Знае ли некој што е финтата со техничката поддршка деновиве ? Им вртам веќе 3 дена на тој бројот 0800 12345 и никој не крева, ме ставаат на чекање и никому ништо, чекав и повеќе од 10 минути џабе..
Имам некој прекин на сигналот DSL кабелот и 3 дена останав без телефон, интернет и maxtvто, а од таму е проблемот.
Откако го стаив 3 max пакетов пред 2 месеца не видов раат, прво го немаа подесено шо ти ја знам таму телефонот за дојдовни повици, не ѕвонеше а можеше да се бара, се јавив пријавив, го исклучија скроз, па ми стигна порака на мобилен као демек решен бил проблемот, муда решен, ништо, им се јавив после уште неколку пати па пратија стручно лице демек да провери што е проблемот, мислејќи дека е нешто кај мене во поврзувањето, па виде дека е се правилно поврзано, им сврти таму во службата и него го одјебаа чекаше некаде половина час, за потоа за две минути го решат проблемот од таму.
Другата недела ми стигна и другиот ресивер, и еве и до ден денес не ми пуштиле сигнал за него, се јавував пак, и брзо ме одјебуваа као демек требало време да се реализира, ќе се јавеле... да, еве уште ги чекам да се јават. Ептен сум разочаран од односот, крајно непрофесионално, згрешив што го ставив пакетот.