Според вас кој е најдобар и најекономичен автомобил?

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Ако му ставиш двогрлен ќе ти крени на потрошувачка :) со едно грлен ќе е иста
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
A kaj tebe solexot ednogrlen ti bese ili dvogrlen? Poso kaj mene ova pirburgov e dvogrlen, i ako mu go isklucis vakumot so go otvara vtoroto grlo neke ni da cue da ide poise od 110km\h i zabrzava posporo i od buba.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Солекс едногрлен...

Solex 31 pict 3 или 7 не сум сигурен

 
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177


Имавме вакво поло 1.4 дизел обичен, трошеше многу малку, незнам точно во бројки но градска му беше околу 4л/100км, но и не беше силно максимална му е некаде 150, типично градско количе, деловите ефтини а сега и набавната цена не му е висока бидејки е сепак старо 1992 година, комфор нема многу голем би го оценил како 2/10. нај економично според мене е ова, ако си човек што штотуку зел возачка и нема многу пари за кола би му препорачал да си земе вакво.

имам и пасат 1.9тди 1996та и тој не троши многу, е сега набавната цена на пасат е повисока, одржувањето не му е скапо бидејки и не се расипува често, а е силен 90кс има мојот, а за комфорот на пасатот нема збор.

едит: само немој некој да се заебал да земе Фиат Темпра 1.6 бензинец, набавна цена му е мала, одржувањето ефтино има и комфор не е лоша во тоа но ТРОШИ НЕНОРМАЛНО МНОГУ
4 литри во град.. па не е тоа хибрид туку 20 години стара технологија а ти 4 литри нафта трошело.
и што постигнеш со тоа освен што ширеш дезинформации??
 

BOJ@N

Штрумф Текнувало
Член од
30 ноември 2008
Мислења
884
Поени од реакции
489
4 литри во град.. па не е тоа хибрид туку 20 години стара технологија а ти 4 литри нафта трошело.
и што постигнеш со тоа освен што ширеш дезинформации??
Ти колку мислиш дека троши истото? 6-7-8 л/100км?
Има напишано дека троши околу 4 литри. Реално троши 4,5 до 5 литри на 100км. Повели линк1, линк2, линк3.

Провери на истата страница и ќе видиш дека пр.Тојота Приус троши од 4,5 до 6 л/100км па и повеќе.

Потрошувачката сепак зависи и од тоа колку ви е “тешка“ ногата.
 
Член од
21 април 2009
Мислења
139
Поени од реакции
16
За Меганот 1.5dci можам да потврдам дека се меѓу најекономичните возила за кои знам, што се однесува на потрошувачката. Кавадарци - Скопје и назад со возење 160-180km/h според бордот потроши 11,2 литри. Е сега, истиот Меган испушти душа на 160-170.000. Одржавката му е исто така прескапа.
Па ако тој редовно го газел 170 и 180 сигурно ке цркне бидејки на тој мотор тоа му е максимумот да речеме 180 ги развива на 4700 вртежи а колата има 5000 вртежи. И не верувам дека некоја друга кола би го издржала тој стил на возење.
 
Член од
30 мај 2010
Мислења
131
Поени од реакции
3
Баш ме интересира која е разликата во потрошувачка меѓу SDI и ТDI...
незнам која е и јас разликата а баш ме интересира и мене и оти сите бегат дуват од тој SDI мотор ко ќе се спомни за продавање барем неколку луѓе имам слушнато шо тргуват со коли и не го обожават ич
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
незнам која е и јас разликата а баш ме интересира и мене и оти сите бегат дуват од тој SDI мотор ко ќе се спомни за продавање барем неколку луѓе имам слушнато шо тргуват со коли и не го обожават ич
Mала е разликата скоро и да ја нема
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Mала е разликата скоро и да ја нема
А сите онака се тепаа едно време да земаат SDI демек ептен малку трошеле. 1.9SDI Голф 4 трошел 4,5-5л градска...my ass..
 
B

BooBojan

Гостин
^SDI vs TDI
SDI е тип на мотор кој се користи во VW групација(и мислам дека сега веке не се вградува во било кој модел).Тоа е дизел мотор обичен без турбина кој има околу 68К.С.(незнам колку точно но мислам дека се толку).
Од аспект на издржливост е трактор издржува многу.Е сега лугето го избегнуваат само заради тоа што троши улје и е многу тромав(бидејки нема турбо).Потрошувачка му е околу5-5.5литри градска(ако се вози домакински)додека отворено мислам дека му е можеби нешто под 5литри.Овој тип на мотор кај нас го возат најмногу таксисистите.
Малку троши,евтин за одржување,издржлив.И исто има уште една предност(немаш можност да ја рикнеш турбината што би било екстра трошок).
TDI Дизел мотор+турбина.
Во последно време препрепопуларен кај нашиот македонски народ.Предности во однос на СДИ му се потивкото работење(иако добор сочуван СДИ може да биде потивок од извозен ТДИ),подоброто забразување(поради турбото).
Мислам дека ТДИ е нешто поскап за одржување од СДИ поради турбината(поквалитетно улје) и недај боже рикнувањето на турбина.А за потрошувачка мислам дека се тука некаде.Ако има некој на форумов ТДИ нека каже колку му троши.
Јас возев недела дена СДИ и под моја нога СДИ моторот потроши многу малку нафта.
Инаку мое возило си возам Голф 4 1.4 бензин.И неможам да се пофалам многу за некое којзнае колку економично возење пошо ми троши во просек 6отворено и 7-8(зависи од ногата)градска(а ако се претера со стискање може да се стаса и до некои 12L)
 
С

Спенсер

Гостин
4 литри во град.. па не е тоа хибрид туку 20 години стара технологија а ти 4 литри нафта трошело.
и што постигнеш со тоа освен што ширеш дезинформации??

Порано имавме Голф 3 1.9тди ~105/110 коња,незнам колку точно беше,со црвена буква :)

верувал ти или не, 4.7-5.0 трошеше :):) а ова полото 1.4,ништо чудно :)
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
незнам која е и јас разликата а баш ме интересира и мене и оти сите бегат дуват од тој SDI мотор ко ќе се спомни за продавање барем неколку луѓе имам слушнато шо тргуват со коли и не го обожават ич
SDI моторот многу трпи. Во Куманово ги возеа како таксисти во сеат кордоба и често имаа поминувано над 500,000км без ремонт во такси. Инаку многу е бучен и тромав но траен и ефтин за одржување.
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.103
Ford Escort (2).jpg

Ескортот што го имаме, ’94-то годиште, 1.8 D не е турбо дизел, троши точно колку фабрички пропишаното. Мерев со целосно полн резервоар, поминати околу 900-1000 километри и просечна потрошувачка, комбинирано и во град и отворено, потроши 5,3 литри на 100 км. Само на отворен пат троши под 5, а низ град повеќе од 6 не ми потрошил досега. Не е стартен и многу брз, ама за лагано возење си е супер, максимална 160...
Има 150.000 изминати, а еве 5 години нема слушнато за дефект, само филтри менување, масла и слични такви редовни сервисирања.
За комфорт и удобност, настрана тоа што нема клима, би му дал 4/10, во споредба со голфот е доста поудобен. Летоска поминав 18 саати во возење, со кратки паузи, на 40 степени, товарен гепек со 4-ца во кола на стрмнини и издржа бетер од ново возило. За стара кола е супер избор, со оглед на набавна цена (мислам околу 2500 +/- 500 евра се движат моментално), моторот е еден од најиздржливите во тие модели, внатре е комфорен, прилично голем багажник за класата, нема толку тврда амортизација. За мали пари, одлично возило. Една маана, би рекол е тоа што кај сите после 12-13-та година јавува корозија на полумесеците и мора на време да се реагира.
 
Член од
30 мај 2010
Мислења
131
Поени од реакции
3
^SDI vs TDI
SDI е тип на мотор кој се користи во VW групација(и мислам дека сега веке не се вградува во било кој модел).Тоа е дизел мотор обичен без турбина кој има околу 68К.С.(незнам колку точно но мислам дека се толку).
Од аспект на издржливост е трактор издржува многу.Е сега лугето го избегнуваат само заради тоа што троши улје и е многу тромав(бидејки нема турбо).Потрошувачка му е околу5-5.5литри градска(ако се вози домакински)додека отворено мислам дека му е можеби нешто под 5литри.Овој тип на мотор кај нас го возат најмногу таксисистите.
Малку троши,евтин за одржување,издржлив.И исто има уште една предност(немаш можност да ја рикнеш турбината што би било екстра трошок).
TDI Дизел мотор+турбина.
Во последно време препрепопуларен кај нашиот македонски народ.Предности во однос на СДИ му се потивкото работење(иако добор сочуван СДИ може да биде потивок од извозен ТДИ),подоброто забразување(поради турбото).
Мислам дека ТДИ е нешто поскап за одржување од СДИ поради турбината(поквалитетно улје) и недај боже рикнувањето на турбина.А за потрошувачка мислам дека се тука некаде.Ако има некој на форумов ТДИ нека каже колку му троши.
Јас возев недела дена СДИ и под моја нога СДИ моторот потроши многу малку нафта.
Инаку мое возило си возам Голф 4 1.4 бензин.И неможам да се пофалам многу за некое којзнае колку економично возење пошо ми троши во просек 6отворено и 7-8(зависи од ногата)градска(а ако се претера со стискање може да се стаса и до некои 12L)
јас имам TDI 1.9 110 коњи и на отворено вади 5 литири на 100 км ама парајме муабет на некоја брзина околу 100 10-20 минус плус домаќинско возење не како со пишат некој над 150 а низ град троши нешто појќе 6 можи и 6.5

--- надополнето ---

SDI моторот многу трпи. Во Куманово ги возеа како таксисти во сеат кордоба и често имаа поминувано над 500,000км без ремонт во такси. Инаку многу е бучен и тромав но траен и ефтин за одржување.

па не бил толку страшен видот на моторот како шо сите одма фаци прат како не чини напротив овај значи е баш добар мотор ако е побучен не е страшно пред некое време ми нудеја во трампа и јас ги игнорирав баш поради то шо мн луѓе имав слушнато да не го бендисват а да незнат да објаснат зошто

--- надополнето ---

^SDI vs TDI
SDI е тип на мотор кој се користи во VW групација(и мислам дека сега веке не се вградува во било кој модел).Тоа е дизел мотор обичен без турбина кој има околу 68К.С.(незнам колку точно но мислам дека се толку).
Од аспект на издржливост е трактор издржува многу.Е сега лугето го избегнуваат само заради тоа што троши улје и е многу тромав(бидејки нема турбо).Потрошувачка му е околу5-5.5литри градска(ако се вози домакински)додека отворено мислам дека му е можеби нешто под 5литри.Овој тип на мотор кај нас го возат најмногу таксисистите.
Малку троши,евтин за одржување,издржлив.И исто има уште една предност(немаш можност да ја рикнеш турбината што би било екстра трошок).
TDI Дизел мотор+турбина.
Во последно време препрепопуларен кај нашиот македонски народ.Предности во однос на СДИ му се потивкото работење(иако добор сочуван СДИ може да биде потивок од извозен ТДИ),подоброто забразување(поради турбото).
Мислам дека ТДИ е нешто поскап за одржување од СДИ поради турбината(поквалитетно улје) и недај боже рикнувањето на турбина.А за потрошувачка мислам дека се тука некаде.Ако има некој на форумов ТДИ нека каже колку му троши.
Јас возев недела дена СДИ и под моја нога СДИ моторот потроши многу малку нафта.
Инаку мое возило си возам Голф 4 1.4 бензин.И неможам да се пофалам многу за некое којзнае колку економично возење пошо ми троши во просек 6отворено и 7-8(зависи од ногата)градска(а ако се претера со стискање може да се стаса и до некои 12L)
и јас имав едно време 3 голфој 4 ки за препродавање ама имав еден по еден онака и ги возев некое време дури ги продавав ама не ми трошеја толку ова мн изгледа на отворено битола струга и назад на борд кажваше негде 5.1 или 5.2 а градска возња 7.4 само шо ме нервираше беше на 1000км мораше да му дотурвам некој си пола литар масло и беа исто така 1.4 16 вентили и тие вентилите на трите шо ги имав му чукаја на сите ама не е лошо возило
 
B

BooBojan

Гостин
и јас имав едно време 3 голфој 4 ки за препродавање ама имав еден по еден онака и ги возев некое време дури ги продавав ама не ми трошеја толку ова мн изгледа на отворено битола струга и назад на борд кажваше негде 5.1 или 5.2 а градска возња 7.4 само шо ме нервираше беше на 1000км мораше да му дотурвам некој си пола литар масло и беа исто така 1.4 16 вентили и тие вентилите на трите шо ги имав му чукаја на сите ама не е лошо возило
А бре друже што да ти кажам.Јас голфот мој 4 го имам веке 4години.Тогаш кога јас го купив во Кочанско имаше најмногу 3 Голфа 4( и да го платив 7.5000 евра).И ке кажам најдискрено алал пари на човекот од кој го купив.Колата ми е одлична.
Работи одлично се си функционира одлично.Јас сум презадоволен.
Да троши улје тоа не го спорам.Троши толку колку што ти пиша околу 0.5литри улје на некои си 1000километри.
Знам дека моторот е тромав бидејки има 75коња.Но за мене(четири месеци имам возачка)се сосема доволни.
Потрошувачката е задоволителна според моето јас со 500денари минувам 110-120километри.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom