автоматски менувач

Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
Само ова не може да биде дизел и со автоматски менувач друго се може ;)

 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
epten zabegavme so razgovorov od avtomatski ., se preshaltavme na sosema druga tema ., ke ne karaat., ili da se otvori tema ., dizel.,vs., benzinec., pozdrav oktandzhii:coffee:
Ја има... чачни низ форумов... или ќе ти пратам линк да се искажиш слободно :)
--- надополнето: Jul 11, 2011 1:22 PM ---
Само ова не може да биде дизел и со автоматски менувач друго се може ;)
Да де да... и Порше имаше таква теза, па ете ги, почнаа Кајен да го серат со дизелаши...

Така да прашање на време е кога, не дали...
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
Ја има... чачни низ форумов... или ќе ти пратам линк да се искажиш слободно :)
--- надополнето: Jul 11, 2011 1:22 PM ---

Да де да... и Порше имаше таква теза, па ете ги, почнаа Кајен да го серат со дизелаши...

Така да прашање на време е кога, не дали...
За да има исти перформанси ќе треба тродупло да биде поголема колата. 1250 WHP (wheel horsepower)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
се изначитав се и свашта... автоматскиот мењач бил за незнајковци, за плавуши, за непрофесионалци, за незналици, за деца за.....

а мануелот бил за оние што се нај нај нај квалитетните шофери а? абе не сте се возеле со аутоматик мењач па да видите што е лезет у вожња... пред повеке од 15 години ми се деси на автостоп да ме качи еден човек со југо автоматик.. возилото по порачка било за него бидејки човекот немаше една рака... и јас тогаш бев со детските мисли како сите овие претходно.. автоматикот е срање... десна рака и лева нога сечи и фрлај у ѓубре, не ти требаат... е арно ама дојде моментот кога ја купив мојата прва кола со автоматски мењач... тоа беше пред 5 години... за 5 дена го сменив мислењето... ама за 5 дена активно возење... ВИЕ НЕЗНАЕТЕ ШТО Е ЛЕЗЕТ...

а инаку.. оние што не ме знаат... јас сум ОКОРЕЛИ АВТОМОБИЛИСТА и бивши тркач... и имам пројдено барем 1 милијарда километри во мојов возачки стаж... ако тоа не ме прави профи возач ондак серете му се на муабетов од погоре...

п.с. само за ЏИШ... едно видео за тебе, ама немој да плачеш те молам:



ни мене не ми е јасно зашто вака ама ете...
 
Член од
27 јули 2012
Мислења
4
Поени од реакции
0
Имам едно прашање, дали знаете некој добар сервис за автоматски менувачи кај нас.. ? имам Форд фокус ..
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Имам едно прашање, дали знаете некој добар сервис за автоматски менувачи кај нас.. ? имам Форд фокус ..
Ееее... ваква работа ако најдиш (некој шо салам разбира), на сите шо имаме автоматици многу ќе ни значи :)
 
Член од
10 март 2007
Мислења
404
Поени од реакции
17
закон работа нема замарање само повеке шо троши ја би земал тип троник
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
закон работа нема замарање само повеке шо троши ја би земал тип троник
Мислам дека колегата, се има кажано

се изначитав се и свашта... автоматскиот мењач бил за незнајковци, за плавуши, за непрофесионалци, за незналици, за деца за.....

а мануелот бил за оние што се нај нај нај квалитетните шофери а? абе не сте се возеле со аутоматик мењач па да видите што е лезет у вожња... пред повеке од 15 години ми се деси на автостоп да ме качи еден човек со југо автоматик.. возилото по порачка било за него бидејки човекот немаше една рака... и јас тогаш бев со детските мисли како сите овие претходно.. автоматикот е срање... десна рака и лева нога сечи и фрлај у ѓубре, не ти требаат... е арно ама дојде моментот кога ја купив мојата прва кола со автоматски мењач... тоа беше пред 5 години... за 5 дена го сменив мислењето... ама за 5 дена активно возење... ВИЕ НЕЗНАЕТЕ ШТО Е ЛЕЗЕТ...

а инаку.. оние што не ме знаат... јас сум ОКОРЕЛИ АВТОМОБИЛИСТА и бивши тркач... и имам пројдено барем 1 милијарда километри во мојов возачки стаж... ако тоа не ме прави профи возач ондак серете му се на муабетов од погоре...
мада ќе го надополнам: тро безвеза е автоматикот дури да се навикниш, пошто мене првично ми беше досадно да возам а да нема шо да прам со рацете/нозете. Сега веќе е друга работа, од ко ќе се навикниш царски е. Џабе ти е типтроникот, многу ретко (скоро ич) не го користам. Има неколку модови на работа, стандардно менува на 1800 вртежи. Ако си мераклија да стисниш, знај да смени на 2500 или на 3200 (мод 2 и три, да речиме), а има и kick down, ако го притисниш до крај, цеди до црвено, притоа менува една до две брзини надолу, да го донеси моторот до max rpm.

Единствена “мака“ му се нагорнините, ако возиш во D да речиме 100-ка, ќе ти клај 5-та и ќе возиш со 1800-2000 врт/мин, па ако ти треба да претекниш (камион, набрзинка на двонасочен пат), забрзувањето е ептен бавно. Ако притисниш до крај да се активира kick down, тогаш ќе клај 2 подолу, па имаш солидно забрзување, мада временски тоа е поприлично долго и ме нервира. Е само во такви случаи префрлам на рачно, да седи во 4-та (или 3-та) за ко ќе се створат услови да можам само да стиснам на гас и да добијам одма одговор. После враќам во D и не се замарм ич со брзини.
 
Член од
20 јуни 2011
Мислења
192
Поени од реакции
13
Мислам дека колегата, се има кажано


мада ќе го надополнам: тро безвеза е автоматикот дури да се навикниш, пошто мене првично ми беше досадно да возам а да нема шо да прам со рацете/нозете. Сега веќе е друга работа, од ко ќе се навикниш царски е. Џабе ти е типтроникот, многу ретко (скоро ич) не го користам. Има неколку модови на работа, стандардно менува на 1800 вртежи. Ако си мераклија да стисниш, знај да смени на 2500 или на 3200 (мод 2 и три, да речиме), а има и kick down, ако го притисниш до крај, цеди до црвено, притоа менува една до две брзини надолу, да го донеси моторот до max rpm.

Единствена “мака“ му се нагорнините, ако возиш во D да речиме 100-ка, ќе ти клај 5-та и ќе возиш со 1800-2000 врт/мин, па ако ти треба да претекниш (камион, набрзинка на двонасочен пат), забрзувањето е ептен бавно. Ако притисниш до крај да се активира kick down, тогаш ќе клај 2 подолу, па имаш солидно забрзување, мада временски тоа е поприлично долго и ме нервира. Е само во такви случаи префрлам на рачно, да седи во 4-та (или 3-та) за ко ќе се створат услови да можам само да стиснам на гас и да добијам одма одговор. После враќам во D и не се замарм ич со брзини.

кога ќе возиш во град тргни-застани ,менувачот го местиш на мод D??
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
кога ќе возиш во град тргни-застани ,менувачот го местиш на мод D??
Нема друг, и да го возиш во типтроник остај го во 4-та и застани, сам ќе си тргни со 1-ва.
 
Член од
20 јуни 2011
Мислења
192
Поени од реакции
13
сум слушач дека колите што имаат автомантски менувач многу се трошеле кочниците, еден пријател мој имаше автоматик мерцедес многу брзо менувше кочници
 

Silvio

Strength And Honor
Член од
21 јануари 2009
Мислења
311
Поени од реакции
166
Сите тркачи испаднаа па сакаат рачно да ги мењаат брзините. Врска нема, у Скопје низ град автоматик му е мајката само !
 

Kajgana Shop

На врв Bottom