- Член од
- 24 јуни 2012
- Мислења
- 25
- Поени од реакции
- 9
Просечната старост на автомобилите кои се возат во Македонија е од 15 до 20 години. Сепак, колку долго ке го возите вашиот автомобил зависи и многу од вашата спремност за да се погрижите окулу него.
1.Менувајте уље
Моторното уље апросбира влага и многу нечистотии од остатокот на согорувањето, како и метални опилици. Затоа со промена на ова моторно уље мора да се изврши во период кои го пропишал самиот производител и тоа мора да се почитува. Исто така, освен оваа замена, точно е прописано и кое моторно уље (која вискозт) треба да ја ставите во својот мотор. Во спротивност, ризикувате да направите озбилни оштетувања на вашиот мотор.
2.Редовен Сервис
Доколку прескокнува или премногу го одложувате посетувањето на сервис, ризикувате да не примате некој делумни оштетување на време. Во сервисот освен стандарните замени на течности и каиши, кој се од круцијални важности, се проверува и општ се санира состојбата на автомобилите па на време можат да се соочат оштетувањата чија поправка во раните фази не може да биде скапа или задолжителна.
3.Возење со ладен мотор
Било да е во зима или лето, знајте дека компонентата на моторот и менувачот на еднаква брзина достигнуваат работна температура. Исто така, уљето треба некое време да тргне потполно да ги подмачка компонентите клипот и цилиндарот. Затоа препорачува да првите 10 километра возење да не ги претерувате со брзини од над 2.500 обртаи во минута. После тоа моторот постигнува работна температура, а уљето е подеднакво подмачкано на сите делови од моторите.
4.Оладете ја турбината
Ако вашиот мотор има турбина, посебно внимание треба да обрнете на нејзиниото ладење. Имено, ако сте во возење и сте го форсирале моторот и сте возеле со високи бројки на обртаи, при гасењето пуштете го моторот уште една-две минути во празен од.
5.Избегнете ладен старт
Поголемиот број од моторите се прилично исцрпени после неколкуте први километри после самото стартување на моторот. Тресењето и високите температури си го прават своето па моторот е под таканаречен стрес. За тоа, доколку сте во можност, избегнувајте кратки релации и возење на моторот после стартувањето на ладен мотор.
6.Избегнувајте пребрзо возење
Возачите кои преминуваат големи километражи знаат колку брзо возење му одговара на моторот, односно на целосната механика на автомобилот. Без обѕир на тоа што водите сметки и постепени постигнувате одредена брзина, знајте дека доколку редовно возите брзо, интервал на замената на уље треба да биде пократка.
7.Правилна вентилација
Често меѓу возачите може да се луе правилото дека за гаражиран автомобил е подобар од оној кои стои надвор. Меѓутоа, треба да се знае дека гаражата треба да биде добро проветрувано за да автомобилот побрзо се исуши од дожд или снег. На тој начин се спречува појавата или ширењето на омразената корозија.
8.Редовно чистење
Овде не мислиме само на повременото минување низ авто-перална. Детално чистење подразбира перење на вратите, хаубата, места на спојување како и нивните жлебови, како и местото под автомобилот. Овие се правите места на кои се крие нечистотијата и рѓата, а не на коровот, прозорците и останатите рамни површини на возилата кои се најчесто чисти.
9.Заштита од рѓа/корозија
Во врска со озбилната заштита од корозија не треба да мислиме на сопствениците на старите автомобили или олдтајмери. Напротив, оваа незгодна појава треба да се предупреди. Тоа ке го постигнете едино доколку редовно го перете вашиот автомобил со возок, а на повожјето нанесувате специјални хемиски хемикалии за заштита, посебно после зимските месеци кога на улиците има снег и индустриска сол
10.Чувајте ги амортизерите и пневматиците
Кои најчесто “прелетува” преку дупки, извици и лежечки полицајци за брзо време може да добие озбилни оштетувања не само на амортизерите туку и на пневматиците. Ова може да биде опасно доколку се оштети внатрешната гума, а таквото оштетување не се гледа во вообичаениот преглед на сервис на прегледот на пневматиците.
Извор:Занимливости.ком
1.Менувајте уље
Моторното уље апросбира влага и многу нечистотии од остатокот на согорувањето, како и метални опилици. Затоа со промена на ова моторно уље мора да се изврши во период кои го пропишал самиот производител и тоа мора да се почитува. Исто така, освен оваа замена, точно е прописано и кое моторно уље (која вискозт) треба да ја ставите во својот мотор. Во спротивност, ризикувате да направите озбилни оштетувања на вашиот мотор.
2.Редовен Сервис
Доколку прескокнува или премногу го одложувате посетувањето на сервис, ризикувате да не примате некој делумни оштетување на време. Во сервисот освен стандарните замени на течности и каиши, кој се од круцијални важности, се проверува и општ се санира состојбата на автомобилите па на време можат да се соочат оштетувањата чија поправка во раните фази не може да биде скапа или задолжителна.
3.Возење со ладен мотор
Било да е во зима или лето, знајте дека компонентата на моторот и менувачот на еднаква брзина достигнуваат работна температура. Исто така, уљето треба некое време да тргне потполно да ги подмачка компонентите клипот и цилиндарот. Затоа препорачува да првите 10 километра возење да не ги претерувате со брзини од над 2.500 обртаи во минута. После тоа моторот постигнува работна температура, а уљето е подеднакво подмачкано на сите делови од моторите.
4.Оладете ја турбината
Ако вашиот мотор има турбина, посебно внимание треба да обрнете на нејзиниото ладење. Имено, ако сте во возење и сте го форсирале моторот и сте возеле со високи бројки на обртаи, при гасењето пуштете го моторот уште една-две минути во празен од.
5.Избегнете ладен старт
Поголемиот број од моторите се прилично исцрпени после неколкуте први километри после самото стартување на моторот. Тресењето и високите температури си го прават своето па моторот е под таканаречен стрес. За тоа, доколку сте во можност, избегнувајте кратки релации и возење на моторот после стартувањето на ладен мотор.
6.Избегнувајте пребрзо возење
Возачите кои преминуваат големи километражи знаат колку брзо возење му одговара на моторот, односно на целосната механика на автомобилот. Без обѕир на тоа што водите сметки и постепени постигнувате одредена брзина, знајте дека доколку редовно возите брзо, интервал на замената на уље треба да биде пократка.
7.Правилна вентилација
Често меѓу возачите може да се луе правилото дека за гаражиран автомобил е подобар од оној кои стои надвор. Меѓутоа, треба да се знае дека гаражата треба да биде добро проветрувано за да автомобилот побрзо се исуши од дожд или снег. На тој начин се спречува појавата или ширењето на омразената корозија.
8.Редовно чистење
Овде не мислиме само на повременото минување низ авто-перална. Детално чистење подразбира перење на вратите, хаубата, места на спојување како и нивните жлебови, како и местото под автомобилот. Овие се правите места на кои се крие нечистотијата и рѓата, а не на коровот, прозорците и останатите рамни површини на возилата кои се најчесто чисти.
9.Заштита од рѓа/корозија
Во врска со озбилната заштита од корозија не треба да мислиме на сопствениците на старите автомобили или олдтајмери. Напротив, оваа незгодна појава треба да се предупреди. Тоа ке го постигнете едино доколку редовно го перете вашиот автомобил со возок, а на повожјето нанесувате специјални хемиски хемикалии за заштита, посебно после зимските месеци кога на улиците има снег и индустриска сол
10.Чувајте ги амортизерите и пневматиците
Кои најчесто “прелетува” преку дупки, извици и лежечки полицајци за брзо време може да добие озбилни оштетувања не само на амортизерите туку и на пневматиците. Ова може да биде опасно доколку се оштети внатрешната гума, а таквото оштетување не се гледа во вообичаениот преглед на сервис на прегледот на пневматиците.
Извор:Занимливости.ком