Кинезарија ти е најбоље... Купив едно Lingben 50 кубика на пола април на старо со 12000 поминати, човекот ништо не му сменил, цвилеше све живо и диво, пластиката на штафовите беше уште, ниеднаш не отворен се чудеше мајсторот. За 50 евра му стаив лесни ролни нови каишница варијатор штелувања мембрана за карбуратор и си иде 60 на саат без проблем, графирано е 60 (коа ги сменив деловите идеше и 62 на право) а од битпазар према континентал дигна сигурно 70 (стрелката маваше у пластиката више). За 200 денари бензин поминувам 110 километри.
Е сеа вака. Пошто му ставив лесни ролни, на повисоки обртаи развива брзина и снага, па приметив дека уљето почесто треба да се мења и побрзо грее и поише троши малце. Пластичињата на варијаторот ги ебав одма, али 150 денари се.
Со 2 мотори сум приметил дека откако се извадени граничниците демек на сервис не идат... Во двата случаеви беше мембраната од карбураторот за 300 денари на автопазар муабет, која намерно е скината фабрички за да не иде над 45 на саат што е законска регулатива во цел свет скоро.
Рамот му се покажа некако сумљив, лупнав некоја дупка малце појако и задното тркало и предното ми бегаат у исто време (задното у лево а предното у десно, педерски ко дупла пееседмица), али сум си задоволен.
Коа би ми дале да зеам некој Бенели двотактна ламја што троши 4 кила бензин или кинеско 4 тактно што јаде 2 кила... Фала богу.
Јадат луѓево доста бурек за кинезиве на ново се ебаваат одма. Земи некоја кинезарија на старо со здрави маски (најскапи се) и нашибај и италијански делови квалитетни, ете ти добро моторче за ич пари.
И дајте некоја дебата, лесни VS. тешки ролни, колку грама ролни за моторчињава е најотптимално ово оно, или некое линкче.