Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
@MyloXyloto кај го гледаше Spotlight?
Го гледав, мене искрено болји од The Big Short поради тоа што и некако и во двата филмови се работи за тим на луѓе кои работат на нешто. Во првиот предвидување за финансиската криза во 2007-8 што според мене е некако најдобро направениот филм за истата, многу добр осмислен концепт.

Spotlight навистина добар, многу ми се допадна целиот начин на кој тимот се бореше да ги обелодени приказните за 80+ свештеници кои злоупотребувале деца и тоа само во Бостон! Кога јас би давал награди пре би му дал на Spotlight него на Big Short, има големи шанси за сценарио.
 
После The Impossible, не можам против Вотс да гласам...
После Mulholland неможам за ниедна друга да гласам. :цицки:


Иначе,
Tragedy strikes a married couple on vacation in the Moroccan desert, touching off an interlocking story involving four different families.

Овој Бабел да не е според ова сценарио сниман? http://www.imdb.com/title/tt0049470/?ref_=nv_sr_3
 
Последно уредено од модератор:
Мене двете актерки ми се врв и едни од најквалитетни актерки од нашево време. Meryl Streep и Julianne Moore се ѕверови, нема збор тука но Cate и Naomi ми се далеку поинтересни да ги гледам наспроти Meryl Streep и нејзината школска глума на пример.

Cate Blanchett ми е најдобра во Blue Jasmine а Naomi Watts во The Impossible, Birdman, 21 Grams. Cate би рекол дека е поразновидна во улогите додека пак на Naomi повеќе и лежат драми.
 
4 филма според мене го дефинираат Инариту - 24 Grams, Amores Perros, Babel и Biutiful.

Другото горе доле е selling cinema, се надевам дека ќе се врати на мулти-линеарната/паралелна нарација и обработка на човекови емоции.
 
Мене прелош ми беше Hereafter, ако не и еден од најлошите на Иствуд.

Steve Jobs (y)

Фасбендер развали, многу поубаво уживање и конечно добро интерпретирање на приказната по дебаклот со Кучер.

Сериозен кандидат за адаптирано сценарио!
Фасбендер е сериозно потценет, прв пат го забележав во Shame а потоа се трудам колку што можам да гледам филмови со него.

Инаку во Jobs супер се и споредните улоги.
 
Фасбендер е сериозно потценет, прв пат го забележав во Shame а потоа се трудам колку што можам да гледам филмови со него.

Инаку во Jobs супер се и споредните улоги.
Dobro de, slicna tematika e, ne rekov deka X e bolje od Y :)
 
- Мет Дејмон не те прави да ти е гајле дали ќе биде спасен или не, толку може ликот :icon_lol: (за Брус Вилис се секираш)
- Филмот е премногу долг и во него не се случува нешто приближно до пресврт. (Екипажот во Армагедон има 10 препреки)
- Диско музиката и шегите околу неа, lazy (во Армагедон батињата ја пееја leaving on a jet plane):icon_mrgr:
- Предвидлив од почеток до крај, нема нешто што не знаеш дали ќе се случи. (Во Армагедон единствено не се надеваш на плачење, а се случува)
- Сите наоѓаат решенија во првите 2 минути откога ќе им настане проблемот. :icon_mrgr:
- Ликовите се кој од кој погрешен, најмногу мискастингот на Џеф Даниелс директорот на наса :facepalm:
Од нигде никаде се појавуваат црнци математичари, кинези со воени тајни, ликови фрлени онака од ракав, а најтрагично беше кога се собираше цел свет да го гледа спасувањето :pos:
Шон Бин е тотално неискористен, подобро да земеле некое дете од улица, ќе заштеделе на буџет.
- Сценариото е лошо и ги има сите можни клишеа на светот, не е нешто ново и затоа филмот личи како да е „веќе виден".
Неможе и да ја изедеш и да ја имаш тортата, од една страна викаш дека филмот е премногу долг од друга дека се некако се случува набрзина и се решаваат проблемите. Сепак веројатно поради тоа што ја читав книгата мене работите ми беа појасни и решавањето на проблемите ми беше појасно иако се сложувам со забелешката за решавањето на проблемите за неколку секунди. Само еден пример тој посвети многу време во решавањето на проблемите со садањето на компири во хабот настан кој во филмот е прикажан во неколку минути забрзано дејство без зборење.

За кастингот се сложувам за Шон Бин бидејќи тој лик реално беше прикажан катасторфално.

И никако не ми е јасно зошто најдраматичната сцена од книгата воопшто ја нема во филмот, сигурен сум дека тоа ќе му додадеше еден одличен елемент на пресврт што ти недостига.[DOUBLEPOST=1452434143][/DOUBLEPOST]
Dobro de, slicna tematika e, ne rekov deka X e bolje od Y :)
?
 
Неможе и да ја изедеш и да ја имаш тортата, од една страна викаш дека филмот е премногу долг од друга дека се некако се случува набрзина и се решаваат проблемите. Сепак веројатно поради тоа што ја читав книгата мене работите ми беа појасни и решавањето на проблемите ми беше појасно иако се сложувам со забелешката за решавањето на проблемите за неколку секунди. Само еден пример тој посвети многу време во решавањето на проблемите со садањето на компири во хабот настан кој во филмот е прикажан во неколку минути забрзано дејство без зборење.

За кастингот се сложувам за Шон Бин бидејќи тој лик реално беше прикажан катасторфално.

И никако не ми е јасно зошто најдраматичната сцена од книгата воопшто ја нема во филмот, сигурен сум дека тоа ќе му додадеше еден одличен елемент на пресврт што ти недостига.[DOUBLEPOST=1452434143][/DOUBLEPOST]
?
Грешен член цитирав од телефон бев :)
 
Одамна немам влезено на темава мајку му, се изначитав ама ве стигнав!
Вака сега, од поновиве у последно време ги гледав Sicario, The Martian, The Lobster, Youth и не сум баш импресиониран со оглед дека имав многу поголеми очеквуања особено за The Lobster.
Затоа ќе почнам од него, The Lobster ми беше многу хајпнат филм уште кога се појави поради приказната и Колин Фарел ама освен првата средина од филмот дур беше у хотелот во остатокот се изгубив и стана куршлус по шумата. За да не навлегувам во приказната на филмот ради спојлери значи сфатив што сака пренесе филмов ама предолг и искомплициран, можело поедноставно да се представи ама пошто немам гледан други филмови од режисеров ваљда ова му е стилот, претпоставувам. Колин одлично изглуми и таа женската од Youth, така втор филм што го фатив со неа у последно време и ептен ми стана симпатична. Ми се свиѓаше целата атмосфера, тон, сетингот на филмот, беше таков мрачен, депресивен, те влече да го гледаш дури и кога не го сфаќаш. Многу пажња е посветена на детали и тоа исто ми се допадна ама пак ќе речам, ме замори вториот дел, ме изгуби и затоа ми се изгуби сензацијата од филмот ко добар.
Втор на листа ми е The Martian. Сите околу мене го хајпаа, ко демек нов Интерстелар, милион такви постови имаше и на форумов. Ама не сфаќам како филмчево може да се споредува со Интерстелар освен што се и двата у вселена, ова е филм за преживување, Интерстелар е визионерски филм, и е богохулие да се стави The Martian у иста реченица со мастерпис како Интерстелар. И да не се разбереме погрешно, не дека го хејтам ја Марсовецов, ама како филм за преживување ми беше ептен несериозен и исфорсирани шали од Мет Дејмон, цел филм, ја руши целата атмосфера на филмот. Лошо е кога ќе гледаш филм за преживување и очекуваш кризи на идентитет, филозофски прашања за живот и постоење а добиваш Мет Дејмон со исфорсиран хумор и реплики што буквално се толку клише и вон место што ти се иде да го изгасиш филмов. Ама добро, го изгледав, и ми беше апла досадно затоа што трае подолго и можело да трае многу пократко да не го дудлаа со непотребни филер сцени. Ама то е. Разочарување за мене.
Sicario ми беше одличен! Очекував многу повеќе акција кога го видов за што се работи ама да бидам искрено мислам дека ако би имало повеќе акција би се уништил филмов, одличен филм беше, спор, интересен со убаво темпо на развивање и разоткривање на приказна. Беницио беше газда у филмов, страшно изглуми. Уживав дур го гледав филмов, ми помина за 5 минути, не трепнав, и то е то што барам од филм.
И последен го оставам Youth како најдобар од сите овие што ги изгледав. Ау какво филмче! Бомбонче! Скоцкано, пребуави сцени, убаво темпо и дијалози одлична глума и интересни прашања и погледи кон староста/младоста, фантастична глума беше од секој во филмов и со тоа ми стана апсолутен фаворит од сите досега изгледани, мислам дека не дишев дур го гледав филмов, боза беше, како ми легна бре бре!

Е сега, молба до вас што сте у тек да ме уптатите од кои понови филмови што вредат за гледање има торенти да ги симнувам и гледам. @wot @Zlatikevichius @Shawn Spencer @џимеј @grande-juve @Erich Zann You are my cup of tea, нема филм што сте ми предложиле а да не ми се свиѓал, добро освен Boyhood на њот :D
И да, веќе не давам оцени на филмови, поедноставен ми е животот.
<3
 
@HoT IcE јас не изгледав многу од новиве што излегоа пред се зашто наизлегоа скринери за номинираниве Оскаровци, а не ми се гледаат на кака снимка, али од тоа што има излезено добра снимка,The Little Prince и Man Up би ги препорачал, а на watchlist стај си ги In the heart of the sea и Dheepan за кои уште нема добра снимка.

Инаку последно што изгледав е скринерот од Bridge of Spies на Спилберг. Само седмица од мене, евентуално 7.5/10. Колку и да го поштувам Том Хенкс, не заслужува да биде номиниран за филмов, немаше некоја улога, а филмов ми беше ептен Арго-лајк.
Добра атмосфера имаше, сценографија, костими, го има Спилберг тој сенс внесено како старите политички трилери од 80-тите, Том Хенкс си беше океј, али на крај филмот ко целина ми беше само океј, а не за Оскар.
 
@HoT IcE јас не изгледав многу од новиве што излегоа пред се зашто наизлегоа скринери за номинираниве Оскаровци, а не ми се гледаат на кака снимка, али од тоа што има излезено добра снимка,The Little Prince и Man Up би ги препорачал, а на watchlist стај си ги In the heart of the sea и Dheepan за кои уште нема добра снимка.

Инаку последно што изгледав е скринерот од Bridge of Spies на Спилберг. Само седмица од мене, евентуално 7.5/10. Колку и да го поштувам Том Хенкс, не заслужува да биде номиниран за филмов, немаше некоја улога, а филмов ми беше ептен Арго-лајк.
Добра атмосфера имаше, сценографија, костими, го има Спилберг тој сенс внесено како старите политички трилери од 80-тите, Том Хенкс си беше океј, али на крај филмот ко целина ми беше само океј, а не за Оскар.
Dheepan го ставив, а In the heart of the sea го имам одамна уште кога излезе онаа слика по интернет колку е ослабен Крис за улогата, делува интересно.
Man Up го ставив да се симнува има убава снимка, а другиве ќе ги чекаме, подобро ќе чекам отколку на скринер да гледам, еднсотавно неможам..
 
Сепак
U.S. Box Office: ‘The Revenant’ Chases $37 Million, Likely Topping ‘Force Awakens’
Ќе направи пари филмот. Предходно беше пуштен во 4 кина само колку да исполни одредени услови за да биде земен во предвид за оскарите. Тек на 8ми јануари е проширен од 4 на 3375 кина.

Овој викенд беше премиерата на The Force Awakens во Кина, ќе добие дополнителен буст за рушење рекорди.

$$
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom