Ја има... чачни низ форумов... или ќе ти пратам линк да се искажиш слободноepten zabegavme so razgovorov od avtomatski ., se preshaltavme na sosema druga tema ., ke ne karaat., ili da se otvori tema ., dizel.,vs., benzinec., pozdrav oktandzhii
Да де да... и Порше имаше таква теза, па ете ги, почнаа Кајен да го серат со дизелаши...Само ова не може да биде дизел и со автоматски менувач друго се може
За да има исти перформанси ќе треба тродупло да биде поголема колата. 1250 WHP (wheel horsepower)Ја има... чачни низ форумов... или ќе ти пратам линк да се искажиш слободно
--- надополнето: Jul 11, 2011 1:22 PM ---
Да де да... и Порше имаше таква теза, па ете ги, почнаа Кајен да го серат со дизелаши...
Така да прашање на време е кога, не дали...
рикверц и лер.Рикверц како?
.
Ееее... ваква работа ако најдиш (некој шо салам разбира), на сите шо имаме автоматици многу ќе ни значиИмам едно прашање, дали знаете некој добар сервис за автоматски менувачи кај нас.. ? имам Форд фокус ..
Мислам дека колегата, се има кажанозакон работа нема замарање само повеке шо троши ја би земал тип троник
мада ќе го надополнам: тро безвеза е автоматикот дури да се навикниш, пошто мене првично ми беше досадно да возам а да нема шо да прам со рацете/нозете. Сега веќе е друга работа, од ко ќе се навикниш царски е. Џабе ти е типтроникот, многу ретко (скоро ич) не го користам. Има неколку модови на работа, стандардно менува на 1800 вртежи. Ако си мераклија да стисниш, знај да смени на 2500 или на 3200 (мод 2 и три, да речиме), а има и kick down, ако го притисниш до крај, цеди до црвено, притоа менува една до две брзини надолу, да го донеси моторот до max rpm.се изначитав се и свашта... автоматскиот мењач бил за незнајковци, за плавуши, за непрофесионалци, за незналици, за деца за.....
а мануелот бил за оние што се нај нај нај квалитетните шофери а? абе не сте се возеле со аутоматик мењач па да видите што е лезет у вожња... пред повеке од 15 години ми се деси на автостоп да ме качи еден човек со југо автоматик.. возилото по порачка било за него бидејки човекот немаше една рака... и јас тогаш бев со детските мисли како сите овие претходно.. автоматикот е срање... десна рака и лева нога сечи и фрлај у ѓубре, не ти требаат... е арно ама дојде моментот кога ја купив мојата прва кола со автоматски мењач... тоа беше пред 5 години... за 5 дена го сменив мислењето... ама за 5 дена активно возење... ВИЕ НЕЗНАЕТЕ ШТО Е ЛЕЗЕТ...
а инаку.. оние што не ме знаат... јас сум ОКОРЕЛИ АВТОМОБИЛИСТА и бивши тркач... и имам пројдено барем 1 милијарда километри во мојов возачки стаж... ако тоа не ме прави профи возач ондак серете му се на муабетов од погоре...
Мислам дека колегата, се има кажано
мада ќе го надополнам: тро безвеза е автоматикот дури да се навикниш, пошто мене првично ми беше досадно да возам а да нема шо да прам со рацете/нозете. Сега веќе е друга работа, од ко ќе се навикниш царски е. Џабе ти е типтроникот, многу ретко (скоро ич) не го користам. Има неколку модови на работа, стандардно менува на 1800 вртежи. Ако си мераклија да стисниш, знај да смени на 2500 или на 3200 (мод 2 и три, да речиме), а има и kick down, ако го притисниш до крај, цеди до црвено, притоа менува една до две брзини надолу, да го донеси моторот до max rpm.
Единствена “мака“ му се нагорнините, ако возиш во D да речиме 100-ка, ќе ти клај 5-та и ќе возиш со 1800-2000 врт/мин, па ако ти треба да претекниш (камион, набрзинка на двонасочен пат), забрзувањето е ептен бавно. Ако притисниш до крај да се активира kick down, тогаш ќе клај 2 подолу, па имаш солидно забрзување, мада временски тоа е поприлично долго и ме нервира. Е само во такви случаи префрлам на рачно, да седи во 4-та (или 3-та) за ко ќе се створат услови да можам само да стиснам на гас и да добијам одма одговор. После враќам во D и не се замарм ич со брзини.
Hа TZ мод.кога ќе возиш во град тргни-застани ,менувачот го местиш на мод D??
Нема друг, и да го возиш во типтроник остај го во 4-та и застани, сам ќе си тргни со 1-ва.кога ќе возиш во град тргни-застани ,менувачот го местиш на мод D??