Формула 1 - сезона 2015

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување

Шампион за 2015 според Вас...


  • Вкупно гласачи
    71
  • Гласањето е завршено на .
Moжноста Ферари да ги снабдува Ред Бул пак е ставена на маса. Но Марчионе изјави никако со иста технологија како што ќе користи Ферари.

A Gene Haas со многу оптимистична изјава. Вели дека имале подобра шасија од Ферари :D
 
Moжноста Ферари да ги снабдува Ред Бул пак е ставена на маса. Но Марчионе изјави никако со иста технологија како што ќе користи Ферари.

A Gene Haas со многу оптимистична изјава. Вели дека имале подобра шасија од Ферари :D
Не ме чуди изјавата на Марчионе баш нели некаде пред месец дена правевме муабет на темава дека не се луди да им дадат технологија на лименките па потоа Њуи да извади нешто од џебот околу конструирањето на аеродинамиката па Ферари да го јаде од Ред Бул :D Нека им дадат ПЕ од 2015 доста им е :P
 
Абе како Мерцедес шо дава на Вилијамс тека нека даат и Ферари на Ред Бул, па ако имат аеродинамика добра Ред Бул ќе се при врвот.

Sent from my 6036Y using Tapatalk
 
Абе како Мерцедес шо дава на Вилијамс тека нека даат и Ферари на Ред Бул, па ако имат аеродинамика добра Ред Бул ќе се при врвот.

Sent from my 6036Y using Tapatalk
Тоа е она што Ферари не го сака, на врвот сакаат они да биднат, а не да направат услуга на некој друг за да дојде на врвот да им беше тоа целта да неќеа да освојуваат ке се повлечеа како Рено што направи во последниве неколку години, Ферари толку многу ресурси пред се пари и време вложи во технологии за истражување и развој и верувај дека баш сеа кога почнаа да чуствуваат дека се враќаат на сцената најмалку нешто што размислуваат е да му дадат крилја на Ред Бул(колку само парадоксално звучи ова :D ) за да освојат лименките а Ферари да остане втор без шампионска титула, они ако веќе им даваат ке им дадат мотори што "нема да се од втор степен" ама далеку од тоа дека ке биднат со иста моќност како тие што ке ги користи Ферари
 
Тоа е она што Ферари не го сака, на врвот сакаат они да биднат, а не да направат услуга на некој друг за да дојде на врвот да им беше тоа целта да неќеа да освојуваат ке се повлечеа како Рено што направи во последниве неколку години, Ферари толку многу ресурси пред се пари и време вложи во технологии за истражување и развој и верувај дека баш сеа кога почнаа да чуствуваат дека се враќаат на сцената најмалку нешто што размислуваат е да му дадат крилја на Ред Бул(колку само парадоксално звучи ова :D ) за да освојат лименките а Ферари да остане втор без шампионска титула, они ако веќе им даваат ке им дадат мотори што "нема да се од втор степен" ама далеку од тоа дека ке биднат со иста моќност како тие што ке ги користи Ферари
Taка е, и исто размислуваат сите произведувачи на автомобили. Не се хуманитарна организација па да мора да им дадат иста технологија како што користат они. Ред Бул троши исто пари како Ферари и Мерцедес а не троши ништо на производство на мотори. Целиот буџет им е фокусиран на шасија.
 
2015 БРАЗИЛ ГП: КОЈ БЕШЕ НАЈБРЗ НА ПРВИОТ ТРЕНИНГ?


Луис Хамилтон не се снајдува најдобро во своите изјави, но колку добар возач е покажува на патеките. Британецот го забележа најбрзото време на првиот тренинг за Големата Награда на Бразил, која се одржува на патеката Карлос Пејс, Сао Пауло. Тој беше за 0.519 секунди побрз од својот тимски колега, Нико Розберг, навестувајќи дека Сребрените стрели ќе бидат во својата препознатлива форма и овој тркачки викенд со кој се завршува турнејата по Американскиот континент.


Но, ајде да си најдеме некои споредни работи за да ни биде интересен овој викенд. Верувале или не, Луис Хамилтон, сега трикратен Ф1 Шампион, никогаш не победил во Бразил. Дали на ова трка тоа ќе му појде од рака?!? Нико Розберг, победникот тука пред 12 месеци, како и на претходната трка во Мексико е решен да не му ја дозволи таа радост. Но, ако по утрото денот се познава, тешко да успее во таа намера.

Друг возач, кој очајно посакува силен викенд е локалниот херој, Фелипе Маса. На домашен терен тој има 2 Победи и 5 пласмани на Победничкиот подиум. Публиката секогаш го понесува да направи добри резултати, но на оваа сесија не се покажа баш во најдобро светло. Истото важи и за неговиот сонародник, Фелипе Наср, кој за прв пат ќе настапува домашните навивачи.

Времето во Бразил е сончево, но метеоролозите најавуваат шанси за дождлива недела.

2015 БРАЗИЛ ГП - ПРВ СЛОБОДЕН ТРЕНИНГ



Нико Розберг му возврати на својот тимски колега, забележувајќи го најбрзото време на вториот тренинг за Големата Награда на Бразил, 0.458 секунди пред Британецот. Себастијан Ветел вообичаено за оваа сезона веднаш зад нив, пред тимскиот колега, Кими Раиконен.

Највениот дожд за неделната трка се појави на оваа сесија, но во многу мали количини и не предизвика некои поголеми пореметувања во тест програмите на Ф1 тимовите. На малите екрани немаше ни да го забележиме, ако не беа тимските радио комуникации. Тоа предизвика поголема раздвиженост на патеката во почетните делови од тренингот, кога најбрз беше Хамилтон, при тоа употребувајќи ги медиум гумите на Пирели, 0.136 секунди пред Розберг.

Кога помина опасноста од дожд, возачите се префрлија на меките гуми, а а Валтери Ботас беше првиот што забележа најбрзо време на таа смеша. Според инженерите на Пирели разликата помеѓу двете смеши е околу една секунда.

Единственото црвено знаме на денот го предизвика Фернандо Алонсо кога неговиот Мекларен изгуби сила и застана покрај патеката. Голем облак на чад излегуваше од ПЕ на Хонда. Сесијата продолжи по 10 минутна пауза, време кое беше потребно да се изнесе болидот на Шпанецот надвор од патеката.

Ако не се промени нешто во текот на утрешниот ден, а најверојатно нема, се е јасно борбата за Победата ќе се води помеѓу тимските колеги во тимот на Сребрените Стрели. Третиот тренинг е закажан за Сабота, во 14:00, додека Квалификациите за 17 часот по македонско време.

2015 БРАЗИЛ ГП - ВТОР СЛОБОДЕН ТРЕНИНГ
 
12246954_10153278383225745_248351048077801516_n.jpg


Шта реч, коју послуку порати :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
кој глупаци се овие коментаторите попопо туѓ срам ме јаде
 
Да бидам искрен, но коментариве се во право за некои работи. Значи Формулава стана играчка на ФИА и Берни. Нема тркање, нема акција, нема претекнување, нема НИШТО. Само некоја си напредна технологија која не и место во Ф1. Страшно е на што се сведе формулава... Фак ф1, ако догодина нема тркање, целосно се префрлам на МотоГП... Нема смисла ова веќе, џабе губам време гледајќи . :(
 
Да бидам искрен, но коментариве се во право за некои работи. Значи Формулава стана играчка на ФИА и Берни. Нема тркање, нема акција, нема претекнување, нема НИШТО. Само некоја си напредна технологија која не и место во Ф1. Страшно е на што се сведе формулава... Фак ф1, ако догодина нема тркање, целосно се префрлам на МотоГП... Нема смисла ова веќе, џабе губам време гледајќи . :(
За трката ко коментират трескат глупости како на пример дека розберг не е улезел у бокс а пред него улезе бе ине им е само воа многу трескат глупости

Исто и ќе се степат кој да зборе, па коки ко се раздеере како ненормален
 
Да бидам искрен, но коментариве се во право за некои работи. Значи Формулава стана играчка на ФИА и Берни. Нема тркање, нема акција, нема претекнување, нема НИШТО. Само некоја си напредна технологија која не и место во Ф1. Страшно е на што се сведе формулава... Фак ф1, ако догодина нема тркање, целосно се префрлам на МотоГП... Нема смисла ова веќе, џабе губам време гледајќи . :(
Ама не е ФИА крива колку што големите тимови ги сакаат овие правила. Мерцедес туркаше највеќе за овие правила а Ферари како политички најмоќни не превземаа ништо за да ги спречат туку се согласија. Едноставно им одговара.
Лошото е тоа што правилата се многу стриктни и нема неограничено тестирање па да може еден тим да направи пресврт на сред сезона. Али па на големите тимови не им одговара ниту неограничено тестирање поради тоа што многу пари ќе се трошат. За помалите тимови ич муабет да не правам. Но секако дека што повеќе се ограничува развивањето во текот на сезоната толку помалце може да се направи пресврт на сред сезона. Значи мора да им се одврзаат рацете на тимовите барем малце повеќе.
 
Последно уредено:
По смешни ми беа коментаторите одколку трката :facepalm:
Еве го моето мислење за нив:
Сигурно имаш кабелска и ќе гледаш на sportklub поради глупиот закон, кога има Ф1 кабелските оператори не вршат пренос.
На Sport klub гледав до минатата сезона и коментаторите се врв, кај нас за жал коментаторот е катастрофа а стручниот коментатор е надвор од секоја струка меша работи и тропа глупости од типот: имам сигурни информации, ме информираа од Ферари, со сигурност знам и ми кажаа за договорот со Хамилтон дека е многу помал одколку што е објавено, од тркачки аспект, итн.... можеби ќе треба да му се направи фб страна коко што има за Поезијата на Златко Калински, така да има и за Коки. Такви информации не може да има секој а особено не Коки, човек со такви информации не би работел коментатор, би бил дел од некој Ф1 тим или менаџер на некој возач тоа е само тресење на зелени. Исто беше и со Миленко кој беше поголема катастрофа од овие двајца.

До сега нај јак коментатор и со големо знаење и кој ги следеше работите како новинар не како експерт тоа е Александар Табаковски имаше и списание Ф1 кое се издаваше неколку години и вредеше како википедија се друго е ситна боранија во споредба со него.

Не знам од каде да започнам иако да признаам дека за прв пат по три и повеќе години на коментирање делумно се согласувам со Коки за Alfa Romeo само во делот за тоа дека е основа на Fiat и Ferrari особено на Ferrari пошто доколку не била Alfa Romeo ќе го немаше денес Ferrari како и за придонесот и унапредувањето на авто трките во светски рамки. А за се останато не се согласувам особено многу време посветија за тоа Alfa да биде посебно од Ferrari и да си развива своја технологија. Значи тоа не е можно пошто потпаѓаат под иста групација и нема никаква логика, значи доколку влезе Alfa Romeo во F1 тоа ќе биде од маркетиншки цели што значи ќе влезе само името, а моторот ќе си биде од Ferrari, особено се до закопа другиот коментатор каде што рече дека Alfa Romeo ќе нема да дозволи да биде под Ferrari од маркетиншки аспект Alfa Romeo ништо не губи, јас би сакал на сите тимови на кои им добавува мотори да се викаат различно едни Maserati други Alfa Romeo трети Abarth па и IVECO нема никаква разлика освен рекламирање.
Истото го пишував пред месец дена иако немаше шпекулации.

Infiniti e izbran od marketinski celi zatoa sto e pred se konkurent na mercedes, leksus, bmw i itn. Toa e ista grupacija rakovodena od reno i ne stanuva zbor za drug motor ili kompanija. Od promotivni pricini na ferari bolidot od strana pisuva no i na moe golemo zadovolstvo Alfa Romeo od napred pisuva fiat.
Mozno e od godina na has da pisuva Alfa Romeo ili Maserati no ke nema nikakva razlika posto motorot e ferari.
 
По смешни ми беа коментаторите одколку трката :facepalm:
Еве го моето мислење за нив:


Не знам од каде да започнам иако да признаам дека за прв пат по три и повеќе години на коментирање делумно се согласувам со Коки за Alfa Romeo само во делот за тоа дека е основа на Fiat и Ferrari особено на Ferrari пошто доколку не била Alfa Romeo ќе го немаше денес Ferrari како и за придонесот и унапредувањето на авто трките во светски рамки. А за се останато не се согласувам особено многу време посветија за тоа Alfa да биде посебно од Ferrari и да си развива своја технологија. Значи тоа не е можно пошто потпаѓаат под иста групација и нема никаква логика, значи доколку влезе Alfa Romeo во F1 тоа ќе биде од маркетиншки цели што значи ќе влезе само името, а моторот ќе си биде од Ferrari, особено се до закопа другиот коментатор каде што рече дека Alfa Romeo ќе нема да дозволи да биде под Ferrari од маркетиншки аспект Alfa Romeo ништо не губи, јас би сакал на сите тимови на кои им добавува мотори да се викаат различно едни Maserati други Alfa Romeo трети Abarth па и IVECO нема никаква разлика освен рекламирање.
Истото го пишував пред месец дена иако немаше шпекулации.
Ако влезе Алфа Ромео во Ф1 така ФИАТ ќе сноси трошоци и за Алфа Ромео плус. Но како што некој шпекулации велат дека Ред Бул би сакале да ги донесат Алфа Ромео во Ф1 и да им бидат генерален спонзор, тогаш е возможно бидејќи Ред Бул ќе бидат многу голема финансиска подршка. Изгледа Алфа Ромео на местото на Торо Росо. Ако не се заинтересирани Ред Бул, тогаш мислам дека е доволно Ферари да ги промовира на нивните болиди.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom