Какво однесување ги привлекува жените? (или: Sussaro-style против Шкорпион-style)

  • Креатор на темата Креатор на темата WizKhalifa
  • Време на започнување Време на започнување

Какво однесување ги привлекува жените?

  • Sussaro-style

    Гласови: 86 69,9%
  • Шкорпион-style

    Гласови: 13 10,6%
  • Друг-style - ќе наведам во мислење

    Гласови: 24 19,5%

  • Вкупно гласачи
    123
Seme sinapovo :D



Nemam drugarki. Site tie se potencijalni jebacic u moj mentalen sklop. Nema drugarstvo megju masko i zencko.
Da, do site dopiram na ist nacin. Site gi gledam so isti oci.
Семе синапово? Мислиш дека тоа што го кажав сум го копирала од некој сајт?
Ха.. смешен си, али нема да ти објаснувам тебе за тоа што сум го пишала, кога ќе бидеш доволно зрел за да збориш на оваа тема, тогаш побарај ме.
 
Да, мојата позиција е дека не може, и-или е многу тешко/скапо да се побегне од фирмверот вграден при еволуцијата. Читај ја премудрата Шемса што вика погоре.
Самоубиството од етички побуди (не знам дали мислиш на самураи, или можеби Соња Тат се самубила а ја да не знам) е исто како и самоубиството од "етички" побуди на неписмен Палестинец кој ќе се нареди со експлозив и ќе дигне во водух автобус со 50 луѓе што тргнале на работа. Ако човек е доволно индоктриниран во некоја идеологија која е доволно луда да пропагира самобиства, самоизмачување, и разни психоделии, ќе ги прави тие глупости, наспроти своите вродени еволутивни импулси. Пустинските религии ти се одличен пример за тоа. Се е тоа меметика која паразитира на мозокот на луѓето и се репродуцира за свој сопствен интерес, исто како вирус.

Ја промашуваш поентата. Самоубиството на човек индоктриниран од религиозни малоумности не е самоубиство од етички причини. Вистинската етика почнува таму каде што со силата на разумот се совладува нагонот. Еднаш го наведов самоубиството на Унгарскиот гроф Телеки како пример за тоа, еве погледај овде. http://en.wikipedia.org/wiki/Count_teleki

Самоубиството на религиозните идиоти е повторно мотивирано од нагоните, од потребата да бидат задоволени истите нагони, само што религиозните се излагани дека тие нагони ќе ги задоволат на некој друг свет. Моралноста која произлегува од идеологиите е лажна моралност, таа зад грб секогаш ја витка раката и моли за некоја награда. Тоа е смрдлива моралност, рисјанска, исламска, или било каква друга...
 
Ја промашуваш поентата. Самоубиството на човек индоктриниран од религиозни малоумности не е самоубиство од етички причини. Вистинската етика почнува таму каде што со силата на разумот се совладува нагонот. Еднаш го наведов самоубиството на Унгарскиот гроф Телеки како пример за тоа, еве погледај овде. http://en.wikipedia.org/wiki/Count_teleki

Самоубиството на религиозните идиоти е повторно мотивирано од нагоните, од потребата да бидат задоволени истите нагони, само што религиозните се излагани дека тие нагони ќе ги задоволат на некој друг свет. Моралноста која произлегува од идеологиите е лажна моралност, таа зад грб секогаш ја витка раката и моли за некоја награда. Тоа е смрдлива моралност, рисјанска, исламска, или било каква друга...
Ааа, ти си зборувал за вистинска етика, не за лажна. Дај кажи каква е таа етика да не забегам во некој култ, ако веќе и не сум забегал според ова што се читам самиот себеси.
 
Ааа, ти си зборувал за вистинска етика, не за лажна. Дај кажи каква е таа етика да не забегам во некој култ, ако веќе и не сум забегал според ова што се читам самиот себеси.

Нема проблем, ќе ти ја објаснам разликата помеѓу вистинска и лажна етика, но прво треба да ми кажеш дали сакаш да дискутираш или да ја играш играта being a sarcastic smart ass. Ако го сакаш ова второто, можам и јас да ја играм таа игра, можеби и поквалитетно од тебе..

;)
 
Нема проблем, ќе ти ја објаснам разликата помеѓу вистинска и лажна етика, но прво треба да ми кажеш дали сакаш да дискутираш или да ја играш играта being a sarcastic smart ass. Ако го сакаш ова второто, можам и јас да ја играм таа игра, можеби и поквалитетно од тебе..

;)
И двете, но ај да почнам од првото.
Самоубиството на овој Телеки и рандом неписмен палестинец се еднакви, и се резултат како културата ги оформила мозоците на ове двајца. Замисли да нема култура, нема религија. Нема ништо од тоа што ти го нарекуваш етика, и луѓето сложно си живеат по пештери, мислат што да јадат и како да ебат, толку. Ако додадеш култура, што во стварност е меметика, добиваш многу поразлична слика. Телеки и палестинецот не се воопшто различни, само се индоктринирани во различни култури. И кај двајцата разумот (високите когнитивни функции) го водат самоубиството, не нагоните. (Ако овде Кант ми го спомнеш, одма на втората точка преминувам,) Телеки бил индоктриниран во елитната западна култура, и претпоставувам дека се самоубил зошто не можел да живее со последиците кои делумно произлегле од неговите одлуки. Палестинецот бил индоктриниран во исламот, плус локалпатриотски милитаризам, и се разнесол за добро на својот народ, тепајќи душмани, и едновремено вршејќи ја вољата на аллах, најјакиот. Нема апсолутно никаква разлика. Види што убаво и самиот си го постави прашањето:

Како е возможно суштество обликувано од еволуцијата за преживување, да посегне по својот живот? Не гледаш контрадикција тука?
 
Да, мојата позиција е дека не може, и-или е многу тешко/скапо да се побегне од фирмверот вграден при еволуцијата. Читај ја премудрата Шемса што вика погоре.

Овде имаш голем проблем.

Не оди и/или. Човекот или може да побегне од фримверот вграден при еволуцијата, или не може. Тезата е едноставна, мажите понекогаш можат, жените никогаш не можат. Тоа е сржта на проблемот, самата суштина околу која се кршат копјата на недоразбирањето помеѓу жените и мажите. Треба да разбереме дека мажите и жените суштински се разликуваат, и тоа не само биолошки. Тие едноставно не делат заеднички морален свет. Но, да појдеме по ред.

Нема да ти го споменам Кант, туку еден друг филозоф кој уште повеќе го сакаш, Хегел. :P

Спрема Хегел, политичката историја на човештвото се затркалала оној момент, некаде во зората на човештвото, кога луѓето почнале да се доживуваат како нешто посебно од сето останато, како единки. Тоа е моментот кога луѓето направиле исчекор од нагонскиот свет, и влегле во светот на културата. Се работи за она исто чувство за кое многу покасно зборувале егзистенцијалистите, чувство кое најдобро го прикажал Макс Штирнер во неговата книга, Едниот и неговото право.
Тоа чувство било толку интензивно на почетокот, што поединците влегувале во крвава борба со други поединци, чисто да бидат признаени како нешто засебно, поинакво од сето останато. Спрема Хегел, оние кои биле способни во таа борба да го надминат стравот, станале првите господари на земјата, а оние кои не можеле да го победат тој страв, станале првите робови. Стравот во суштина е грижа (Хајдегер - sorge) за телото, страв од смрт и физичко исчезнување,и во основа е чист нагон.

Зошто е ова значајно? Човекот во еден момент успеал да го совлада фримверот вграден во него од страна на еволуцијата. Ако еволуцијата секогаш значи преживување и прилагодување по секоја цена, човекот успеал со помош на својот разум да ја прозре таа игра на еволуцијата, и да му каже одлучно не на слепите процеси. Невозможно е да се прецени важноста на овој момент, тоа е моментот кога човекот влегува во историското време, за разлика од претходното, слепо и нагонско време.

Корените на вистинската етика се токму таму, во презирот кој човек понекогаш може да го покаже спрема сопствениот нагон за преживување, спрема темната среќа на крвта. Да се биде етичен значи да се биде моќен, да се може да се жртвува сопствениот живот од чист хир. Рисјанството е неетично, тоа е етика за слабите, етика на преживувачите, етика на евреите. Исто и исламот, иако муслиманите се способни да го жртвуваат сопствениот живот. Тие никогаш тоа не го прават од чист хир, туку очекуваат да бидат наградаени на другиот свет. Тоа не е етика, тоа е слабост.

Како е ова поврзано со темата?

Едноставно, жените како род не успеаа да излезат од нагонското време и да зачекорат во историското. Една жена ставена пред избор на живот по секоја цена и смрт, секогаш ќе го избере животот. На тој начин, тие не ни можат да бидат етични, затоа што никогаш не ни ичекориле во светот на етиката. Жените во основа се чист нагон за продолжување на врстата. На почетокот од темата напишав дека мажите чувствуваат некој презир спрема женскиот род. Тука лежи коренот на тој презир. Интересно е да се гледа мортус пијано машко, и мортус пијана жена. И најголемиот сењак, кога е многу пијан, почнува да ломоти нешто за почитување, вади некоја гордост од него, колку да е смешна и несмасна во моментот. Од друга страна, и најголемата дама, кога е многу пијана се претвара во дупка. Единствено нешто што ја интересира е да најде нешто да стави во себе, и да ја затвори дупката. Друг пример, замисли дечко и девојка кои се во идеална врска. Млади, убави, заљубени, пресреќни. Ако по некоја игра на случајот машкото мора да отсуствува на подолго време, да речеме една година, и тоа по некоја работа која е од интерес за обајцата, огромна е веројатноста дека верноста во врската прва ќе ја прекине девојката. Не само што прва ќе ја прекине, туку ќе успее да го израционализира тоа неверство, и отсутниот дечко да го направи виновен за нејзиниот чин. Нагонот е посилен од неа, не успеала да излезе од темницата на слепиот нагон, не е таа воопшто виновна.

Може Мачорка да напише ултра завабен пост за црвените и зелените смоки, но тој пост ја промашува поентата. Никој не ги обвинува жените за интелектуална инфериорност.

Sussaro прави две големи грешки, иако е потполно во право во неговите согледувања за природата на женскиот род. Првата грешка му е што вели дека не се сите жени такви и со тоа ја отупува острицата на своите аргументи. Надежта последна умира. Втората грешка му е што мисли дека тоа што природата на жените е таква каква што е, ги прави недостојни за љубов. Тоа воопшто не е така, но какви и односи да имаш со жените, треба да ти биде јасно дека се работи за суштества што се различни од тебе. Да ја обвинуваш жената дека е нагон, а не етика, е исто како да го обвинуваш зидот затоа што е тврд.
 
Една жена ставена пред избор на живот по секоја цена и смрт, секогаш ќе го избере животот. На тој начин, тие не ни можат да бидат етични, затоа што никогаш не ни ичекориле во светот на етиката. Жените во основа се чист нагон за продолжување на врстата.

Ти очигледно не си женет со деца. Да речеме дека тоа погоре е точно и жената не би одбрала смрт под закана дека мажот и, татко, мајка, сестра итн би ги убиле....она стално би умрела за своето дете.

Не само што прва ќе ја прекине, туку ќе успее да го израционализира тоа неверство, и отсутниот дечко да го направи виновен за нејзиниот чин. Нагонот е посилен од неа, не успеала да излезе од темницата на слепиот нагон, не е таа воопшто виновна.

За ова и мажите се виновни. Се разбира не секој, но секако има.
 
Овде имаш голем проблем.

Не оди и/или. Човекот или може да побегне од фримверот вграден при еволуцијата, или не може. Тезата е едноставна, мажите понекогаш можат, жените никогаш не можат. Тоа е сржта на проблемот, самата суштина околу која се кршат копјата на недоразбирањето помеѓу жените и мажите. Треба да разбереме дека мажите и жените суштински се разликуваат, и тоа не само биолошки. Тие едноставно не делат заеднички морален свет. Но, да појдеме по ред.
Тоа и/или гледај го како инкомпатибилност на дискретниот-континуираниот концептуализам. Ако имаш скала по која се качуваш да го надминеш фирмверот, можеш да се качеш нагоре и да го победиш, но онолку колку што имаш снага. Евентуално, еднаш ќе стигнеш до точка позади која не можеш и тоа ти е лимитот. Самоубиството баш и не може да се оценува по овие критериуми, бидејќи тука цената не ја знаеш, бидејќи сметката ќе ти биде испорачана предоцна. Најголемиот дел од самоубијците не земаат на тас да мерат сите аргументи за и против, туку се осеќаат премногу лошо, сакаат тортурата да заврши, и се одлогираат.
За суштината не можам да зборувам бидејќи егзистенцијализмот и нихилизмот ми забрануваат. А веќе цело време верглам дека жените и мажите се ментално различни, како последица од нивената билогија (само кој ме чита, оф аман). Како последица на ова е нормално да се јави разлино однесување и различна "етика".

Нема да ти го споменам Кант, туку еден друг филозоф кој уште повеќе го сакаш, Хегел. :P

Спрема Хегел, политичката историја на човештвото се затркалала оној момент, некаде во зората на човештвото, кога луѓето почнале да се доживуваат како нешто посебно од сето останато, како единки. Тоа е моментот кога луѓето направиле исчекор од нагонскиот свет, и влегле во светот на културата. Се работи за она исто чувство за кое многу покасно зборувале егзистенцијалистите, чувство кое најдобро го прикажал Макс Штирнер во неговата книга, Едниот и неговото право.
Тоа чувство било толку интензивно на почетокот, што поединците влегувале во крвава борба со други поединци, чисто да бидат признаени како нешто засебно, поинакво од сето останато. Спрема Хегел, оние кои биле способни во таа борба да го надминат стравот, станале првите господари на земјата, а оние кои не можеле да го победат тој страв, станале првите робови. Стравот во суштина е грижа (Хајдегер - sorge) за телото, страв од смрт и физичко исчезнување,и во основа е чист нагон.

Зошто е ова значајно? Човекот во еден момент успеал да го совлада фримверот вграден во него од страна на еволуцијата. Ако еволуцијата секогаш значи преживување и прилагодување по секоја цена, човекот успеал со помош на својот разум да ја прозре таа игра на еволуцијата, и да му каже одлучно не на слепите процеси. Невозможно е да се прецени важноста на овој момент, тоа е моментот кога човекот влегува во историското време, за разлика од претходното, слепо и нагонско време.

Корените на вистинската етика се токму таму, во презирот кој човек понекогаш може да го покаже спрема сопствениот нагон за преживување, спрема темната среќа на крвта. Да се биде етичен значи да се биде моќен, да се може да се жртвува сопствениот живот од чист хир. Рисјанството е неетично, тоа е етика за слабите, етика на преживувачите, етика на евреите. Исто и исламот, иако муслиманите се способни да го жртвуваат сопствениот живот. Тие никогаш тоа не го прават од чист хир, туку очекуваат да бидат наградаени на другиот свет. Тоа не е етика, тоа е слабост.

Овие мрморења на неуки луѓе од друго време со во извесен степен во склад со она што го знаеме од еволуцијата и еволутивната психологија. Ја на пример, го делам истиот "етички" став со тебе и сметам дека човек веќе се одделува од живоно кога ќе може да ги надвладее дури и најпримитивните нагони, и ги презирам бедните по дух од сите аврамови религии. Но тоа е само мој субјективен став, и не би можел да направам логичен аргумент од стојалиштето на аналитичката мисла (или ако направам би бил многу климав), и затоа во никој случај не би прифатил дека е тоа "вистинска" етика. Егзистенцијализмот прави дополнителен проблем тука.

Како е ова поврзано со темата?

Едноставно, жените како род не успеаа да излезат од нагонското време и да зачекорат во историското. Една жена ставена пред избор на живот по секоја цена и смрт, секогаш ќе го избере животот. На тој начин, тие не ни можат да бидат етични, затоа што никогаш не ни ичекориле во светот на етиката. Жените во основа се чист нагон за продолжување на врстата. На почетокот од темата напишав дека мажите чувствуваат некој презир спрема женскиот род. Тука лежи коренот на тој презир. Интересно е да се гледа мортус пијано машко, и мортус пијана жена. И најголемиот сењак, кога е многу пијан, почнува да ломоти нешто за почитување, вади некоја гордост од него, колку да е смешна и несмасна во моментот. Од друга страна, и најголемата дама, кога е многу пијана се претвара во дупка. Единствено нешто што ја интересира е да најде нешто да стави во себе, и да ја затвори дупката. Друг пример, замисли дечко и девојка кои се во идеална врска. Млади, убави, заљубени, пресреќни. Ако по некоја игра на случајот машкото мора да отсуствува на подолго време, да речеме една година, и тоа по некоја работа која е од интерес за обајцата, огромна е веројатноста дека верноста во врската прва ќе ја прекине девојката. Не само што прва ќе ја прекине, туку ќе успее да го израционализира тоа неверство, и отсутниот дечко да го направи виновен за нејзиниот чин. Нагонот е посилен од неа, не успеала да излезе од темницата на слепиот нагон, не е таа воопшто виновна.

Може Мачорка да напише ултра завабен пост за црвените и зелените смоки, но тој пост ја промашува поентата. Никој не ги обвинува жените за интелектуална инфериорност.

Да се повикам на претходниот параграф, батали ги приказните од стари чичковци, користи ги благодетите на пресветата наука. Бројката на на самоубиства кај жените е 3 пати помала отколку кај мажите, но бројот на жени кои извршиле обид за самоубистово или барале третман заради самоубиствени мисли е 5 пати поголем од оној кај мажите. Како е ова можно???

Одговорот е ист со оној на твоето прашање зошто девојката ќе изневери прва и зошто нема да се самоубие под никакви околности (ова не ти е баш точно). Жените се многу поважни за преживувањето на видот од мажите, и затоа еволуцијата ги извајала такви, дури ги направила и поздрави. Мажот е потребен само 10 мин да заврши работа, после може да крши глава, на жената паѓа огромен дел од товарот да се износи бебето. Налет тоа, не е потребен секаков маж, туку оној што е појак и може да ги замава другите, и затоа еволоцијата фаворизирала мажи кои биле доволно луди да се впуштат во насилство за превласт, а и во најлуди и најрискантни авантури, што ги прави поранливи на самоубиства и повреди од разни глупирања. Жената е еволутивно тренирана да преживее по секоја цена и тоа многу добро се гледа од цифрите за самоубиствата што ги напишав. Жените многу почесто се обидуваат да се самоубијат, но ретко во стварност се самоубиваат, бијќи со актот на обид на самоубиство само бараат (парадоксално) помош за да преживеат, додека мажите стварно го мислат, и се одлогираат машки, со еден клик.


Sussaro прави две големи грешки, иако е потполно во право во неговите согледувања за природата на женскиот род. Првата грешка му е што вели дека не се сите жени такви и со тоа ја отупува острицата на своите аргументи. Надежта последна умира. Втората грешка му е што мисли дека тоа што природата на жените е таква каква што е, ги прави недостојни за љубов. Тоа воопшто не е така, но какви и односи да имаш со жените, треба да ти биде јасно дека се работи за суштества што се различни од тебе. Да ја обвинуваш жената дека е нагон, а не етика, е исто како да го обвинуваш зидот затоа што е тврд.

Зошто бе не ме читаш
Тврдењето дека треба некаков "фер" третман, споразум или разумен компромис со жените е комплетно апсурдно. Жените и мажите тргнуваат од многу различни позиции, диктирани од биологијата, и затоа имаат крајно спротивставени еволутивни интереси во креирањето на потомството. Ова еволуцијата го вајала со милиони години, и е длабоко вградено во нашиот фирмвер, многу подлабоко од меметиката каде што оперира културата, етиката или религијата (ист кур). Затоа и високата цена што треба да се плати ако сакаш да го премостиш фирмверот.

И пак дојдовме на мојов...пост:

Змејко и напиша:
Не само што држи тезата на Сусаро, туку држат вода сите ставови и од мажи и од жени. Мажите инсистираат да оддржат контрола врз жените преку морални проповеди, и се трудат да се заштитат некоја да не ги исцица финансиски (најопасното можно оружје на жената, одма после подметнувањето копиле), а жените тврдат дека се нежни мачиња желни за љубов и прегратка, а се по природа тешки предатори.​
Проблемот е што на се ова му се дава етичка компонента. Природата така не дизајнирала низ милиони години еволуција и многу глупо е да обвинуваш некого за нешто што му е вградено во фирмверот на мозокот. Колку човек порано ги разбере овие работи, толку полесно ќе се батали од сите тие бесмислени морални препукувања.​

Ја промашуваш целата поента на дискусијата. Токму за тоа зборува Сусаро. Значи, некои мажи, со помош на етичкиот кодекс, можат да се издигнат над нужноста дизајнирана во нас од страна на еволуцијата, додека ниту една жена тоа не може да го направи.

Тоа е главната теза во дискусијата.
 
Ти очигледно не си женет со деца. Да речеме дека тоа погоре е точно и жената не би одбрала смрт под закана дека мажот и, татко, мајка, сестра итн би ги убиле....она стално би умрела за своето дете.

Неспорно е тоа дека секоја мајка би го ризикувала животот за своето дете (еве само еден пример за тоа) но зошто тоа не важи и за останатите членови на семејството посебно го ставам тука мажот ете ? Имам слушнато и од блиски луѓе во стил „децата се едни а маж може да биде секој“ во таа смисла кажано одприлика, додека кај машките ретко кој прави разлика и не би го ризикувал животот за деца, жена, мајка, татко, сестра итн.
 
Неспорно е тоа дека секоја мајка би го ризикувала животот за своето дете (еве само еден пример за тоа) но зошто тоа не важи и за останатите членови на семејството посебно го ставам тука мажот ете ? Имам слушнато и од блиски луѓе во стил „децата се едни а маж може да биде секој“ во таа смисла кажано одприлика, додека кај машките ретко кој прави разлика и не би го ризикувал животот за деца, жена, мајка, татко, сестра итн.

Па еве да генерализираме пошо темата е таква.....ваљда исто ради генетики, жената е таа што одгледува дете и е задолжна за да израсне тоа во способна возрасна личност. Кој ќе го прави тоа како нејзе ако она ете, умре за некој друг? Мажот е неспособен за тоа, генерално кажано.

Мажите се заштитници на цело племе. Генерално зборено.

Си има секако разлика до особата....има доста жени што би одбрале смрт за маж да го спасат....а има и мажи кукавици.
 
Па еве да генерализираме пошо темата е таква.....ваљда исто ради генетики, жената е таа што одгледува дете и е задолжна за да израсне тоа во способна возрасна личност. Кој ќе го прави тоа како нејзе ако она ете, умре за некој друг? Мажот е неспособен за тоа, генерално кажано.

Мажите се заштитници на цело племе. Генерално зборено.

Си има секако разлика до особата....има доста жени што би одбрале смрт за маж да го спасат....а има и мажи кукавици.

neanderthal-man.gif
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom