C#.NET

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Како да напраам String променлива со константен број на карактери. Во VB e Dim var as String *26 (за 26) . . а тука ?
Малце каснам али нема везе... незнам дали ова би ти завршило работа, ќе кликнеш на textBox-от (кај што ќе ја внесуваш вредноста на стрингот) и во propertis на textBox-от имаш една опција MaxLength, по default е некаде 32560 (незнам точно) ти тука стави му колку сакаш максимум карактери да собере textBox-от односно стрингот.
 
Член од
9 мај 2008
Мислења
184
Поени од реакции
7
Vaka imam tabela vo databaza i sakam DropDownList da ja napolnam so podatocite od tabelata kako da go izvedam toa.

znam deka e prosto i nerazbirlivo prasanjevo ama neznam kako potocno da go postavam.

fala unapred
 
Член од
9 мај 2008
Мислења
184
Поени од реакции
7
GO najdov eve za nekoj drug kako mene da mu se najde

DataSet ds1=

DropDownList1.Items.Add("Изберете");
foreach (DataRow row in ds1.Tables[0].Rows)
{
DropDownList1.Items.Add(row[0].ToString());
//DropDownList1.DataSource = ds1.Tables[0];
//DropDownList1.DataTextField = "Imeto na colonata od koja ke se polni listata";
//DropDownList1.DataValueField = "id";
//DropDownList1.DataBind();
}


Moze i na drugiot nacin so zakomentiranite redovi kod
 

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Да не отварам нова тема... ме интересира дали некој друг тука има работено со Mono Develop под Linux ?
Јас пред малце го инсталирав и го расчепкав набрзинка и интересно ми се виде па реков да прашам да не има некој друг кој работи ваква ствар :)
Еве и неколку скриншот-ови од првиот мој Mono Develop проект :)





 

back_rest

ex mod coder
Член од
19 јули 2006
Мислења
1.590
Поени од реакции
107
Да не отварам нова тема... ме интересира дали некој друг тука има работено со Mono Develop под Linux ?
Јас пред малце го инсталирав и го расчепкав набрзинка и интересно ми се виде па реков да прашам да не има некој друг кој работи ваква ствар :)
Еве и неколку скриншот-ови од првиот мој Mono Develop проект :)





Еј човече.

Упат плиз.

Јас се убив еднаш, али ваљда поради бесконечниот ми мој идиотизам не можев да добијам ништо.

Значи чекор по чекор, што како за да добиеш добра моно апликација.
 

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Чудно е за работа особено нервира тоа што има "AutoSize" на работите што се додаваат во формата и претпоставувам дека или таму или кај пишувањето на кодот имаш заглавено :)
Иначе не го расчепкав во детали, видов на нет дека слабо има туторијали за Моно и мака ми беше да барам низ нетов.
Него направив еден Notepad (не е баш Notepad али ај) на двата начина на кој може да се гради интерфејс во MonoDevelop и направив неколку скриншотс за полесно да може да се свати сето тоа.
Кога ќе започнеме нов Solution > C# > Gtk# 2.0 Project најпрвин во формата мора да додадеме некој од Containers затоа што во MonoDevelop при започнување на нов проект формата е тотално празна. Во првиот начин значи најпрвин додаваме некој од Containers, потоа исто така со Containers обележуваме одредени делови на формата за да на крај ги додадеме Widgets, а вториот начин е ние рачно да ги додадеме и сетираме Widgets кои ќе ги додадеме во формата (али пред да започнеме со додавање на Widgets мора да ставиме барем еден Container). Еве го Notepad-от кој го направив преку слики, мислам дека така би било појасно сето ова што го кажав...

Скриншот1, Скриншот2, Скриншот3, Скриншот4, Скриншот5.

Еве го и .exe-то само незнам дали би работело на Windows.
 
Член од
14 ноември 2008
Мислења
3.418
Поени од реакции
856
како можам да ги наместам графичните елементи (дугмиња, слики и сл.) да ги позиционирам кај шо сакам ... никако не можам да најдам, па цело време со space ги местев, шо нормално, не ми користи ако сакам да клам појќе елементи во помал простор
 

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Така некако :)

како можам да ги наместам графичните елементи (дугмиња, слики и сл.) да ги позиционирам кај шо сакам ... никако не можам да најдам, па цело време со space ги местев, шо нормално, не ми користи ако сакам да клам појќе елементи во помал простор
За MonoDevelop или за C# ?

За MonoDevelop:
Од ToolBox-от ќе ги отвориш Containers елементите и во формата ќе го додадеш Fixed, после тоа од TextBox-от ќе ги отвориш Widgets и ќе додаваш елементи, и ќе ги позиционираш такашто во Propertis на елементот кој сакаш да го позиционираш ќе ги штиклираш Widht Request и Height Request и на истите ќе ја менуваш вредноста се додека не дојдеш до посакуваната позиција.

За C#:
Со Drag & Drop од ToolBox-от додаваш елементи и исто така со маусот ги позиционираш каде сакаш, е сеа ако мислеше за тоа што има како "Auto Position" (изедначување со другите елементи) земи во формата некаде на страна додај било каков елемент, селектирај ги одеднаш елементот кој сакаш да го позиционираш и елементот за манупилација и со маусот менувај ја позицијата на елементот за манипулација (во тој случај паралелно ќе се менуваат позициите и на твојот елемент и на елементот за манипулација и нема да имаш Auto Position односно изедначување со останатите елементи).
 
Член од
24 август 2007
Мислења
761
Поени од реакции
15
Конверзија на код од C# во Mono ?

Едит: Линк за да симнам *.rpm за Федора ?
 
Член од
14 ноември 2008
Мислења
3.418
Поени од реакции
856
Така некако :)



За MonoDevelop или за C# ?


За C#:
Со Drag & Drop од ToolBox-от додаваш елементи и исто така со маусот ги позиционираш каде сакаш, е сеа ако мислеше за тоа што има како "Auto Position" (изедначување со другите елементи) земи во формата некаде на страна додај било каков елемент, селектирај ги одеднаш елементот кој сакаш да го позиционираш и елементот за манупилација и со маусот менувај ја позицијата на елементот за манипулација (во тој случај паралелно ќе се менуваат позициите и на твојот елемент и на елементот за манипулација и нема да имаш Auto Position односно изедначување со останатите елементи).
за C# ... добро ова во ред е само иам проблем на пример ако сакам да клам еден елемент над друг, не можам никако да ги поставам ... мислев некако евентуално со CSS код да му напишам .. :toe:
 

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Еве еден интересен блог сајт поврзан со Mono под Мекинтош...

Конверзија на код од C# во Mono ?

Едит: Линк за да симнам *.rpm за Федора ?
Fedora до сега немам користено, затоа да не ти кажам некоја глупост, ако не си го решил до сега проблемот би ти предложил да ѕирнеш/прашаш на самиот форум на Mono :toe:

за C# ... добро ова во ред е само иам проблем на пример ако сакам да клам еден елемент над друг, не можам никако да ги поставам ... мислев некако евентуално со CSS код да му напишам .. :toe:
Друже, заборавив да ти кажам и за опцијата Location... кога ќе кликнеш на елементот кој сакаш да го поместиш... во пропертис прозорецот ќе видиш Location и тука менувај ги бројките се додека не дојдеш до посакуваната позиција. Оваа опција позицијата на елементот ја поместува по пиксели ако не се лажам, такада мислам дека би ти завршила работа оваа опција :)

- - - -

Него едно прашање од мене, али по можност постручен одговор ми треба...

Која е разликата помеѓу C# и C++ и што е тоа што едниот јазик го прави помоќен и обратно... ?

И двата се ООП, „силата“ им е во десктоп апликациите, но многу ретко да сретнам професионална апликација низ апликациите кој секојдневно ги користиме, а истата да е изработена во C#. Повеќето „секојдневни“ апликации се изработени во C++ и знам дека најмноќната страна кај C++ е изработка на системски десктоп апликации, но што е тоа што C# го прави покус од C++ во изработката на таквите апликации ?

Моето скромно искуство кажува дека во C# со прилично малце фајлови многу полесно и многу побрзо би дошол до објективно ориентирана апликација со „фул“ функционалност, а пак кај C++ ми треба цела вечност да изработам едно миниатурно и просто програмче зачинето со милион фајлови... Нели е поедноставно да се работи со помалце фалјлови и побрза изработка на апликацијата која ги задоволува потребите на корисникот ? :toe:
Овој дел ми треба некој да ми го разјасни (по можност постручно).



И уште едно прашање...
На што се должи тоа: Колку апликацијата ќе црпи од меморијата т.е. како би направил што помалце меморија да ја задоволува апликацијата ?

Дур не сум се изморил од пишување да кажам благодарам унапред :)
 
Член од
14 ноември 2008
Мислења
3.418
Поени од реакции
856
Која е разликата помеѓу C# и C++ и што е тоа што едниот јазик го прави помоќен и обратно... ?
најголемата разлика меѓу C# и C++ е то шо C# е појќе објектно ориентиран, значи цело време работиш со веќе готови библиотеки со веќе креирани класи и користиш веќе напишани методи шо нормално е мн полесно. кај C++ пак исто можиш да работи со класи арно ама појќе е насочено кон динамично програмирање, значи користење на покажувачи. Тука па лежи одговорот на другото твое прашање ...
И уште едно прашање...
На што се должи тоа: Колку апликацијата ќе црпи од меморијата т.е. како би направил што помалце меморија да ја задоволува апликацијата ?
... колку појќе се користат поинтери толку помалце зафаќаш меморија, а нормално улога игра и самиот код. Значи во кодот треба да имаш шо помалце вгнездени циклуси оти со секој еден вгнезден циклус ја креваш времето на изврушање на програмот за 1 степен. На пр. ако имаш 2 вгнездени for циклуси ќе имаш квадратно време на извршување, ако имаш 3 ке имаш кубично итн. Се разбира голема улога игра и количината на податоци шо ќе ги обработваш
 

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
Абе тоа е се океј, само никако неможам да сватам една работа...
Земи започни нов проект во C#, без ништо да додаваш... ни код ни елементи, искомпајлирај го така проектот, стартувај го програмот и ќе видиш троши меморија од 13.000K до 15.000K (можда и си го приметил ова)... а плеерот на кој што слушам музика (AIMP2) преку сила едвај поминува 3.000К и тоа на него има милион глупости, конвертори и што уште не... иначе за тоа дека циклусите, датотеките и готовите методи ја „оптоваруваат“ програмата тоа ми е јасно, само целта на ова прашање ми беше дека C# повеќе ми лежи (од причини кои ги наведов во претходниот пост) и сега би сакал таа почетна потрошувачка на меморија (14.000К) да ја намалам доколку е тоа можно.
Ептен крши филм тоа кога ќе видиш никакво програмче со 2 дугмиња што се вика да ти цеди 20.000К - 30.000К од меморијата :S

Едит: Еве колку успеав да смалам од ова програмче... предтоа варираше околку 13.000K-14.000K а сега варира помеѓу 12.000К-12.500К и толку му е, што све не пробав, несака да намали искористеност на меморија, а види за какво програмче станува збор :/

 

back_rest

ex mod coder
Член од
19 јули 2006
Мислења
1.590
Поени од реакции
107
најголемата разлика меѓу C# и C++ е то шо C# е појќе објектно ориентиран, значи цело време работиш со веќе готови библиотеки со веќе креирани класи и користиш веќе напишани методи шо нормално е мн полесно. кај C++ пак исто можиш да работи со класи арно ама појќе е насочено кон динамично програмирање, значи користење на покажувачи. Тука па лежи одговорот на другото твое прашање ...
... колку појќе се користат поинтери толку помалце зафаќаш меморија, а нормално улога игра и самиот код. Значи во кодот треба да имаш шо помалце вгнездени циклуси оти со секој еден вгнезден циклус ја креваш времето на изврушање на програмот за 1 степен. На пр. ако имаш 2 вгнездени for циклуси ќе имаш квадратно време на извршување, ако имаш 3 ке имаш кубично итн. Се разбира голема улога игра и количината на податоци шо ќе ги обработваш
Не не не...
Ако гледаме веќе према правите дефиниции на Објектно ориентираните програмски јазици, C++ ги имплементира сите идеи. Значи од идеите за повеќекратно наследување, класично наследување и изборен полиморфизам, C# нема појма. C# и Java се олеснети варијанти нa C++ во таа мера што голем дел од напредните механизми се исклучени. Java и C++ се пренесуваат преку референци, немаат механизми за преоптоварување на оператори и повеќекратно наследување. Принципот на полиморфизам овдека е задолжителен. Кај C++ полиморфизмот упаѓа на дело кога се работи со покажувачи кон основна класа, а ако се извади објект, истиот не важи. Кај Java и C#, ова не е случај.

Додека за мемориската зафатеност имаш многу фактори од кои што 50% се во твоја надлежност. Тоа дали ќе користиш поинтери или не ама ич нема врска. Туку напротив користењето на поинтери зафаќа и повеќе простор пошто не сега само што зафаќаш меморија за податокот, ами дополнително зафаќаш меморија и за покажувачот.
Она на што може да обрнеш внимание е: пооптимизиран алгоритам, со поголема ефикасност т.е. временска и мемориска - помала комплексност со помалку зафатнина на податоци. Затоа ите како реков дека познавањето на алгоритмите и оптимизираното програмирање е цела уметност.

Ако користиш C#.NET спремај се уште на старт да имаш зафатено поголем дел меморија поради кревањето на CLR интерпретерот во позадина. Не дека програмата зафаќа толку меморија, туку мора првин основата која што ќе ја движи целата програма да дојде во функција. Исто е и кај Java. Таму пред да се покрене апликацијата мора целосно да се покрене Java виртуелната машина која знае да зафати и поголеми делови од меморијата (>100MB).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom