- Член од
- 14 април 2010
- Мислења
- 4.706
- Поени од реакции
- 6.117
Абе луѓе за да се прилагодат играчите од ерата на Самсоненко или од новиов Вардар, заслужни се тие сега што ги бркаат еден по еден.
Исто како Милан што беше додека на “старците“ не им даде шут карта, тие го држеа редот и дисциплината и остантите ѕввезди што приситгаа, мораа да се прилагодат на нив, мало курчење и летале шамари највеќе од Гатузо, така и кај нас во РК новите играчи се прилагодија така одлично пошо беше тука стартат гарда која имаше одредени принципи и која функционираше како едно и меѓу себе и со навивачите. ПЛус сите нови играчи се и со позитивен карактер, а овој копуков е гомно, не е човек.
Додека Диибиров дава изјави дека му е криво за ситуацијата во Метлаург и дека сака да се вратат појаки и дека и Пелситер би сакал да се стане посилен и остнати клубови.
Овие кога беа моќни се правеа мангупи, демек они биле бренд плукаа како гомново по Вардар, дека бил само река, дека никад немало да играат у Вардар, дека боље у Пелситер него у Вардар. И сеа ќе ни се тупне копилето тука ќе срка голема палтичка и ич нема да му чуе за Вардар.
Не можам да се сложам дека управата правеле маркетинг трик за да зголемат фан базата со тие античките навивачи кој ете од што се верни дури и со купени сеознски за лига шампиони не отидоа да го гледаат нивниот омилен клуб, со ова управата покажува нивниот простатлук и колку се само изгубени во свемирот.
Па Вардар ја има најголемата фан база во Македонија, на Вардар не му треба со играчи и со вакви играчи демек да збираат нова публика, што досега немаа публика? Па Вардар и до пред две години имаше повеќе навивачи од Метлаург кој ете имаше врвен маркетинг, а ние ништо нити игрчаи како нивните нити макретинг, ама дојде утакмици у Борис да се играат салата 90 наспрема 10 за Вардар ова зборам не за псоелдниве од лига шампиони туку првите Купот финаелто, сеха фајнл фороот и т.н.
Значи они требаше на друга база на маркетингот да се свртат, пшто веќе има Вардар посотечка голема навивачка база, сега на овие остануваше најлесниот дел од работата, како тие навивачи да се натераат да оставаат што е можно пвоеќе пари во клубската каса, и со тоа мизерното фан шопче кое релано е срамота да се нарече фан шоп и со таква катастрофална понуда на прозиводи само три четри прозиовди им вредат, па правеа огромен профит, а не па да имаат виситнски фан шоп како што доликува на клуб како на Вардар, и второт е како секоја утакмциа дали сеха дали домашна лига дали лига шампиони биде полна т.е да ги намамат навивачите и против најслабите противници да дојдат и да платат карта.
Искрено потезите во макретингот ми личат како на копија од Металург, кој е сосема друга приказна од Вардар, маалско клубче кое немаше ни 100 навивачи, мораше да прави буки и да фрла се на една карта т.е маркетингот да им биде сведен на промцоија демек се макеоднската репрезнетација и така да повлекуваат гледачи.
Ама џабе некој и диплома па и докторат нека има, коа интелгенцијата му е минус.
Нивната неспособнсот се гледа најубаво во Фк. Тоа е доказ дека овие врска си немаат од животот ама по сплет на околности се нашле на диркеторски позиции на спортски колективи, за кој не е баш така лесно да се водат, а овие сиротиве врска од животот си немаат не па Вардар да го водат.
А и најтрагично е што, за џабе би им биле овие нови навивачи, кога иоанак 80% од картите си ги даваат по спонзорчињата нивни т.е по партиските фирми, а во продажба пуштаат ќошињата колку да се рече еве пуштивме карти, нешто налик како овие од теманта стрнаа што го правеа.
Исто како Милан што беше додека на “старците“ не им даде шут карта, тие го држеа редот и дисциплината и остантите ѕввезди што приситгаа, мораа да се прилагодат на нив, мало курчење и летале шамари највеќе од Гатузо, така и кај нас во РК новите играчи се прилагодија така одлично пошо беше тука стартат гарда која имаше одредени принципи и која функционираше како едно и меѓу себе и со навивачите. ПЛус сите нови играчи се и со позитивен карактер, а овој копуков е гомно, не е човек.
Додека Диибиров дава изјави дека му е криво за ситуацијата во Метлаург и дека сака да се вратат појаки и дека и Пелситер би сакал да се стане посилен и остнати клубови.
Овие кога беа моќни се правеа мангупи, демек они биле бренд плукаа како гомново по Вардар, дека бил само река, дека никад немало да играат у Вардар, дека боље у Пелситер него у Вардар. И сеа ќе ни се тупне копилето тука ќе срка голема палтичка и ич нема да му чуе за Вардар.
Не можам да се сложам дека управата правеле маркетинг трик за да зголемат фан базата со тие античките навивачи кој ете од што се верни дури и со купени сеознски за лига шампиони не отидоа да го гледаат нивниот омилен клуб, со ова управата покажува нивниот простатлук и колку се само изгубени во свемирот.
Па Вардар ја има најголемата фан база во Македонија, на Вардар не му треба со играчи и со вакви играчи демек да збираат нова публика, што досега немаа публика? Па Вардар и до пред две години имаше повеќе навивачи од Метлаург кој ете имаше врвен маркетинг, а ние ништо нити игрчаи како нивните нити макретинг, ама дојде утакмици у Борис да се играат салата 90 наспрема 10 за Вардар ова зборам не за псоелдниве од лига шампиони туку првите Купот финаелто, сеха фајнл фороот и т.н.
Значи они требаше на друга база на маркетингот да се свртат, пшто веќе има Вардар посотечка голема навивачка база, сега на овие остануваше најлесниот дел од работата, како тие навивачи да се натераат да оставаат што е можно пвоеќе пари во клубската каса, и со тоа мизерното фан шопче кое релано е срамота да се нарече фан шоп и со таква катастрофална понуда на прозиводи само три четри прозиовди им вредат, па правеа огромен профит, а не па да имаат виситнски фан шоп како што доликува на клуб како на Вардар, и второт е како секоја утакмциа дали сеха дали домашна лига дали лига шампиони биде полна т.е да ги намамат навивачите и против најслабите противници да дојдат и да платат карта.
Искрено потезите во макретингот ми личат како на копија од Металург, кој е сосема друга приказна од Вардар, маалско клубче кое немаше ни 100 навивачи, мораше да прави буки и да фрла се на една карта т.е маркетингот да им биде сведен на промцоија демек се макеоднската репрезнетација и така да повлекуваат гледачи.
Ама џабе некој и диплома па и докторат нека има, коа интелгенцијата му е минус.
Нивната неспособнсот се гледа најубаво во Фк. Тоа е доказ дека овие врска си немаат од животот ама по сплет на околности се нашле на диркеторски позиции на спортски колективи, за кој не е баш така лесно да се водат, а овие сиротиве врска од животот си немаат не па Вардар да го водат.
А и најтрагично е што, за џабе би им биле овие нови навивачи, кога иоанак 80% од картите си ги даваат по спонзорчињата нивни т.е по партиските фирми, а во продажба пуштаат ќошињата колку да се рече еве пуштивме карти, нешто налик како овие од теманта стрнаа што го правеа.