автоматски менувач

Член од
21 септември 2008
Мислења
1.074
Поени од реакции
581
Треба и лево од тие P.R.N.D да има + и - го навалуваш таму рачкичето и станува типтроник во D позиција
Тоа е работата што лево ги нема +.- . Туку како што стои во D го чукнуваш малку на десно и тогаш се наоѓа во брзина.
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
Тоа е работата што лево ги нема +.- . Туку како што стои во D го чукнуваш малку на десно и тогаш се наоѓа во брзина.
Тој менувач нема типтроник. Барем до сега не сум видел без знакчиња а да е типтоник. Што кола е? На смарт нема +- има копче горе на шалтерот во кој мод да биде. Пишува на шалтаблата во што е ставено.
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
1.074
Поени од реакции
581
Тој менувач нема типтроник. Барем до сега не сум видел без знакчиња а да е типтоник. Што кола е? На смарт нема +- има копче горе на шалтерот во кој мод да биде. Пишува на шалтаблата во што е ставено.
Mercedes ML. Кога е во D, ќе повторам пак, го чукнуваш менувачот на десно ( не чекпаш друго ништо), и на шалтаблата од позиција D, се менува во брзини (1-4)
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
Mercedes ML. Кога е во D, ќе повторам пак, го чукнуваш менувачот на десно ( не чекпаш друго ништо), и на шалтаблата од позиција D, се менува во брзини (1-4)
Да тргнеш во прва и на одприлика 2000 обртаи да го удриш нагоре менувачот за да смени во 2 . Им треба обртаи за да компјутерот да дозволи промена на брзина. Нема да можеш едноставно да си ги шалташ како сакаш ако не се исполнуваат услови за тоа. Да нема шалтери на воланот?
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
1.074
Поени од реакции
581
Да тргнеш во прва и на одприлика 2000 обртаи да го удриш нагоре менувачот за да смени во 2 . Им треба обртаи за да компјутерот да дозволи промена на брзина. Нема да можеш едноставно да си ги шалташ како сакаш ако не се исполнуваат услови.
Да ти кажам право не знам како е точно, затоа и те прашав. Само знам дека дури и да возиш со голема брзина можеш да промениш од D во брзина ( нема да почне од прва, туку ако брзината е на пример 140 ќе промениш директно во 4 најгорната брзина).
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
Да ти кажам право не знам како е точно, затоа и те прашав. Само знам дека дури и да возиш со голема брзина можеш да промениш од D во брзина ( нема да почне од прва, туку ако брзината е на пример 140 ќе промениш директно во 4 најгорната брзина).
Да на сите така прави и на волво и на бмв и на ауди во секое време можеш да се префрлиш мануелно брзината најверојатно ја пишува и во таа и што е моментално. Да не има шалтери на воланот за менување брзини?
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
1.074
Поени од реакции
581
Да на сите така прави и на волво и на бмв и на ауди во секое време можеш да се префрлиш мануелно брзината најверојатно ја пишува и во таа и што е моментално. Да не има шалтери на воланот за менување брзини?
Нема ништо, затоа и ми е чудно.
Ама како и да е. Фала за објаснувањето.
Поздрав.
 
Член од
20 јуни 2011
Мислења
192
Поени од реакции
13
КОГА ВОЗИШ НИЗ ГРАД НА КОЈ МОД ТРЕБЕТ ДА ТИ БИДЕТ НАМЕСТЕН МЕЊАЧОТ?
 
Член од
16 април 2011
Мислења
607
Поени од реакции
154
КОГА ВОЗИШ НИЗ ГРАД НА КОЈ МОД ТРЕБЕТ ДА ТИ БИДЕТ НАМЕСТЕН МЕЊАЧОТ?
Во D (drive) има копче S ili E (sport или economy) и пичиш. На семафори и не треба да го избацуваш држиш кочница само. И толку е - поедноставно не може.
 
Член од
20 јуни 2011
Мислења
192
Поени од реакции
13
Во D (drive) има копче S ili E (sport или economy) и пичиш. На семафори и не треба да го избацуваш држиш кочница само. И толку е - поедноставно не може.
а,колата имат кумплуг?
 
Член од
20 јуни 2011
Мислења
192
Поени од реакции
13
Прво: било рачен, било автоматски секое возило има менувач. Поинаку, не е изводливо да се вози и 30 км/ч и 150 км/ч.

Да разграничиме автоматски со полу автоматски менувач.
1. Aвтоматик

4 мода на работа:
P- parking
R- reverse
N- neutral
D- drive
останатите надолу се лимитирања... некој менувачи имаат S и L, некои 4, 3, 2, 1 некои 3, 2, 1... како и да е, тоа е ограничување до која брзина да менува. Пример на сликата е прикажан автоматски менувач со 3 брзини... па има ограничување само на 2 или само со L- low. Битно е да се напомени дека префрлање од еден мод во друг можи само со притисната сопирачка. Така да неизводливо е некој од D да префрли во P додека возилото е во движење.

2. Полуавтоматски

Ист принцип на работа како гореспоменатиот, само што кога е во D позиција, можи да се префрли на полуавтоматско менување на брзини кое го изведува возачот.

Аман ти со тоа ГАЗИШ... пази на некој нерв да не згазниш, опасно ќе биде.
а ови 2 модови за ошто се?
R- reverse
N- neutral
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Читни де страна наназад... цела полемика се разви околу тие 2/1 делови и ко шо ми изгледа мене, секој производител си има башка цака...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom