Call of Duty: Modern Warfare 2

  • Креатор на темата Креатор на темата |И.И|
  • Време на започнување Време на започнување
Како што Treyarch се докажаа со WaW, зашто и Sledgehammer и Raven не би се докажале со mw3 ?!?
Башка тука е и дел од стариот IW...

Види не сум толку загрижен за кампањата, ај ќе има и малку од IW луѓе останато што викаш, повеќе сум загрижен да не го утнат мултиплеерот. :(
 
Види не сум толку загрижен за кампањата, ај ќе има и малку од IW луѓе останато што викаш, повеќе сум загрижен да не го утнат мултиплеерот. :(

Според мене, време е да го сменат, секоја година има само нови perk-ови, нови killstreak-ови, нови оружја и само во Black Ops имаше мали промени, нели тоа со поените и theater mode...но додека пак од друга страна, се тоа што го наведов ја прави добра и интересна играта и секако најпродавана. Така да ни останува само да чекаме и да видиме што ќе ни понудат развојните тимови, да не ги пишувам пак сега.
 
old_School_mk напиша:
И како тоа усрале за MW 2 кога MW 2 е најдобрата CoD досега?
LaVista напиша:
Незнам друже, само дадов мислење околу тоа што мислел тој :)

Инаку да, и за мене МW2 е најдобрата CoD досега:smir:

Shutter-.- напиша:
И за мене е најдобра...
Море усраа и тоа како. MW2 е игра со слаб дизајн на нивоа, е претерано линеарна игра, нема ама баш никакви избори (ќе одам лево или десно, А или В), и не е потребно никакво размислување за да се игра.

Всушност играта има повеќе филмски квалитети одколку на игра или квалитети во презентацијата на играчот. Има добра линеарна приказна која е добро раскажана - има темпо на раскажување кое многу успешно го држи „гледачот“ пред екранот, изгледа добро и звучи уште подобро. Од сета оваа филмска работа позитивна страна е што играта нема неигриви сцени (cutscenes), не сметајќи ги тие меѓу мисиите кои и не се директно поврзани со главниот лик. Се што е поврзано со главниот лик е од прво лице и може да се игра.

Да ги имаше овие но и квалитетите на игра, е тогаш ќе беше одлична игра. Вака не.
 
Море усраа и тоа како. MW2 е игра со слаб дизајн на нивоа, е претерано линеарна игра, нема ама баш никакви избори (ќе одам лево или десно, А или В), и не е потребно никакво размислување за да се игра.

Всушност играта има повеќе филмски квалитети одколку на игра или квалитети во презентацијата на играчот. Има добра линеарна приказна која е добро раскажана - има темпо на раскажување кое многу успешно го држи „гледачот“ пред екранот, изгледа добро и звучи уште подобро. Од сета оваа филмска работа позитивна страна е што играта нема неигриви сцени (cutscenes), не сметајќи ги тие меѓу мисиите кои и не се директно поврзани со главниот лик. Се што е поврзано со главниот лик е од прво лице и може да се игра.

Да ги имаше овие но и квалитетите на игра, е тогаш ќе беше одлична игра. Вака не.
Не бе брат. Баш MW 2 е најразновидна во поглед на мапите. Играта има 18 нивоа базирани на 11 мапи, што е доста голема бројка. Секоја од мапите си има свои позитивни страни и секоја е уникатна за играње на свој начин. Дека е претерано линеарна - да, е. Ама ко ќе видиш, во последно време скоро сите fps се такви. Не се правени за размислување туку за fast-paced action.

А дека има филмски квалитети тоа е неоспорно. Јас уште кога ја изиграв првиот пат имав чувство дека уствари играм филм. После тоа прочитав дека таква и им била замислата на дизајнерите. Затоа и се дадени 50 милиони долари за неа и најмени холивудски актери да прават voice-over. Тоа се премногу пари дури и за еден холивудски филм, а камоли за игра. Сепак, сето тоа им се исплатеше и резултираше со неверојатно голем профит.

И таа линеарна, но добро раскажана приказна, графика, звук и сето тоа, ја издвојуваат MW 2 од другите CoD. Еве на пример јас немав чувство дека играм филм кај никоја друга CoD. До што е работата - не знам, ама знам дека overall се доста послаби од неа.
 
Не се послаби, подобри се.
Главна разлика, MW2 и Блек Опс, vs 2, 4, WaW.

Во овие лево имаш глуп линеарен дизајн на нивоа, во кој има една патека и ти самиот чувствуваш една патека. Нема лево, нема десно. И механиката ти вика следи ја патекава, ти црта стрелка пред тебе.

Во овие десно имаш поширок и подобар дизајн на нивоа, го имаш цело бојно поле пред тебе и го чувствуваш тоа. Механиката ти дозволува да се движиш низ целото, сам да ги правиш изборите. Сам си правиш тактика, сам се кријаш зад таа или онаа препрека. Ти бираш дали бункерот/куќата ќе ја нападнеш од лево или од десно. И од овие трите кои сите имаат добар гејмплеј, за мене најдобра е WaW затоа што има најдобра презенатација (атмосфера, графика, звук,...). Па и гејмлејот преку презентацијата делува поиспеглан.

Значи не е работава ти да влезеш во филм. Работата ти да влезеш во играта. MW2 не успева тоа да го направи.
 
Не се послаби, подобри се.
Главна разлика, MW2 и Блек Опс, vs 2, 4, WaW.

Во овие лево имаш глуп линеарен дизајн на нивоа, во кој има една патека и ти самиот чувствуваш една патека. Нема лево, нема десно. И механиката ти вика следи ја патекава, ти црта стрелка пред тебе.

Во овие десно имаш поширок и подобар дизајн на нивоа, го имаш цело бојно поле пред тебе и го чувствуваш тоа. Механиката ти дозволува да се движиш низ целото, сам да ги правиш изборите. Сам си правиш тактика, сам се кријаш зад таа или онаа препрека. Ти бираш дали бункерот/куќата ќе ја нападнеш од лево или од десно. И од овие трите кои сите имаат добар гејмплеј, за мене најдобра е WaW затоа што има најдобра презенатација (атмосфера, графика, звук,...). Па и гејмлејот преку презентацијата делува поиспеглан.

Значи не е работава ти да влезеш во филм. Работата ти да влезеш во играта. MW2 не успева тоа да го направи.

Твој избор...според мене WaW беше најтапа од сите CoD игри, а MW2 најдобра.
Секој си има право на свое мислење, неможеш ти на некој со сила да му кажеш дека нешто е добро или не, кога секој си имав свој вкус.
 
Не се послаби, подобри се.
Главна разлика, MW2 и Блек Опс, vs 2, 4, WaW.

Во овие лево имаш глуп линеарен дизајн на нивоа, во кој има една патека и ти самиот чувствуваш една патека. Нема лево, нема десно. И механиката ти вика следи ја патекава, ти црта стрелка пред тебе.

Во овие десно имаш поширок и подобар дизајн на нивоа, го имаш цело бојно поле пред тебе и го чувствуваш тоа. Механиката ти дозволува да се движиш низ целото, сам да ги правиш изборите. Сам си правиш тактика, сам се кријаш зад таа или онаа препрека. Ти бираш дали бункерот/куќата ќе ја нападнеш од лево или од десно. И од овие трите кои сите имаат добар гејмплеј, за мене најдобра е WaW затоа што има најдобра презенатација (атмосфера, графика, звук,...). Па и гејмлејот преку презентацијата делува поиспеглан.

Значи не е работава ти да влезеш во филм. Работата ти да влезеш во играта. MW2 не успева тоа да го направи.
WaW е полинеарна дури и од MW2.На MW2 барем имаш повеќе простор за движење.На WaW имаш една патека и толку по таа мораш да одиш.Иако може да извртиш одокулу и многу полесно да ги истепаш сепак треба да се движиш по тој еден пат и точка.
 
WaW е полинеарна дури и од MW2.На MW2 барем имаш повеќе простор за движење.На WaW имаш една патека и толку по таа мораш да одиш.Иако може да извртиш одокулу и многу полесно да ги истепаш сепак треба да се движиш по тој еден пат и точка.

Да не си ги измешал игрите?
 
Не.(Пораката која ја внесовте е премногу кратка. Ве молиме продолжете ја до најмалку 4 карактери.)

Очигледно нешто си грешка. Да имав време ниво по ниво, на слики и видеа ќе ти нацртав.

Всушност од MW2 не постои нешто полинеарно.
 
Очигледно нешто си грешка. Да имав време ниво по ниво, на слики и видеа ќе ти нацртав.

Всушност од MW2 не постои нешто полинеарно.
Medal of Honor новата?
 
Medal of Honor новата?

Gen. Shepard: Same shit, different day.

Да ти кажам право незнам каква е Medal of Honor, ама знам дека полинеарна од MW2 неможи да биде. Може да биде само исто. И сите тие остананти слични пукачки игри се во истата група.
 
Дечково е болен:
Гледајте му повеќе видеа, сите му се awesome.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom