|Volkswagen|
Тастатурата е посилна од мечот!
- Член од
- 21 јули 2009
- Мислења
- 2.734
- Поени од реакции
- 904
Ако му ставиш двогрлен ќе ти крени на потрошувачка со едно грлен ќе е иста
4 литри во град.. па не е тоа хибрид туку 20 години стара технологија а ти 4 литри нафта трошело.
Имавме вакво поло 1.4 дизел обичен, трошеше многу малку, незнам точно во бројки но градска му беше околу 4л/100км, но и не беше силно максимална му е некаде 150, типично градско количе, деловите ефтини а сега и набавната цена не му е висока бидејки е сепак старо 1992 година, комфор нема многу голем би го оценил како 2/10. нај економично според мене е ова, ако си човек што штотуку зел возачка и нема многу пари за кола би му препорачал да си земе вакво.
имам и пасат 1.9тди 1996та и тој не троши многу, е сега набавната цена на пасат е повисока, одржувањето не му е скапо бидејки и не се расипува често, а е силен 90кс има мојот, а за комфорот на пасатот нема збор.
едит: само немој некој да се заебал да земе Фиат Темпра 1.6 бензинец, набавна цена му е мала, одржувањето ефтино има и комфор не е лоша во тоа но ТРОШИ НЕНОРМАЛНО МНОГУ
Ти колку мислиш дека троши истото? 6-7-8 л/100км?4 литри во град.. па не е тоа хибрид туку 20 години стара технологија а ти 4 литри нафта трошело.
и што постигнеш со тоа освен што ширеш дезинформации??
Па ако тој редовно го газел 170 и 180 сигурно ке цркне бидејки на тој мотор тоа му е максимумот да речеме 180 ги развива на 4700 вртежи а колата има 5000 вртежи. И не верувам дека некоја друга кола би го издржала тој стил на возење.За Меганот 1.5dci можам да потврдам дека се меѓу најекономичните возила за кои знам, што се однесува на потрошувачката. Кавадарци - Скопје и назад со возење 160-180km/h според бордот потроши 11,2 литри. Е сега, истиот Меган испушти душа на 160-170.000. Одржавката му е исто така прескапа.
незнам која е и јас разликата а баш ме интересира и мене и оти сите бегат дуват од тој SDI мотор ко ќе се спомни за продавање барем неколку луѓе имам слушнато шо тргуват со коли и не го обожават ичБаш ме интересира која е разликата во потрошувачка меѓу SDI и ТDI...
Mала е разликата скоро и да ја неманезнам која е и јас разликата а баш ме интересира и мене и оти сите бегат дуват од тој SDI мотор ко ќе се спомни за продавање барем неколку луѓе имам слушнато шо тргуват со коли и не го обожават ич
А сите онака се тепаа едно време да земаат SDI демек ептен малку трошеле. 1.9SDI Голф 4 трошел 4,5-5л градска...my ass..Mала е разликата скоро и да ја нема
4 литри во град.. па не е тоа хибрид туку 20 години стара технологија а ти 4 литри нафта трошело.
и што постигнеш со тоа освен што ширеш дезинформации??
SDI моторот многу трпи. Во Куманово ги возеа како таксисти во сеат кордоба и често имаа поминувано над 500,000км без ремонт во такси. Инаку многу е бучен и тромав но траен и ефтин за одржување.незнам која е и јас разликата а баш ме интересира и мене и оти сите бегат дуват од тој SDI мотор ко ќе се спомни за продавање барем неколку луѓе имам слушнато шо тргуват со коли и не го обожават ич
јас имам TDI 1.9 110 коњи и на отворено вади 5 литири на 100 км ама парајме муабет на некоја брзина околу 100 10-20 минус плус домаќинско возење не како со пишат некој над 150 а низ град троши нешто појќе 6 можи и 6.5^SDI vs TDI
SDI е тип на мотор кој се користи во VW групација(и мислам дека сега веке не се вградува во било кој модел).Тоа е дизел мотор обичен без турбина кој има околу 68К.С.(незнам колку точно но мислам дека се толку).
Од аспект на издржливост е трактор издржува многу.Е сега лугето го избегнуваат само заради тоа што троши улје и е многу тромав(бидејки нема турбо).Потрошувачка му е околу5-5.5литри градска(ако се вози домакински)додека отворено мислам дека му е можеби нешто под 5литри.Овој тип на мотор кај нас го возат најмногу таксисистите.
Малку троши,евтин за одржување,издржлив.И исто има уште една предност(немаш можност да ја рикнеш турбината што би било екстра трошок).
TDI Дизел мотор+турбина.
Во последно време препрепопуларен кај нашиот македонски народ.Предности во однос на СДИ му се потивкото работење(иако добор сочуван СДИ може да биде потивок од извозен ТДИ),подоброто забразување(поради турбото).
Мислам дека ТДИ е нешто поскап за одржување од СДИ поради турбината(поквалитетно улје) и недај боже рикнувањето на турбина.А за потрошувачка мислам дека се тука некаде.Ако има некој на форумов ТДИ нека каже колку му троши.
Јас возев недела дена СДИ и под моја нога СДИ моторот потроши многу малку нафта.
Инаку мое возило си возам Голф 4 1.4 бензин.И неможам да се пофалам многу за некое којзнае колку економично возење пошо ми троши во просек 6отворено и 7-8(зависи од ногата)градска(а ако се претера со стискање може да се стаса и до некои 12L)
SDI моторот многу трпи. Во Куманово ги возеа како таксисти во сеат кордоба и често имаа поминувано над 500,000км без ремонт во такси. Инаку многу е бучен и тромав но траен и ефтин за одржување.
и јас имав едно време 3 голфој 4 ки за препродавање ама имав еден по еден онака и ги возев некое време дури ги продавав ама не ми трошеја толку ова мн изгледа на отворено битола струга и назад на борд кажваше негде 5.1 или 5.2 а градска возња 7.4 само шо ме нервираше беше на 1000км мораше да му дотурвам некој си пола литар масло и беа исто така 1.4 16 вентили и тие вентилите на трите шо ги имав му чукаја на сите ама не е лошо возило^SDI vs TDI
SDI е тип на мотор кој се користи во VW групација(и мислам дека сега веке не се вградува во било кој модел).Тоа е дизел мотор обичен без турбина кој има околу 68К.С.(незнам колку точно но мислам дека се толку).
Од аспект на издржливост е трактор издржува многу.Е сега лугето го избегнуваат само заради тоа што троши улје и е многу тромав(бидејки нема турбо).Потрошувачка му е околу5-5.5литри градска(ако се вози домакински)додека отворено мислам дека му е можеби нешто под 5литри.Овој тип на мотор кај нас го возат најмногу таксисистите.
Малку троши,евтин за одржување,издржлив.И исто има уште една предност(немаш можност да ја рикнеш турбината што би било екстра трошок).
TDI Дизел мотор+турбина.
Во последно време препрепопуларен кај нашиот македонски народ.Предности во однос на СДИ му се потивкото работење(иако добор сочуван СДИ може да биде потивок од извозен ТДИ),подоброто забразување(поради турбото).
Мислам дека ТДИ е нешто поскап за одржување од СДИ поради турбината(поквалитетно улје) и недај боже рикнувањето на турбина.А за потрошувачка мислам дека се тука некаде.Ако има некој на форумов ТДИ нека каже колку му троши.
Јас возев недела дена СДИ и под моја нога СДИ моторот потроши многу малку нафта.
Инаку мое возило си возам Голф 4 1.4 бензин.И неможам да се пофалам многу за некое којзнае колку економично возење пошо ми троши во просек 6отворено и 7-8(зависи од ногата)градска(а ако се претера со стискање може да се стаса и до некои 12L)
А бре друже што да ти кажам.Јас голфот мој 4 го имам веке 4години.Тогаш кога јас го купив во Кочанско имаше најмногу 3 Голфа 4( и да го платив 7.5000 евра).И ке кажам најдискрено алал пари на човекот од кој го купив.Колата ми е одлична.и јас имав едно време 3 голфој 4 ки за препродавање ама имав еден по еден онака и ги возев некое време дури ги продавав ама не ми трошеја толку ова мн изгледа на отворено битола струга и назад на борд кажваше негде 5.1 или 5.2 а градска возња 7.4 само шо ме нервираше беше на 1000км мораше да му дотурвам некој си пола литар масло и беа исто така 1.4 16 вентили и тие вентилите на трите шо ги имав му чукаја на сите ама не е лошо возило