Elder Scrolls V: Skyrim

Член од
16 ноември 2009
Мислења
299
Поени од реакции
86
Веќе некое време како е најавена за 11.11.11.

Само што го гледав новиот и изгледа фантастично.

Еве линк за неколку ствари кои ќе бидат во играта. Непријателите пак ќе имаат скејлинг, но овој пат сличен ко со тој на Fallout 3.

Ќе има и Perks слично како Fallout 3 кои ќе го специјализираат ликот.

Дефинитивно мора да се направи јак компјутер кој ќе ја тера играта со сите салтанати во 2012. :)

Иначе, ако родите дете на 11.11.11 и притоа го крстите Dovahkiin, Bethesda бесплатно ќе ве снабдува со нивни игри до крајот на вашиот живот, а и плус ветија уште едно изненадување. Заслужува ова едно WTF. :)
 

Macedonia>>Europe

Faster Than Light
Член од
6 јуни 2007
Мислења
2.582
Поени од реакции
836
Веќе некое време како е најавена за 11.11.11.

Само што го гледав новиот и изгледа фантастично.

Еве линк за неколку ствари кои ќе бидат во играта. Непријателите пак ќе имаат скејлинг, но овој пат сличен ко со тој на Fallout 3.

Ќе има и Perks слично како Fallout 3 кои ќе го специјализираат ликот.

Дефинитивно мора да се направи јак компјутер кој ќе ја тера играта со сите салтанати во 2012. :)

Иначе, ако родите дете на 11.11.11 и притоа го крстите Dovahkiin, Bethesda бесплатно ќе ве снабдува со нивни игри до крајот на вашиот живот, а и плус ветија уште едно изненадување. Заслужува ова едно WTF. :)
Хаха ова со бебето е ептен јако, од каде ти е информацијава? :)
Инаку Елдер скролс се закон иако Morrowind ми е една од најомилените игри на сите времиња и на Oblivion доста време оставив. Со нетрпение го очекуам и јас 6-от дел и се надевам дека нема да направат иста глупост како во Oblivion NPC-ата да се левелираат паралелно со твојот карактер и се надевам дека ќе изведат некако levitate и mark and recall магии кои многу ми недостасуваа во Oblivion.
 
Член од
16 ноември 2009
Мислења
299
Поени од реакции
86
Propagator напиша:
Хаха ова со бебето е ептен јако, од каде ти е информацијава? :)
Од тука. :)

Читај ги коментарите одма се оптеретуваат дека детето ќе биде заебавано во школо со такво име.

Ама забораваат, who cares, free games!

Според мене Dovahkiin е баш закон име. :)

Propagator напиша:
се надевам дека нема да направат иста глупост како во Oblivion NPC-ата да се левелираат паралелно со твојот карактер и се надевам дека ќе изведат некако levitate и mark and recall магии кои многу ми недостасуваа во Oblivion.
Ќе левелираат паралелно, но ќе биде како во Fallout 3, ако си ја играл, ќе знаеш дека таму беше многу добро изведено тоа.

Levitate беше добро што го елиминираа, иако беше закон првпат кога ќе го пробаш, после беше гејмбрејкинг некако.

Но, затоа имаше Fast Travel место Levitate. Што е врти-сучи до негде исто.
 

Macedonia>>Europe

Faster Than Light
Член од
6 јуни 2007
Мислења
2.582
Поени од реакции
836
Consult with your friends before embarking on this quest; while it may not start in prison, it probably ends there." :pos2::pos2:

Disclaimer е ова за случајно ако ти текне стварно да го крстиш детето Довакин.


--- надополнето ---

Ќе левелираат паралелно, но ќе биде како во Fallout 3, ако си ја играл, ќе знаеш дека таму беше многу добро изведено тоа.

Levitate беше добро што го елиминираа, иако беше закон првпат кога ќе го пробаш, после беше гејмбрејкинг некако.

Но, затоа имаше Fast Travel место Levitate. Што е врти-сучи до негде исто.
Fast Travel беше на место на mark and recall, а levitate воопшто не ја уништуваше играта, едноставно може да направат и NPC-ата да левитираат... плус и ненормалниот скок го елиминираа (во Morrowind можеше од еден крај на континетот на друг да отидеш) и уште многу други опции кои според мене ја уништуваат играта. Која е поентата да се направиш ненормално силен кога и NPC-ата ќе бидат исто како тебе јаки цело време? Може да направат региони како во WOW за да биде поинтересно и да знаеш каде се јаките па кога ќе станеш ѕвер да одиш и да се испробаш а не како во Oblivion.
 

sveznajko

Random nobody
Член од
17 август 2006
Мислења
522
Поени од реакции
101
Фејл е левелирањето релативно на Player level . Кој ја играл Моровинд , знае колку е јако коа ќе залуташ на место за кое не си дораснат .
Екстра мотив да се ојачаш и да им се вратиш.
 
Член од
16 ноември 2009
Мислења
299
Поени од реакции
86
Propagator напиша:
Која е поентата да се направиш ненормално силен кога и NPC-ата ќе бидат исто како тебе јаки цело време?
sveznajko напиша:
Фејл е левелирањето релативно на Player level . Кој ја играл Моровинд, знае колку е јако коа ќе залуташ на место за кое не си дораснат.
Екстра мотив да се ојачаш и да им се вратиш.
Printf напиша:
Непријателите пак ќе имаат скејлинг, но овој пат сличен ко со тој на Fallout 3.
Или не ме читате или не сте ја играле Fallout 3. :)

Значи во Oblivion слободно уште од самиот старт на играта можеше да се истражуваат сите реони на мапата, сите непријатели беа исти левел ко и главниот лик. А и од старт сите главни градови можеа веднаш да се посетат со Fast Travel, според мене тоа беше најтапа момент што неможеш сам изненадно да ги откриеш.

Но, во Fallout 3, неможеше од самиот старт кога ќе излезеш од Vault 101 директно да идеш во DC (Downtown), затоашто мутантите парче ќе те направеа. Или директно да отидеш во некој друг опасен регион, можеш да преживееш, али не долго. Истото беше и во Fallout: New Vegas, на самиот старт неможеш одма кон север кон The Strip да тераш, затоашто некој Deathclaw или Giant Rad Scorpion со два удара ќе те решат.

Непријателите не левелираат заедно со тебе, одреден број непријатели си имаат зададен левел од старт и треба да бидеш на исти левел како и нив за да имаш шанса да ги убиеш. Но, откако ќе качиш погорен левел, тие непријатели што биле послаби сега ќе станат малку појаки, само за да не ги убиеш со еден удар како на пример во Morrowind, ти пак ќе бидеш појак од нив, ама не ептен Overpowered.

Се надевам ме разбравте, што сакам да кажам, значи во Skyrim, скејлингот ќе биде како на Fallout 3.

Според мене најлошите работи во Oblivion, не беа имањето на Fast Travel и немањето на Levitate. Fast Travel-от беше опционален никој не те тераше да го користиш, слободно можеше со коњ или пешки кај сакаш да си патуваш.

Него најлошите работи во Oblivion беа: Прво, катастрофалниот скејлинг на непријателите, левелирањето губеше смислиа, за да го избегнам од тоа, престанав да спијам т.е левелирам, туку само скиловите ги развивав, си останав левел 9 до крајот на целата игра и ми беше супер.

Второ, исто поврзано со лошиот скејлинг но овој пат заради малата варијација на непријателите. На ниски левели глувци само те напаѓаат и бандити со типичен слаб армор по рандом пат, негде на средина левел само те напаѓаат волци и бандити со добар армор, додека на највисок левел само лавови и пази бандити со најскапиот армор во играта, што е апсолутно апсурдно. Кај е тука разноврсноста, зошто неможе на висок левел некој волк или некој глушец рандом да те нападне, него само лавови.

Трето, рандомизацијата на бајаги ствари беше очајна, сите Dungeon-и и пештери изгледаа исто, внатре преку портите на Oblivion, реалмот изгледаше секогаш исто, непријателите секогаш беа рандом. Со еден збор фалеше уникатност.

Но и со сите тие маани, сепак беше една од најдобрите и најкомплексните RPG-а некад што сум ги играл.

Според тоа што го прочитав од најавите на Bethesda ми изгледа дека ќе ги поправат сите овие маани, а најавени се многу ствари коишто изгледаат феноменално.

Свака ви част, ако ме читавте до овде. :)
 

Macedonia>>Europe

Faster Than Light
Член од
6 јуни 2007
Мислења
2.582
Поени од реакции
836
Прочитано, :) и пак мислам дека ќе биде подобро да се со предодреден левел NPC-ата и да си останат со тој левел во тек на цела игра само приказната да те води кон се појаки противници. Како и да е, сигурно ќе се најде некој мод за да ги задоволи желбите на сите. :)
 

sveznajko

Random nobody
Член од
17 август 2006
Мислења
522
Поени од реакции
101
"There's still no excuse for level-scaling at all IMHO. The entire point of leveling is to become stronger. If everyone else levels up with you, what's the point? Level-scaling seems to be focused on loot for the risk/reward."
What he said .

Постирај ми нешто што го потврдува твоето тврдење. Ја имам играно и Обливион и Моровинд .
Во обливион не сретнав непријател да ме скастри со еден удар. Like , ever.
Во моровинд сретнав 3 пати .
- вампирите у тој лава/вулкански дел од мапата.
- Даедрата у подземјето на Вивек.
- Едни гигантски инсекти околу еден споменик , на исток на мапата.
 
Член од
16 ноември 2009
Мислења
299
Поени од реакции
86
sveznajko напиша:
If everyone else levels up with you, what's the point? Level-scaling seems to be focused on loot for the risk/reward."
Знам многу мои другари фанови на Morrowind едноставно скејлирањето им беше гејмбрејкинг, едноставно престанаа да ја играат играта, иако им се допаѓаше.

Заборавив и да пишам уште една маана на Oblivion која беше многу лоша, а тоа беше loot-от. Едноставно не беше разноврстен и уникатен, уникатни ајтеми дали неколку беа.

Сакаа нешто да експериментираат Bethesda со левелингот на Oblivion, ама очигледно ептен ја утнаа работата.

sveznajko напиша:
Во обливион не сретнав непријател да ме скастри со еден удар. Like , ever.
Во Oblivion да, точно. Но запамтете левел скејлингот нема да биде како Oblivion, тука како Fallout 3 и Fallout: New Vegas.

Во New Vegas, неколку пати бев убиен со еден удар, од Deathclaws, Giant Rad Scorpions и оние бубачкине што се собираат по 7-8 во рој, Cazadores мислам се викаа. Хек, дури и на макс левел ако ми се собераа повеќе Deathclaws или Giant Rad Scorpions, знаеja често да ме рејпуваат. :)
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Ахх, ја обожавав Обливион, најзаразната РПГ игра што некогаш сум ја заиграл.
Едвај ја чекам новава, има ли некои најави за Онлајн модови?
 
Член од
16 ноември 2009
Мислења
299
Поени од реакции
86
IgorChete напиша:
има ли некои најави за Онлајн модови?
Се шушкаше нешто за MMORPG пред да биде најавена, ама сите фанови се противеа на тоа, едноставно Elder Scrolls е уникатна, масивна сингл плеер игра, секаков он-лајн мод ќе ја наруши атмосферата на изолираност. Тоа е и една од причините зошто ликот никогаш нема Companions, туку секогаш е сам. Друг е чилинг ефектот кога си сам во језива зандана.

Мило ми е што се откажаа од таа идеа, значи не верувам дека ќе има некои он-лајн модови.

Затоа годиниве, не се појавија голем број на солидни RPG наслови, секој девелопер сака да влезе во MMORPG пазарот и очајно пропаѓаа, место да направат некоја солидна сингл плеер RPG игра.

Иако едвај ја чекам Star Wars: TOR, сепак далеку повеќе мерак ќе ми беше да излезеше KotOR 3.

Иначе, еве една детална дисекција на трејлерот што го постирав.
 

Woofer

I'm a very neat monster.
Член од
21 април 2010
Мислења
854
Поени од реакции
325
Го гледав видеото изграва изгледа ќе биде огрооомна. Графиката и локациите се многу добро направени и се гледа дека многу време се има вложено за секое дрвце и грмушче. Змејовите ме оставија со зината уста, во општо не се скриптирани :eek:
 

sveznajko

Random nobody
Член од
17 август 2006
Мислења
522
Поени од реакции
101
Мезенце , конечно mage awesomness!! .... само што до тогаш ? :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom