае каде во МК има KeeWay салони?
 
Дали некој знае каде во МК има KeeWay салони?
кивеј продаваат во динамикс карши сетек, исто така во мотомаркет на водњанска ... значи салон само за кивеј нема
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom