Ете го и моето искуство со ОНЕ:
потпишав договор на 2 години, како и сите, и интернетот постојано паѓа. ај демек испаднало дека опремата не чини, ми ја заменаја со нова... и пак истото, неколку пати се јавувам во „грижа за корисници“ и чекам нели поќе од 15 мин, кај шо ми викат дека било пренесено до надлежните и ќе ме исконтактирале, ме контактират по 2-3 дена, па по уште 2-3 дена иди екипа на телеком. идат до врата, гледат таму еден кабел од бандера, и си бегат, зошто било во ред, демек опремата не чинела. и да, изгледа опремата не му чини, рутерот ТП-Линк на спидтест кажва брзина од околу 2мб/с, а одма после то, го поврзав на Д-Линк модем и преку друг мој рутер кажва брзина од 5,89 мб/с... 0д таму ми намалиле брзината од 6 на 4, поради шо сум бил далеку од централа (ко впланина да живеам) и без пред то да ме известат. а и покрај намалувањето на брзината, брзината преку Д линк модемот ја вади 5,89.... поднесов приговор, ми викат да сум го раскинел договорот требало да платам 4300 ден казна... зошто казна, кога јас сум во случајот оштетен, на секој 5-10 мин интернетот се дисконектира, и плус е бавен.... сега чекам одоговор од АЕК, а во меѓувреме ми се јавуват од Грижа за корисници за да ми кажат дека линијата не била во ред, па пуштале налог до телеком, зошто не ми крепела поголема брзина од 6мб/с, а на времето кога бев корисник на телеком, ми рекоја дека линијата крепи до 14мб/с... и се се врти во круг!