BinBin - апликација за изнајмување електрични тротинети

  • Креатор на темата Креатор на темата Zlatikevichius
  • Време на започнување Време на започнување
Јас направив сефте денес 6 км извозев за 32 минути ми наплатија 288 ден, по 9 ден минута, океј е да си го истераш еднаш меракот, али што е скапо, скапо е, 9 ден./мин. е скапо, башка се губи претстава за времето и многу лесно можеш да влезеш во минус и додека не се плати сумата ти тече времето, и секоја мин. се тарифира по 9 ден./мин. дали си возел или не, затоа ако одлучите да се возите кратки релации... Јас си се возев денес онака си вртев кругчиња без везе, од кај мене до канцеларија ме фаќа 15 мин (135 ден) во еден правец, не ми се исплати за секој ден, освен ако ми треба нешто итно да стигнам до работа.
Али од друга страна се решив ќе си купам елек. тротинет, има добри тротинети во Нептун и Сетек, башка може и на рати, подобро 1500 ден. ќе плаќам рата отколку месечно толку да трошам за изнајмување :)
 
одамна видов во Охрид рентање на ел.тротинети... добро е само за ПРОБА, пред да се реши некој да купува, да види како е...
 
... џабе не пишав за курчење! :D

a so e kurcenjeto? i u taksi vozenje li e kurcenje? imas pravo za regulacijata bidejki koga fati modata za etrotineti eden kup 12 godisni se uklucija u soobrakajot. Vo mnogu zemji koi vazat za dosta sustainable and green se duri zabraneti no vo mnogu zemji duri samiot grad gi renta…

za da funkcionira mora da e poeftino od taksi inace plostadi/carsii kak sto ne se vozi so kola, tesni ulicki, brda, vrsenje brzo rabota niz grad, hrana etc bi bile super

pred nekolku meseci rentav od bolt vo praga za setanje i bese smesno eftino a go ubiv, mislam bese 15 evra za cel den. Ama se dosta cesti i stom snema baterija samo go swapas so drug nearby.
 
Како што реков, за туристи и за некој што работи во центар па да тркне негде близу и да не плаќа паркинг.
За се друго колата искача поефтина.

Да е поефтина цената ќе биде супер.
 
па може е добро и што е поскапо, нема толку сељачишта да ги злоупотребуваат и оставаат кај ќе стигнат.
 
Скапички ги направиле за Скопје, можеби ќе држат вода за туристи, ама за граѓаните не гледам мотивација на ваква цена. Поарно да набави Град Скопје, и да ги рентаат поефтино со намера да се намали загадувањето, не да се прават профити.

Овде кај мене има и електрични тротинети, и електрични велосипеди, но не сум ги користел досега.
По некоја логика држат вода ако треба да одиш во центар каде паркингот е скап (најскап имам видено до 43 долари од саат, низ центар се чести по 15-20 долари од саат), или населби каде последната станица на возовите/автобусите е на неколку километри од дестинацијата (пак дискутабилно, uber/didi често знаат да се за 4-5 долари поскапи од тротинетиве).

Инаку цената му е: unlock fee of $1 (околу 40мкд) и $0.45 (околу 18мкд) operating fee per minute (се жалеа луѓе дека почнува да го смета времето уште не ставена кацигата на глава). Мислам дека имаат и пакети за цела недела и цел месец.

Лошото е што ги расфрлаат каде ќе стигнат. Инаку локалната самоуправа ги рекламираат доста (мислам и дека ги спонзорираат), последно рекламираа дека имало на располагање околу 3000 тротинети на територијата од цел град.
 
Ова е топ за навечер во град идење. Место да палиш кола идеш со ова до кафана, го оставаш пред кафана, се правиш леш од алкохол и за враќање после се снаоѓаш. :D
 
za da funkcionira mora da e poeftino od taksi inace plostadi/carsii kak sto ne se vozi so kola, tesni ulicki, brda, vrsenje brzo rabota niz grad, hrana etc bi bile super
Па еве да направиме една груба пресметка: дечкото погоре кажа дека извозел 6 км за 32 минути, значи ако паметам добро математика, возел во просек 11 км на час. Тротинетиве работат на 3 modes. Со третиот, најбрзиот, креваат брзини до 25 км на час. Ете да речеме да возел просечно со 20 км на час, 6 км ќе ги поминел за 18 минути. 7.3 денари е минута = 131 денар би го чинело возењето. Таксито наплаќа 50 денари старт и 30 денари километар. Значи за овие 6 км. би ти наплатиле 230 денари.

Испаѓа дека и не е така скапо како што се чини. Или грешам нешто со математиката?
 
Па еве да направиме една груба пресметка: дечкото погоре кажа дека извозел 6 км за 32 минути, значи ако паметам добро математика, возел во просек 11 км на час. Тротинетиве работат на 3 modes. Со третиот, најбрзиот, креваат брзини до 25 км на час. Ете да речеме да возел просечно со 20 км на час, 6 км ќе ги поминел за 18 минути. 7.3 денари е минута = 131 денар би го чинело возењето. Таксито наплаќа 50 денари старт и 30 денари километар. Значи за овие 6 км. би ти наплатиле 230 денари.

Испаѓа дека и не е така скапо како што се чини. Или грешам нешто со математиката?
25км/ч нема да дигнеш ни на 10-20% од рутата, треба да имаш апла чиста рута за таа брзина (исто и со велосипед).
Семафори, пешачки премини, пешаци и тн. ќе мора да застануваш на секои 150-200 метри, или да забавуваш под 10км/ч.
Освен ако не се залеташ по кеј, не гледам во Скопје каде би можел комотно да возиш со 20-25км.
На булеварите има луди што возат и побрзо, ама имаш автобуски станици каде може или да загинеш, или да оштетиш некој друг (не ни вртат глава кога претрчуваат).
 
25км/ч нема да дигнеш ни на 10-20% од рутата, треба да имаш апла чиста рута за таа брзина (исто и со велосипед).
Семафори, пешачки премини, пешаци и тн. ќе мора да застануваш на секои 150-200 метри, или да забавуваш под 10км/ч.
Освен ако не се залеташ по кеј, не гледам во Скопје каде би можел комотно да возиш со 20-25км.
На булеварите има луди што возат и побрзо, ама имаш автобуски станици каде може или да загинеш, или да оштетиш некој друг (не ни вртат глава кога претрчуваат).
Знам, затоа зедов просек 20 км на час. Ете и помалце нека е, ама побрзо од дечкото: нека е 15 км на час - за 24 минути поминуваш 6 км. Тоа се 175 денари. Таксито е сепак 230. ;)
 
Знам, затоа зедов просек 20 км на час. Ете и помалце нека е, ама побрзо од дечкото: нека е 15 км на час - за 24 минути поминуваш 6 км. Тоа се 175 денари. Таксито е сепак 230. ;)
Ако ти е за заштедиш качи се во ЈСП, може и шверц да удриш и да ти дојде гага :D

Инаку такси со тротинет не се споредува, во таксито ни ти студи, ни ќе те наврне, и друг ти ја мисли за локацијата, на тротинет ако не го знаеш градот може и да платиш дупло.

Таму недостига uber/didi или слични сервиси, ќе бидат добри и за заработка на некој денар за луѓе кои би возеле, а би биле поефтини од таксито, па многу луѓе наместо да палат кола би ги користеле нив.

За тротинетиве да држат вода во Скопје има 2 работи: да го оскапат паркингот неколку пати повеќе (особено централно подрачје да немаш под 150-300мкд од саат), или да ги поефтинат пола од тоа што се сега.

Други добри опции за Скопје како град е правење на јавниот превоз без пари (или страшно ефтин, 10-20мкд за возење) на делниците од Рузвелтова па се до железничка станица, со што ќе се мотивираат луѓето да користат јавен превоз (ова можеби е добро да оди во тандем со дигање на цената на паркингот).

Ова ако навистина некој се грижи за да се намали гужвата таму и загадувањето малку од малку, а тротинетиве се глупост со ваква цена, и освен за туристи не гледам никаква употреба (ни тука не ги користат локалците, а споредено со стандардот/таксито и паркинзите се поефтини од таму)
 
Ако ти е за заштедиш качи се во ЈСП, може и шверц да удриш и да ти дојде гага :D

Инаку такси со тротинет не се споредува, во таксито ни ти студи, ни ќе те наврне, и друг ти ја мисли за локацијата, на тротинет ако не го знаеш градот може и да платиш дупло.
Споредбата е зашто муабетот на сите погоре беше дека е поскапо од такси. Не за друго. Ете, испаѓа дека не е поскапо од такси.
Други добри опции за Скопје како град е правење на јавниот превоз без пари (или страшно ефтин, 10-20мкд за возење) на делниците од Рузвелтова па се до железничка станица, со што ќе се мотивираат луѓето да користат јавен превоз (ова можеби е добро да оди во тандем со дигање на цената на паркингот).
Ова е потполно неизводливо, зашто нема доволно автобуси. Приватни нема веќе пола година, а тие на ЈСП се се поретки и поретки. Еве што се случува моментално во Скопје во било кој автобус во периодот 07:00-09:00 и 15:00-18:00:
20230515_164004.jpg

Буквално среќен си ако успееш да влезеш во било кој автобус. И уште бесплатен да го направат.
 
Скапи ви се цените за Македонски стандард. Кај мене отклучување е 1€ и после 0.15€ по минута.
Ви рентаат по Европски цени на тапа стандард, смешка жива.

Башка попара ќе ги направат, ќе ги испокрадат (и ГПС-от ќе го ископаат), ќе ги демолираат и тоа за кратко време (се знае кој).
Правила како минимум возрасна граница 18 години, возење само по велосипедски патеки (не по тротоари и пешачки зони), итн. почитување на сето тоа утре сабајле во Македонија.
 
решение за овој проблем во Скопје не се никакви тротинети. Треба да се приватизира ЈСП и приватници да го водат или да им се дозволи на приватниците ко порано да возат за 25. Од овие лопови никогаш тоа предузеќе нема да е профитабилно.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom