Според вас кој е најдобар и најекономичен автомобил?

Член од
21 април 2009
Мислења
139
Поени од реакции
16
Одржување (делови, серивиси)?
Редовните сервиси се скапи само во официјалниот сервис например:
1 редовен сервис во аутомотив груп е филтер за масло 800 ден. масло ЕЛФ 2600 и плус рака незнам колку беше изгор нели? Ама мораш да одиш таму додека имаш гаранција е сега откако помина гаранцијата одам во еден сервис НИКО 1 за рака плаќам 300 ден филтер за масло 190 ден филтер за полен 500 ден филтер за воздух 600 ден само филтерот за нафта е малку скап беше околу 2000 ден а маслото исто елф е 2100 ден
а за делови незнам бидејќки до сеа немало покажано никаков дефект за овие 4 години и 53 000 км освен што цркна пред некој месец акомулаторот 4500 го платив Топла мислам дека беше 66 ампери
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Нема некоја голема разлика и во Аутомакедонија за работна рака. Таму ако се сеќавам добро промена на масло е 600 денари. Цените не се сеќавам какви беа (за филтер и други дрн-дупки). Сепак било пред 7 години тоа така што :)
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
За Меганот 1.5dci можам да потврдам дека се меѓу најекономичните возила за кои знам, што се однесува на потрошувачката. Кавадарци - Скопје и назад со возење 160-180km/h според бордот потроши 11,2 литри. Е сега, истиот Меган испушти душа на 160-170.000. Одржавката му е исто така прескапа.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
За Меганот 1.5dci можам да потврдам дека се меѓу најекономичните возила за кои знам, што се однесува на потрошувачката. Кавадарци - Скопје и назад со возење 160-180km/h според бордот потроши 11,2 литри. Е сега, истиот Меган испушти душа на 160-170.000. Одржавката му е исто така прескапа.
160-170 000?? :icon_eek::icon_surp
 
B

BooBojan

Гостин
VW Golf 3 1.9 SDI 1998
Цена околу 2500-3000евра
Го возев недела време(не е мој од еден тетин)
Потрошувачка град 5.5-6 литри нафта(со домакинско возење на ниски вртежи)
Отворено 5литри нафта
Одржување според мене доста евтино.Има секакви делови по пристојна цена.
Ова е според мене.Знам дека сите не мислат како мене.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Баш ме интересира која е разликата во потрошувачка меѓу SDI и ТDI...
 
V

Vollstandig

Гостин


Мало згодно, комотно, добро евтино и економично.

Со тие зборови се опишува една цела кола.

Астрите не се ИЧ економични коа ќе ги купиш се таман, ама ете мојата се вози веќе некое време почна плин да троши дури и 14 насто, незнам шо и стана.
 
B

BooBojan

Гостин
Баш ме интересира која е разликата во потрошувачка меѓу SDI и ТDI...
И мене ме интересира.Но ТДИ немам возено.СДИ имам и гледано од аспект на економичност е одличен.
СДИ ти е дизел мотор без турбина+интеркулер
ТДИ дизел мотор+турбина+интеркулер
Главна разлика мегу двата модели е само турбината(друго не верувам дека има).
Од аспект одржување СДИ е поевтин од ТДИ само заради турбината.Бидејки знаеме колку пари е да замениш една турбина.
Иако кај нас во Македонија 1во 100 менува турбина на автомобил еднаш во животот.
За потрошувачката кај ТДИ неможам да говорам со бројки затоа што немам поим колку троши.Но мислам дека е тука некаде со овие бројки на СДИ.
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68


Имавме вакво поло 1.4 дизел обичен, трошеше многу малку, незнам точно во бројки но градска му беше околу 4л/100км, но и не беше силно максимална му е некаде 150, типично градско количе, деловите ефтини а сега и набавната цена не му е висока бидејки е сепак старо 1992 година, комфор нема многу голем би го оценил како 2/10. нај економично според мене е ова, ако си човек што штотуку зел возачка и нема многу пари за кола би му препорачал да си земе вакво.

имам и пасат 1.9тди 1996та и тој не троши многу, е сега набавната цена на пасат е повисока, одржувањето не му е скапо бидејки и не се расипува често, а е силен 90кс има мојот, а за комфорот на пасатот нема збор.

едит: само немој некој да се заебал да земе Фиат Темпра 1.6 бензинец, набавна цена му е мала, одржувањето ефтино има и комфор не е лоша во тоа но ТРОШИ НЕНОРМАЛНО МНОГУ
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725

Seat Leon mk1 1.9 TDI 130 hp Потрошња на отворено 5-6 докај 7 со бркање. Делови евтини всушност подвозје и мотор се од голф 4 така да деловите се евтини. Цената му се движи од 3000 до 4000 евра зависи од состојба и опрема. Имав можност да возам ваков со Фул опрема и премногу сум задволен колата е ептен по мој вкус има тврда вожња седиштата се анатомски полукади многу се удобни и не те замара на пат. Перформанси има многу добри до три илјади вртежи е тром но после тоа полетува кој има знаење може да го одржува во високи обртаи ке биде зачуден колку е брз. Крајна брзина го држев до кај 220 не верувам дека повеќе ке одеше. Имав можност да ја провазам колата и на стазата во кичево и може да кажам дека многу добро се покажа буквално се понаша како картинг од која и да било ситуација ја вадиш колата и ти влева многу сигурност со еден збор кажано право спортско ауто :helou:
Од опрема има TCS (Според мене жива глупост и воопшто не требало да го стават поише ке те заебе негде одколку да те исправи), ABS, клима кожен волан и шалтер команди за радио на волан централна итн.
Се на се добиваш спортско ауто евтино за одржување и мала потрошња и многу опрема.
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Сум го имал 1.3 моторот на VW (Во Голф 1 додуше) и точно потрошувачката е таа 10л/100км преку сила ама не дека моторот беше добар. Баш напротив беше најлошиот мотор во 1 и 2. :)
Сум правел 500 преправки да го направам како што треба. Инаку мое мислење кога зборуваме за Голф 2 е дека 1.6д е поекономичен.

А за Астрата интересни податоци :)

ОК друг?
Znam na so mislis ali muabetot mi bese masinata mu e odlicna, e sea toa so karburatorot u zima ebe rabota so tie 100 vakumcinja so gi ima na nego pa koa ke pocne da trokira i gluposti da prai, da te cuva gospod, ali osven tie problemi so karburatorot do sega drug problem so motorot ne sum imal voopsto.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Znam na so mislis ali muabetot mi bese masinata mu e odlicna, e sea toa so karburatorot u zima ebe rabota so tie 100 vakumcinja so gi ima na nego pa koa ke pocne da trokira i gluposti da prai, da te cuva gospod, ali osven tie problemi so karburatorot do sega drug problem so motorot ne sum imal voopsto.
Никогаш салам не сум го средил Solex карбураторот...ама затоа си ставив Weber и немав гајле :D
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Kaj mene ne e ni Solex nekoj si Pirburg e, nego kazi mi od so kola mu stai Weber, i dali treba da se preprava dole lezisteto na usisnite grani? Poso vise preku glava mi e sekoja zima dur zagree motorot da mi trokira
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Го најдов расходован во една работилница. Така дремел и ми го шитнаа за 1000-ка.

Мораше да се прави плочка (адаптер) за да одговара на граната. Плочката ме фати 1000 денари (тогаш), сега кога прашував за Фиатот...сакам да ставам едногрлен ми побараа 1200 денари за плочка :))

Во основа многу лош мотор ако не го средиш како што треба. Маана им се дихтонзи на глава, радилиците...и се разбира НЕМА СЕРВО кочница...мислам...то е...
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Fala ti na informacii bas ke se razvrtam da vidam po dukanive i servisive da najdam nekoj dvogrlicen weber da go napasuvam poso sum pri kraj so nervive ovaa godina duri imav ideja so bormasina da izbusam use edna dupka na sauhot za da ne trokira dur e laden. Fala ti use ednas. Pozz.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom