Vlatko_Gjorce
Ѓубре
- Член од
- 17 април 2009
- Мислења
- 2.561
- Поени од реакции
- 2.524
That awkward moment when...треба да пишеш рецензија на филм у кој главни теми се изолација и параноја, а само тебе те нема у анализа на членовите од Филм Клубот....
------------------------------------------------------
The Tenant
Како беше она...
“Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you.”
И “As you know, madness is like gravity...all it takes is a little push.”
Од главата си патиме hhhhh
к...
Велат дека ова е еден од најличните филмови на пољаков па морал он да биде и во главната улога, може затоа ми беше толку уверлив и перфектен избор за Трелковски, посебно во однос на изгледот.
Одличен предлог од Z! , како што рече њот со задоволство го репризирав, (скоро) секој негов филм е интересен доживљај.... одамна ми е гледан, па ми беше останато во сеќавање само дека пољаков ќе се швркне и ќе се облака како жена, ама не и како-(зо)што, а тука бриљира во сите тие психолошки детаљи Полански, не е толку битно што се случува колку како, у тој slow build-up, гради полека језива тензија како на пр. сцената, моментот кога му покажува оваа на Полански каде паднала претходната станарка брррррр таков вознемирувачки ефект има врз тебе затоа што те тера тоа да си го замислиш, и покажува за каков имагинативен режисер се работи. И знае да створи впечатлив главен лик кој ќе ти го држи вниманието цело време и да те затвори со него и немаш друг избор освен да поминуваш со него низ тоа клаустрофобично искуство што му се случува, во тој негов простор, дали во станот или умот.
I ♡, btw, почетната сцена кога пристигнува Полански и начинот на кој се движи камерата низ зградата.
Со-вр-ше-но.
Cure исто беше за тоа колку може да биде кршлив човечкиот ум и тој страв од губење самоконтрола... и како тука, страв од губење на идентитетот...под влијание на притисокот/очекувањата од средината, како наметнување вина, страв/страм од осуда,...што доведува до потиснати чувства, изолација, конфузија...па Трелковски во еден момент почнува да се прашува што е тоа што го дефинира како личност - "in what moment does a person stops being who he think he is?"
И очекувано општествената критика/коментарот со станарите прикажани како гротескни егоцентрични личности и где чеш подобар пример од зградата за општеството у целина.
Штета што паѓа таму негде на средината па знае да биде досаден на моменти (кога ќе му дојдат колегите на гости на пр.) а и малку спор....пак, се вади во последните 20 минути кога го подига темпото а и кога станува збор за впечатлив крај - Полански диливерс, агаин. Колку и да изгледаше тоа абсурдно или може овер д топ...човекот, Трелковски, едноставно мораше да им покаже/докаже на сите дека е жртва.
Ми се виде и премногу сличен со Розмари, не се издвојува доволно за да го немав цело време тоа чувство на веќе видено.
Најверојатно Тенант би го ставил на второ место...ама треба и Repulsion да го репризирам и тој ми е одамна гледан, треба да му дадам уште една шанса. Кетрин Денев...say no more, say no more!
И кога сум веќе кај французинки... Изабел Аџани за жал беше неискористена (а како би ја користел hhhhhh), со оглед на тоа дека нејзината улога тука е многу мала и не доаѓа толку до израз (за филм од 2 сата).
7.5/10
------------------------------------------------------
The Tenant
Како беше она...
“Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you.”
И “As you know, madness is like gravity...all it takes is a little push.”
Од главата си патиме hhhhh
к...
Велат дека ова е еден од најличните филмови на пољаков па морал он да биде и во главната улога, може затоа ми беше толку уверлив и перфектен избор за Трелковски, посебно во однос на изгледот.
Одличен предлог од Z! , како што рече њот со задоволство го репризирав, (скоро) секој негов филм е интересен доживљај.... одамна ми е гледан, па ми беше останато во сеќавање само дека пољаков ќе се швркне и ќе се облака како жена, ама не и како-(зо)што, а тука бриљира во сите тие психолошки детаљи Полански, не е толку битно што се случува колку како, у тој slow build-up, гради полека језива тензија како на пр. сцената, моментот кога му покажува оваа на Полански каде паднала претходната станарка брррррр таков вознемирувачки ефект има врз тебе затоа што те тера тоа да си го замислиш, и покажува за каков имагинативен режисер се работи. И знае да створи впечатлив главен лик кој ќе ти го држи вниманието цело време и да те затвори со него и немаш друг избор освен да поминуваш со него низ тоа клаустрофобично искуство што му се случува, во тој негов простор, дали во станот или умот.
I ♡, btw, почетната сцена кога пристигнува Полански и начинот на кој се движи камерата низ зградата.
Со-вр-ше-но.
Cure исто беше за тоа колку може да биде кршлив човечкиот ум и тој страв од губење самоконтрола... и како тука, страв од губење на идентитетот...под влијание на притисокот/очекувањата од средината, како наметнување вина, страв/страм од осуда,...што доведува до потиснати чувства, изолација, конфузија...па Трелковски во еден момент почнува да се прашува што е тоа што го дефинира како личност - "in what moment does a person stops being who he think he is?"
И очекувано општествената критика/коментарот со станарите прикажани како гротескни егоцентрични личности и где чеш подобар пример од зградата за општеството у целина.
Штета што паѓа таму негде на средината па знае да биде досаден на моменти (кога ќе му дојдат колегите на гости на пр.) а и малку спор....пак, се вади во последните 20 минути кога го подига темпото а и кога станува збор за впечатлив крај - Полански диливерс, агаин. Колку и да изгледаше тоа абсурдно или може овер д топ...човекот, Трелковски, едноставно мораше да им покаже/докаже на сите дека е жртва.
Ми се виде и премногу сличен со Розмари, не се издвојува доволно за да го немав цело време тоа чувство на веќе видено.
Најверојатно Тенант би го ставил на второ место...ама треба и Repulsion да го репризирам и тој ми е одамна гледан, треба да му дадам уште една шанса. Кетрин Денев...say no more, say no more!
И кога сум веќе кај французинки... Изабел Аџани за жал беше неискористена (а како би ја користел hhhhhh), со оглед на тоа дека нејзината улога тука е многу мала и не доаѓа толку до израз (за филм од 2 сата).
7.5/10
Последно уредено: