Ах ве размази Peter Molyneux со неговата кежуалност, немањето на мапа најмногу ме нервираше во Fable, наместо да ја гледаш прекрасната позадина што се намачиле девелоперите да ја направат, цело време го гледаш glowing trail-от. А и тука во Skyrim нема типична дво-димензионална мапа.
Иначе опцијата што ја бараш ја има во играта, во Riverwood ќе го купиш спелот, се вика Clairvoyance.
Хаха ова е закон мора да го пробам, знам уште од Fallout 3 финтата со кофата кога крадеш предмети, али ова на глава да им ставам кофа е уште подобро.
Намали ја тежината ако ти е тешка, јас досега немав проблем со преживување, дури и лесно ги убивам, можда зошто не сум забегал многу далеку од почетниот град. Земи штит и one-handed оружје, можеш и companion одма да регрутираш некој, ако и тоа не помогне намали тежина.
Скриптирана е, мора да биде видео-игра е не се живи луѓе, но скриптираноста е доста подобра од Oblivion или друг тип на вакви игри, сите луѓе си имаат професија работат од 10 наутро до 10 навечер, после гледам по inn-ови се собираат, прават муабет, јадат, пијат, се караат. Еднаш го оставив оружјето на улица пошто немав место, пројде некое време гледам ми приоѓа еден и ми вика “да не ти падна случајно ова?“ и ми ги враќа работите што сум ги фрлил на улица.
А жива од поглед на атмосфера е доста подобра од Oblivion, градовите се многу пополни со луѓе и се осеќа баш како да е вистинско населено место.
Единствени замерки досега ми се интефејсот којшто е ужасно направен, доста е поедноставена играта во поглед на stats и skill-ови и ми фали journal-от за секоја квест фаза којшто беше направен како личен дневник на протагонистот, вака само има една до две реченици за квестот откако ќе го завршиш и толку.