Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Не ме чуди изјавата на Марчионе баш нели некаде пред месец дена правевме муабет на темава дека не се луди да им дадат технологија на лименките па потоа Њуи да извади нешто од џебот околу конструирањето на аеродинамиката па Ферари да го јаде од Ред БулMoжноста Ферари да ги снабдува Ред Бул пак е ставена на маса. Но Марчионе изјави никако со иста технологија како што ќе користи Ферари.
A Gene Haas со многу оптимистична изјава. Вели дека имале подобра шасија од Ферари![]()
Тоа е она што Ферари не го сака, на врвот сакаат они да биднат, а не да направат услуга на некој друг за да дојде на врвот да им беше тоа целта да неќеа да освојуваат ке се повлечеа како Рено што направи во последниве неколку години, Ферари толку многу ресурси пред се пари и време вложи во технологии за истражување и развој и верувај дека баш сеа кога почнаа да чуствуваат дека се враќаат на сцената најмалку нешто што размислуваат е да му дадат крилја на Ред Бул(колку само парадоксално звучи оваАбе како Мерцедес шо дава на Вилијамс тека нека даат и Ферари на Ред Бул, па ако имат аеродинамика добра Ред Бул ќе се при врвот.
Sent from my 6036Y using Tapatalk
Taка е, и исто размислуваат сите произведувачи на автомобили. Не се хуманитарна организација па да мора да им дадат иста технологија како што користат они. Ред Бул троши исто пари како Ферари и Мерцедес а не троши ништо на производство на мотори. Целиот буџет им е фокусиран на шасија.Тоа е она што Ферари не го сака, на врвот сакаат они да биднат, а не да направат услуга на некој друг за да дојде на врвот да им беше тоа целта да неќеа да освојуваат ке се повлечеа како Рено што направи во последниве неколку години, Ферари толку многу ресурси пред се пари и време вложи во технологии за истражување и развој и верувај дека баш сеа кога почнаа да чуствуваат дека се враќаат на сцената најмалку нешто што размислуваат е да му дадат крилја на Ред Бул(колку само парадоксално звучи ова) за да освојат лименките а Ферари да остане втор без шампионска титула, они ако веќе им даваат ке им дадат мотори што "нема да се од втор степен" ама далеку од тоа дека ке биднат со иста моќност како тие што ке ги користи Ферари
За трката ко коментират трескат глупости како на пример дека розберг не е улезел у бокс а пред него улезе бе ине им е само воа многу трескат глупостиДа бидам искрен, но коментариве се во право за некои работи. Значи Формулава стана играчка на ФИА и Берни. Нема тркање, нема акција, нема претекнување, нема НИШТО. Само некоја си напредна технологија која не и место во Ф1. Страшно е на што се сведе формулава... Фак ф1, ако догодина нема тркање, целосно се префрлам на МотоГП... Нема смисла ова веќе, џабе губам време гледајќи .![]()
Ама не е ФИА крива колку што големите тимови ги сакаат овие правила. Мерцедес туркаше највеќе за овие правила а Ферари како политички најмоќни не превземаа ништо за да ги спречат туку се согласија. Едноставно им одговара.Да бидам искрен, но коментариве се во право за некои работи. Значи Формулава стана играчка на ФИА и Берни. Нема тркање, нема акција, нема претекнување, нема НИШТО. Само некоја си напредна технологија која не и место во Ф1. Страшно е на што се сведе формулава... Фак ф1, ако догодина нема тркање, целосно се префрлам на МотоГП... Нема смисла ова веќе, џабе губам време гледајќи .![]()
Сигурно имаш кабелска и ќе гледаш на sportklub поради глупиот закон, кога има Ф1 кабелските оператори не вршат пренос.
На Sport klub гледав до минатата сезона и коментаторите се врв, кај нас за жал коментаторот е катастрофа а стручниот коментатор е надвор од секоја струка меша работи и тропа глупости од типот: имам сигурни информации, ме информираа од Ферари, со сигурност знам и ми кажаа за договорот со Хамилтон дека е многу помал одколку што е објавено, од тркачки аспект, итн.... можеби ќе треба да му се направи фб страна коко што има за Поезијата на Златко Калински, така да има и за Коки. Такви информации не може да има секој а особено не Коки, човек со такви информации не би работел коментатор, би бил дел од некој Ф1 тим или менаџер на некој возач тоа е само тресење на зелени. Исто беше и со Миленко кој беше поголема катастрофа од овие двајца.
До сега нај јак коментатор и со големо знаење и кој ги следеше работите како новинар не како експерт тоа е Александар Табаковски имаше и списание Ф1 кое се издаваше неколку години и вредеше како википедија се друго е ситна боранија во споредба со него.
Infiniti e izbran od marketinski celi zatoa sto e pred se konkurent na mercedes, leksus, bmw i itn. Toa e ista grupacija rakovodena od reno i ne stanuva zbor za drug motor ili kompanija. Od promotivni pricini na ferari bolidot od strana pisuva no i na moe golemo zadovolstvo Alfa Romeo od napred pisuva fiat.
Mozno e od godina na has da pisuva Alfa Romeo ili Maserati no ke nema nikakva razlika posto motorot e ferari.
Ако влезе Алфа Ромео во Ф1 така ФИАТ ќе сноси трошоци и за Алфа Ромео плус. Но како што некој шпекулации велат дека Ред Бул би сакале да ги донесат Алфа Ромео во Ф1 и да им бидат генерален спонзор, тогаш е возможно бидејќи Ред Бул ќе бидат многу голема финансиска подршка. Изгледа Алфа Ромео на местото на Торо Росо. Ако не се заинтересирани Ред Бул, тогаш мислам дека е доволно Ферари да ги промовира на нивните болиди.По смешни ми беа коментаторите одколку трката
Еве го моето мислење за нив:
Не знам од каде да започнам иако да признаам дека за прв пат по три и повеќе години на коментирање делумно се согласувам со Коки за Alfa Romeo само во делот за тоа дека е основа на Fiat и Ferrari особено на Ferrari пошто доколку не била Alfa Romeo ќе го немаше денес Ferrari како и за придонесот и унапредувањето на авто трките во светски рамки. А за се останато не се согласувам особено многу време посветија за тоа Alfa да биде посебно од Ferrari и да си развива своја технологија. Значи тоа не е можно пошто потпаѓаат под иста групација и нема никаква логика, значи доколку влезе Alfa Romeo во F1 тоа ќе биде од маркетиншки цели што значи ќе влезе само името, а моторот ќе си биде од Ferrari, особено се до закопа другиот коментатор каде што рече дека Alfa Romeo ќе нема да дозволи да биде под Ferrari од маркетиншки аспект Alfa Romeo ништо не губи, јас би сакал на сите тимови на кои им добавува мотори да се викаат различно едни Maserati други Alfa Romeo трети Abarth па и IVECO нема никаква разлика освен рекламирање.
Истото го пишував пред месец дена иако немаше шпекулации.