Формула 1 - сезона 2022

  • Креатор на темата Креатор на темата JB00F
  • Време на започнување Време на започнување

Кој ќе биде шампион во Формула 1 за 2022?

  • Луис Хамилтон - Мерцедес АМГ

    Гласови: 14 11,1%
  • Џорџ Расел - Мерцедес АМГ

    Гласови: 1 0,8%
  • Макс Верстапен - Ред Бул

    Гласови: 38 30,2%
  • Серхио Перез - Ред Бул

    Гласови: 0 0,0%
  • Шарл Леклерк - Ферари

    Гласови: 42 33,3%
  • Карлос Сајнц - Ферари

    Гласови: 6 4,8%
  • Даниел Рикиардо - Мекларен

    Гласови: 3 2,4%
  • Ландо Норис - Мекларен

    Гласови: 7 5,6%
  • Фернандо Алонсо (El Plan) - Алпин

    Гласови: 3 2,4%
  • Естебан Окон - Алпин

    Гласови: 0 0,0%
  • Пјер Гасли - Алфа Таури

    Гласови: 1 0,8%
  • Јуки Тсунода - Алфа Таури

    Гласови: 2 1,6%
  • Себастијан Ветел - Астон Мартин

    Гласови: 4 3,2%
  • Ленс Строл - Астон Мартин

    Гласови: 0 0,0%
  • Николас Латифи - Вилијамс

    Гласови: 0 0,0%
  • Алекс Албон - Вилијамс

    Гласови: 2 1,6%
  • Валтери Ботас - Алфа Ромео

    Гласови: 0 0,0%
  • Жо Гуанју - Алфа Ромео

    Гласови: 1 0,8%
  • Никита Мацепин - Хаас

    Гласови: 1 0,8%
  • Мик Шумахер - Хаас

    Гласови: 1 0,8%

  • Вкупно гласачи
    126
Статус
Затворена за нови мислења.
Ферари освоиле и пол позиција и победа на почетната трка во сезоната 7 пати во историјата. Во секој од тие 7 пати, на крајот станале и шампиони.
 
Ама не зазфркавај од месечина се гледа колку се назад, не можеа ни да им се доближат на РБ и Ферари, огромна разлика е.
Брат не знам која трка гледаше ама Хамилтон доста добро се држеше со Перез се до моментот кога му ставија хард гуми и го сјебаа. Ужас беа тврдите гуми, по секунда губеше тука.
Не беа толку далеку Мерцедес на race pace и мислам дека за "брзо" ќе ги стигнат РБ и Ферари. Плус како што пишуваат другите во темава, чил и оптимиситички изјави дадоа од Мерцедес, не се во full panic mode.

Него Расел доста негативно ме изненади, не беше ни блиску до Луис цела трка. Мислам дека на +15 секунди беше пред безбедносното возило да се појави.
А за позитива би го одвоил Гванју Жу, одлична деби трка.
 
Баш заради тоа, ако добро читаше ќе разбереше дека славам оти со количка за малтер им зеде 3то место кога и сами не очекуваа ништо над 5-то место
Btw, многу појќе од 5-6 стотинки се, незнам што гледаше ти ама во прашање беа неколку секунди по круг

И Строл може до подиум ако се откажат конкурентите пред него па да раскажува како успеал со количка за малтер да напраи таков подвиг…


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ферари освоиле и пол позиција и победа на почетната трка во сезоната 7 пати во историјата. Во секој од тие 7 пати, на крајот станале и шампиони.
Don't do that to me. Don't give me hope
 
Со самото тоа што Ферари се враќаат во врвот и пак се конкурентни автоматски значи дека ќе имаме одлична сезона и оваа година. Нема шанси некој да издоминира и да се прошета до титулата. Очекувам и Мерцедес да се вратат во игра и да биде кланица меѓу трите тима. Секако, како што лани се навиваше за Макс сега ќе се навива за Леклер.

Единствено за вчера, мислам дека Driver of the day требаше да оди кај Магнусен, неверојатен потег е ова петто место за него. И Жу секако е за пофалба, гледав колку емотивно реагираше дечкото на овој еден бод на деби трката па ми стана доста драго за него.
 
Мислам дека мора да ја пофалиме стратегијата на Ферари, пу пу да не ги урочам. Вчера беа BANG ON. Една грешка не направија добро ги покрија РБ а имаа темпо за да направат солидна разлика против Мерцедес.

Морам да кажам и збро два за Пирели, ми се свиѓа ова што се трошат гумиве, што не може со 1 стоп да се заврши цела трка. Тука е драмата, ова може некад да отиде на несреќа на Ферари, ама поинтересно е онака заспивав на 35ти круг после првата серија пит-стопови амин од мене.
 
Морам да кажам и збро два за Пирели, ми се свиѓа ова што се трошат гумиве, што не може со 1 стоп да се заврши цела трка. Тука е драмата, ова може некад да отиде на несреќа на Ферари, ама поинтересно е онака заспивав на 35ти круг после првата серија пит-стопови амин од мене.
И тоа замисли, ова беа најтврдите од петте можни компоненти: C1 (hard - бела), C2 (medium - жолта), C3 (soft - црвена). За следните 2 трки C2, оваа која вчера беше medium, ќе биде бела - hard, а C3, оваа која вчера беше soft, ќе биде medium - жолта. Во Саудиска Арабија soft ќе биде C4, додека во Австралија soft ќе биде C5, најмеката од сите 5. Муабетот ми е - ако овие вчера се трошеа брзо, на следниве 2 трки трошењето ќе биде уште побрзо.
 
И тоа замисли, ова беа најтврдите од петте можни компоненти: C1 (hard - бела), C2 (medium - жолта), C3 (soft - црвена). За следните 2 трки C2, оваа која вчера беше medium, ќе биде бела - hard, а C3, оваа која вчера беше soft, ќе биде medium - жолта. Во Саудиска Арабија soft ќе биде C4, додека во Австралија soft ќе биде C5, најмеката од сите 5. Муабетот ми е - ако овие вчера се трошеа брзо, на следниве 2 трки трошењето ќе биде уште побрзо.
Ќе бидне весело, од друга страна па да имаш гуми кои траат 5 круга нема исто смисла, некаде Хард 25-30, Медиум 18-23 и Софтот 12-16 круга се идеална формула според мене.

Не иде Софт гума по 30 круга да врти.
 
И тоа замисли, ова беа најтврдите од петте можни компоненти: C1 (hard - бела), C2 (medium - жолта), C3 (soft - црвена). За следните 2 трки C2, оваа која вчера беше medium, ќе биде бела - hard, а C3, оваа која вчера беше soft, ќе биде medium - жолта. Во Саудиска Арабија soft ќе биде C4, додека во Австралија soft ќе биде C5, најмеката од сите 5. Муабетот ми е - ако овие вчера се трошеа брзо, на следниве 2 трки трошењето ќе биде уште побрзо.
Ова колку е точно толку и не е. Во теорија е како што викаш меѓутоа во пракса е друго. Голема улога има температурата на асфалтот, каков тип се свиоците и секако самиот асфалт. Од друга страна па и немаме многу податоци за "анализа" бидејќи годинава се е различно, па и самите гуми. Ама дефинитивно би било интересно ако на секоја трка гледаме бар по 2 застанувања евентуално 3. Сакам да видам и гумите на дожд како би се однесувале...

Инаку еве еден интересен податок :D
277004420_10159052451408759_7549741962120313381_n.jpg
 
Брат не знам која трка гледаше ама Хамилтон доста добро се држеше со Перез се до моментот кога му ставија хард гуми и го сјебаа. Ужас беа тврдите гуми, по секунда губеше тука.
Не беа толку далеку Мерцедес на race pace и мислам дека за "брзо" ќе ги стигнат РБ и Ферари. Плус како што пишуваат другите во темава, чил и оптимиситички изјави дадоа од Мерцедес, не се во full panic mode.

Него Расел доста негативно ме изненади, не беше ни блиску до Луис цела трка. Мислам дека на +15 секунди беше пред безбедносното возило да се појави.
А за позитива би го одвоил Гванју Жу, одлична деби трка.

Verstappen averaged a 1:37.472/lap on his run on Soft tyres
Leclerc did not finish a full stint, only managing two laps (avg 1:37.500/lap)
Sainz averaged a 1:38.582/lap on Soft tyres
Hamilton did his long run on the Medium compound averaging a 1:38.792/lap
Секунда и пол по круг беше поспор Хамилтон од Верстапен, секунда и две стотинки од Леклер и 0.2 секунди од Саинц. Ова се просечни времиња по круг на софт, ако ова не еголема разлика незнам што е.
Точно дека најверојатно ќе ја нулираат во наредни 3-4 трки ама моментално се далеку од Ред Бул и Ферари.
 
Некако со оглед дека болидиве ептен лесно се следат, барем една дрс зона после претицање треба да се забрани за болидот кој бил преминат. Макс два пати го премина Леклер и два пати ја изгуби позицијата зошто ферарито имаше ДРС. Не знам али буквално и да си побрз од него позади тебе тој пали ДРС и те шиба, што ми нема логика.
 
Некако со оглед дека болидиве ептен лесно се следат, барем една дрс зона после претицање треба да се забрани за болидот кој бил преминат. Макс два пати го премина Леклер и два пати ја изгуби позицијата зошто ферарито имаше ДРС. Не знам али буквално и да си побрз од него позади тебе тој пали ДРС и те шиба, што ми нема логика.
Поинтересно е вака, сите некад ке губат а некад ке добиваат
 
Некако со оглед дека болидиве ептен лесно се следат, барем една дрс зона после претицање треба да се забрани за болидот кој бил преминат. Макс два пати го премина Леклер и два пати ја изгуби позицијата зошто ферарито имаше ДРС. Не знам али буквално и да си побрз од него позади тебе тој пали ДРС и те шиба, што ми нема логика.
Еј нема логика те претекнал, тука си му позади имаш залет имаш све и не смееш да претицаш. А болидиве ги правеа баш за тоа
 
Еј нема логика те претекнал, тука си му позади имаш залет имаш све и не смееш да претицаш. А болидиве ги правеа баш за тоа

нема логика брат, тоа дека не му се деси на ферари затоа не примеќате, али на други трки кога на вашите болиди ќе им се дешава ќе видите.
 
нема логика брат, тоа дека не му се деси на ферари затоа не примеќате, али на други трки кога на вашите болиди ќе им се дешава ќе видите.
И Хорнер изјави дека немале pace да останат пред Леклерк во ниеден случај оваа трка, кога го прашаа за тимското радио каде Макс ги искара зашто не му дозволиле да притисне.

Веројатно тука некаде и лежи причината зашто Шарл толку лесно два пати си ја врати позицијата.
 
Последно уредено:
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom