Религиското верување си е религиско верување не мора да биде логично.
Него теоријата на еволуција е наука така? И што треба да прави науката? Да го докажи тоа што го тврди, е сега пошто не можи да го стори тоа со години еволуцијата пред себе си го носи знакот на теорија (мислење).
Има една карпа во мојот град која се вика слонот, и стварно личи на слон. По твое мислење колку милијарди години и даваш на таа карпа да оживее и стани вистински слон? Т. Е. неорганската материја да се претвори во органска?
Точно така,еве зошто не можат да го докажат а разлогот е што немаат научни докази ,чак науката тврди друго наспрам теорија на еволуцијата
Информациите кои покажуваат денеска во 21 век дека теоријата за еволуција нема знанствена база и дека напротив ,тврдењата за еволуција отворено се судират со научните докази (за ова може да се вратам и да докажама што велат денешните истражувања).Со други зборови ,силата која со векови и деломично денеска која ја подржува еволуцијата не е наука. Еволуција може да се брани од некои ‘‘научници‘‘ но мора да постојат некои други сили –застапници на дело.
Тој друг застапник е материјалистичка филозофија.Материјалистичката филозофија е едено од најстарите мислења во историјата.Негова најосновна карактеристика е сметање на материјата како апсолутна.према ова филозофија материја е вечна и се што постои е составено од материја и само од материја
Овој пристап обавезно го чинит невозможно да се верува во Створителот.Материјализмот поради тоа долго време било непријателски расположена за сите врсти на религии.И нормално се прашува да ли материјалистичкото гледиште е исправно.Еден од начините да се испитува да ли некоја филозофија е исправна или лажна е да се со научни методи испита тврдењата на таа филозофија кој се однесува на науката.Пример:некој филозоф во х век можел да тврди дека на месечината постоел америчко дрво и дека сите живи суштества,уствари растеле на гранките на ова велико дрво како овошии тогаш паднале на земја.Некои луге би можеле да сметаат дека ова филозофија е исправна и да веруваат.Но во времето кога на хх век лугето веке успеале да одат по месецот ,не е возможно да пропагираат таква филозофија. Да ли постоел такво дрво можат да докажат со научно истражување
Затоа денес може да се истражува научна метода материјалистичките тврдења,а тоа е дека материја постоела крз цела вечност и дека ова материја може да се организира без надматеријалниот Креатор и директно да биде разлог за натсанување на животот.Кога тоа го правиме можеме да видиме дека материјализмот веке колабирал,сооглед дека е идејата дека материјата секогаш постоела уште од вечност,оборена со теоријата Биг банг која покажува дека универзумот е креиран од ништо.А тврдењето дека материјата сама се организирала и створила живот е тврдење кое ние го викаме ‘‘теорија еволуција‘‘
Мегутоа ,до колку се некој однапред одлучил да верува во материјализам и да се предаде и да се посветува на материјалистичката филозофија пред све другата,тогаш тој се понашува вака: Доколку тој е ‘‘пред се материјалиста а после научник‘‘ тогаш тој не ја напушта материјализам кога гледа дека еволуцијата е против науката.Потполно спротивно на тоа тој покушава да потврди и да го спаси материјализмот ,со то што покушава да го спаси еволуцијата без да земе во обзир на све.Заправо е ова она неприлика во која денешните еволуционисти го бранат теоријата на еволуција.
Што е и интересно дека оние одвреме на време го признаваат овој факт.
Познатиот генетичар и отворениот еволуционист Ричард ц.Левонтин од харв.универз. признава дека е тој ‘‘пред се материјалист а после научник‘‘со ова:
‘‘Ние имаме една материјалистичка вера ,која е ‘‘а приори‘‘ вера.Она што нас не приморава да на светот донесеме материјалистичко објаснување не се науќни методи ни принципи.Напротив поради нашите априоретни проврзаност на материјализмот ние ги монтираме истраживачките појмови и принципи кои ке извадат некое материјалистичко објаснување.А и дека материјализмот е апсолутен ,ние не можеме да дозволиме да се појавуваат некои ставови кои упатуваат на религијата‘‘
Терминот ‘‘а приори‘‘ кој Левонтин кој има употребено ,многу е битен.Овој филозофски термин се однесува се на претпоставки кои не се базираат на никакви експерименти
.Некое претпоставка и мисла е ‘‘ а приори‘ кога го сметаш како исправна и го прифакаш чак и кога нема достапни информации за тачноста на тие мисли.‘. Иако еволуционистот левонтин кажува искрено и отворено.Материјализмот е ‘‘а приори‘‘ даден на еволуционерите и тие, тогаш,настојуваат да го подесат науката према тоа што им е дадено.,со то што материјализмот дефинитивно чинит неопходно порекнување на Створителот,оние си имаат во рацете една алтернатива а тоа е теорија на еволуцијата.За нив нема врска што еволуцијата е спротивно на научните факти,таквите научници ја прихвакаат ‘‘а приори‘‘како тачна.
Ваквото понашување ,полн предрасуди ,ги води еволуционистите верување дека ‘‘нествесната материја составила смо себе си‘‘ што е спротивно не само на науката него и на разумот.Другиот па професор во НЈ унив.и ДНА експерт Роберт шапиро вака ги објаснува верувањето на еволуционистите и материјалистичките догми која е во негова основа:
‘‘еден друг еволуциони принцип е потребен да нас не преведе преку празнина измегу меш,вина, едноставните природни хемикалии од првото делотворни репликатори(систем кој може да даде копија на само себе) овој принцип уште не е опишуван во детали или не е демонстриран ама е замислен и дадени му се имиња ,како хемиска еволуција или самоорганизирање на материјата ,Постоењето на овој принцип е земено здраво за готово во филозофија надијалектичкиот материјализам,исто како што е од страна на Александар опарин применето и на порекло на животот.
Еволуционистичка пропаганда која константно ги наогаме во западните медии и чувените и ‘‘почитовани‘‘ научни списанија,резултат е на овие неопходните идеологии.Што значи дека еволуцијата е сметан за нужно ,таа се претворила во табу тема во круговите који ги поставуваат стандардите на науката.
Исто така еден професор и заговорник на еволуцијата вели дека случајност на формирање на цитокром-Ц протеинот која е неопходна за преживување вели вака:
‘‘еднако невероватно како и можност да еден мајмун да пишува историја на човечанството на дактило машина,а да не направи иедна грешка‘‘
Несомнено дека прихватање на таков могучност уствари е спротивно на основните принципи на разумот и хомон сенсот,чак и само едно коректно напишано слово на папир гарантира дека е она напишано од страна на некоја особа..кога некој гледа книга на историја постанува уште посигурен дека е напишан од едно разумно суштество.Никој со здраво резонирање не може да се сложува дека буквите на таа книга е случајно се склопила и правилно наместена.
Мегутоа ,интересно е да го видиш еволуционистот кој го прифака ова врста на ирационалниот предлог кој наставува :
‘‘Во суштина ,вероватноста за случајноста на формирање на цитокром-Ц е вероватно нула.Тоа е ако животот сака еден точен одреден низ,може да се кажува и дека вероватноста да се тоа случи е еднаш во целиот универзум.Иначе некои метафизички сили ,надвор од нашите поими морале да учествуваат во неговото формирање.Да се прихвати ово друго ,не е прикладно на научниот цел,така да мораме да прихватиме првата хипотеза.‘‘
И изјавува дека тој прифака невозможното во намера да ‘‘не ги прихвати метафизичките сили‘‘ а тоа е во намера да не прифака стварањето од страна на Бог.Јасно е дека ваков пристап нема никакви врски со наука.
Заклучокот е дека од ваквите изјави дека теорија еволуција до која никако не е дојден од научно истражување,Напротив форма и суштина на ова теорија се диктирани спрема захтевите на материјалистичката филозофија.