Според вас кој е најдобар и најекономичен автомобил?

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Ајмо дечки, редовно има препукување кој имал најекономична кола...модел...марка ова она.

Ајде еднаш за секогаш да ги решиме овие препукувања :helou:

Значи:

- Куповна цена (на старо/на ново)
- Потрошувачка (град/отворено)
- Комфорт
- Цена на резервни делови
- Најмалку склон кон дефекти

Одберете ваш автомобил и аргументирајте по овие 5 точки!
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Ovde bi izdvoil 2 vozila
Prvo od licno iskustvo poso go vozam dolgo vreme Golf 2 - 1.3 benzinec na plin.
Kupovna cena - okolu 1500-2000 evra
Potrosuvacka ( nema da vi se veruva) 10-11 niz grad i 7-8l plin na otvoreno (zavisi od kvalitetot na plinot)
Komfort od 1-10 mu davam 2ka
Cena na rezervni delovi: dzabe
Ne se sekavam koga posleden put sum imal nekoj defekt.

E sea moj favorit e Opel astra 1.4 twinport (90 ks) od 2000 godina
Kupovna cena: okolu 4000 evra
Komfort: od 1-10 ima 6
Potrosuvacka: grad 8l na otvoreno 5,5l
Delovite se eftini
Najmalku doaga na servis Izvor: covek sto dolgi godini rabotese vo ovlasteniot servis na opel, a sega si ima svoj privaten servis koj isto taka e specijaliziran za opel.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Сум го имал 1.3 моторот на VW (Во Голф 1 додуше) и точно потрошувачката е таа 10л/100км преку сила ама не дека моторот беше добар. Баш напротив беше најлошиот мотор во 1 и 2. :)
Сум правел 500 преправки да го направам како што треба. Инаку мое мислење кога зборуваме за Голф 2 е дека 1.6д е поекономичен.

А за Астрата интересни податоци :)

ОК друг?
 
Член од
29 јануари 2008
Мислења
821
Поени од реакции
410
Reno Megane 1.5 DCI (2005) kupovna cena okolu 6-7000
Brz KOmforen i Ekonomicnsta na potrosuvanje od okolu 6 litri grad - 4,5 litri otvoreno
 

BOJ@N

Штрумф Текнувало
Член од
30 ноември 2008
Мислења
884
Поени од реакции
489
За наши услови мислам дека најдобри се малите градски количиња. Новите и ги немам баш добро анализирано но од половните како исклучително економични би ги издвоил дизел изведбите на Саксо, 106ка, Опел Корса. За француските незнам како стојат со одржувањето така да би ја избрал Корсата, било да се работи за Корса Б 1.5 TD или пак Корса C 1.3 CDTI.

 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Тоа од секогаш ме буни со опелите. Кој е подобар? Опелов или 1.7DTI (Isuzu) ако не се лажам...
 
Член од
30 јули 2009
Мислења
1.770
Поени од реакции
1.058
Reno Megane 1.5 DCI (2005) kupovna cena okolu 6-7000
Brz KOmforen i Ekonomicnsta na potrosuvanje od okolu 6 litri grad - 4,5 litri otvoreno
Ама затоа деловите се изгор скапи.

Според мене поекономичка (практична кола) е Golf V 2.0 TDI - бризна, стабилност, мала потрошувачка (од 7 литри градска вожња) и комфорност.
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Па не би рекол дека 7 литри е економично :)
 

BOJ@N

Штрумф Текнувало
Член од
30 ноември 2008
Мислења
884
Поени од реакции
489
Тоа од секогаш ме буни со опелите. Кој е подобар? Опелов или 1.7DTI (Isuzu) ако не се лажам...
Ако прашуваш за Корса C, дизелот од Исузу (1.7 CDTI) мислам дека е докажан и претходно со Астра G - серијата (мислам дека е истиот и кај астрата, нека ме поправи некој доколку грешам). Помалиот дизел е позејмен од Fiat (1.3 Мultijet). Самото тоа што Опел продолжи да го користи тој мотор и кај најновата генерација на Корса покажува дека е квалитетен.

Неговата потрошувачка е навистина мала.

Opel - Corsa - 1.3 CDTI

Diesel, year 2005, 51 kW (69 PS), semi-automatic

User: knarf0007

Easytronic, manuelle Klimaanlage
Consumption: 4,39 l/100km 136.576 km and 5.995 l
CO2 emission: 116 g/km 136.576 km and 15.828 kg
Fuel costs: 5,29 EUR/100km 36.307 km and 1.921 EUR

линк
The Corsa C was introduced with a 1.7 L DTI Ecotec turbodiesel engine supplied by Isuzu (Circle L) with 75 hp (55 kW). This was later joined by the 1.7 L DI Ecotec turbodiesel engine also supplied by Isuzu. The 1.7 L DI Ecotec did not include an intercooler and this reduced power to 65 PS (48 kW).[10] From 2003 a new 1.3 L CDTI Ecotec turbodiesel engine was supplied by Fiat (MultiJet) which produced 70 PS (51 kW) and a 1.7 L CDTI Ecotec turbodiesel was supplied by Isuzu which produced 100 PS (74 kW). This new 1.7 L CDTI Ecotec featured a variable geometry turbocharger.[11]
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
На прво место: Набавна цена на возилото
На второ место: Издржливост кон дефекти и цена на сервисирање со потрошни резервни делови
На трето место: Однос задоволството во возењето/потрошувачка во литри на изминати 100 км
На четврто место: Дизајн на школка, квалитет на завршница, дизајн на кабина и комфор

Потрошувачката не залудно ја ставив на предпоследно место, имам свој став по тоа прашање и сметам дека доколку не се минуваат годишно повеќе од 10-тина илјади км, сосема е небитна.

Возило по моја мерка и критериум: HYNDAI i30
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
Зошто ја спамирате темата?...:tapp:
 
Член од
21 април 2009
Мислења
139
Поени од реакции
16
За економичност и комфор би кажал Рено Меган 1.5 дци не дека имам ама троши помеѓу 4.5 и 5.0 литри низ град а на отворено потрошувачката знае да падне и до 4.3
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.734
Поени од реакции
904
За економичност и комфор би кажал Рено Меган 1.5 дци не дека имам ама троши помеѓу 4.5 и 5.0 литри низ град а на отворено потрошувачката знае да падне и до 4.3
Одржување (делови, серивиси)?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom