I
IBIZA SOUND
Гостин
jas mislam deka t-mobie si e t-mobile 
najdobri se

najdobri se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Тие да не мислеле дека работат во државна администрација,страшно.Ова да може да го прочита менаџерот ќе ги летне од работа!
Имам приметено дека навистина бавно работат и јас од скоро се префрлив кај нив уште ја чекам првата сметка да видам како се со цените.
Тие да не мислеле дека работат во државна администрација,страшно.Ова да може да го прочита менаџерот ќе ги летне од работа!
Имам приметено дека навистина бавно работат и јас од скоро се префрлив кај нив уште ја чекам првата сметка да видам како се со цените.
тука има уште еден проблем. не можевме да го видиме шефот или менаџерот. искрено, не знам каде да се обратам да се пожалам за ваквиот однос или прием од вработените во VIP. ако самите VIP не прават место и време за одредена личност на која ќе може сите недостатоци да ги им укажеш, а тоа е за нивно добро бидејќи подобро на нив да им ги кажам грешките (за после да си се поправат) отколку на вас тука на форумов (така би изгубиле потенцијални или постоечки муштерии), тогаш самата компанија толку е заинтересирана за мислењето на нивните муштерии. испаѓа дека само парите ги интересира и ништо друго. не знам што требаше да направиме таму на пултот. зарем на мајка ми да и викнат обезбедување, па жената има 67 години!!! требаше ли јас да почнам да мафтам и со раце и нозе!? па после тоа демек цела фамилија откачени ќе излеземе пошо ни дошло обезбедување? вака морав уште одма да и речам на мајка ми да си излеземе и еве ме тука на форумов да раскажувам искуство, место тие таму да си се преиспитаат како работат!!!
http://www.vip.mk/cm/offer/contact/index.php
- По електронска пошта на адреса kontakt@vipoperator.mk
- По факс +389 77 1235
- Писмено на адреса
Контакт центар
Vip оператор ДООЕЛ СКОПЈЕ
Васил Аџиларски бб, 8 кат
1000 Скопје, Република Македонија
http://www.facebook.com/VipMK
Има многу начини на кои можеш да контактираш со ВИП и да им кажеш што ти се случило.
Јас не сфатив што всушност бил проблемот, дали погрешно сте биле информирани за чекот од пензија дека го прифаќаат, и зошто заради тоа не би можеле да земете број? Со дополнителна идентификација не прават никому проблем за тоа. Да не бил проблемот во сметките (обично бараат струја, парно, телефон, од вода не прифаќаат најчесто)?
Како и да е, ако се' уште сакаш да изреагираш, тоа можеш да го направиш на контактите кои ти ги пишав погоре.
Аксилион, ако сакаш ограничена сметка зошто не си земеш припејд број? Мислам дека не може да се ограничат сметките, но пиши ете на fan page-от на фејсбук, таму одговараат брзо.
Денес станав постпејд корисник на ВИП и ме интересира како можам да ја проверувам моменталната состојба на сметката?
Со мајка ми сме на исте адреса, денес ни стигаат и двете сметки, едната на мое име, едната на нејзина, е сега и двете сметките беа буквално исти, колку јас сум потрошил разговор толку пишува и на нејзината сметка, а сме различни тарифи, и различно имаме потрошено.. Му се има на некој десено нешто слично, да не е тоа што сме на иста адреса, па таму пишува Вкупно за плаќање 500 денари, и баш по толку ни доаѓа и двајцата заедно да платиме...
во месечнава претплата вклучен е собраќајот или си плаќаш ем претплата ем остварен собраќај... пример на М тарифа си плаќаш 300 и кусур денари за претплата и потрошен собраќај надвор од ВИП 200 денари = 500 денари ?? или тие 200 денари потрошен сообраќај влагаат во претплатата??
во месечнава претплата вклучен е собраќајот или си плаќаш ем претплата ем остварен собраќај... пример на М тарифа си плаќаш 300 и кусур денари за претплата и потрошен собраќај надвор од ВИП 200 денари = 500 денари ?? или тие 200 денари потрошен сообраќај влагаат во претплатата??