Прво: било рачен, било автоматски секое возило има менувач. Поинаку, не е изводливо да се вози и 30 км/ч и 150 км/ч.
Да разграничиме автоматски со полу автоматски менувач.
1. Aвтоматик
4 мода на работа:
P- parking
R- reverse
N- neutral
D- drive
останатите надолу се лимитирања... некој менувачи имаат S и L, некои 4, 3, 2, 1 некои 3, 2, 1... како и да е, тоа е ограничување до која брзина да менува. Пример на сликата е прикажан автоматски менувач со 3 брзини... па има ограничување само на 2 или само со L- low. Битно е да се напомени дека префрлање од еден мод во друг можи само со притисната сопирачка. Така да неизводливо е некој од D да префрли во P додека возилото е во движење.
2. Полуавтоматски
Ист принцип на работа како гореспоменатиот, само што кога е во D позиција, можи да се префрли на полуавтоматско менување на брзини кое го изведува возачот.
Аман ти со тоа ГАЗИШ... пази на некој нерв да не згазниш, опасно ќе биде.