Значи спордено со другите градови Софија има релативно мал биџет. Пример Загреб кој што е половина по број на жители од Софија има поголем Буџет, Скопје и Љубљана се скоро три пати помали од Софија.
Најблиску е со Белград, каде што е понизок затоа што не е Европска унија и има многу помалку странски фондови.
Се согласувам дека најголем приоритет е метрото и сигурно додека не се заврши наредната фаза нема да се инвестираат многу пари на други проекти.
Онака ако гледаме оптимистички ако се продолжи со исто темпо или пак и подобро Софија можи да заличи на европска метропола за 10 тина години. Откако ќе се реновираат повеќето фасади, метро линии кој што го поврзуваат поголемиот дел од градот, да се исфрлат сите стари трамваи, тролејбуси и автобуси кој што се по 60-70 години стари ако не и повеќе

.
Дали е малце или многу, тоа е тоа. Бугариja има както кажав уште 26 областни града и не може се да биде изтурено во Софиja. После Софиja са Пловдив и Варна,кои надминуват 300 000 грагани, кое не е мала броjка за маштабите на Бугариja.
Относно буджетот на Софиja,само 199 милиони евра са дел европските фондови.
Софиja никога нема да заличи на перцепциjaта на европска метропола,поради разни причини. Прво сме многу поблиско за изтокот и Софиja ке продолжи да има своja час,а не чарот на западна Европа.
Автобуси на по 60-70 години нема(наjстарите во моментот са икарусите и ифа от 70-те и 80-те години),тролеите са на 90% подменени со чешките Шкода, а трамваите започна процесот по подмената.
Приоритет е метрото и градскиот транспорт, коj се подеменува со квалитетни автобуси, за разлика от други градови,каде набавуват сомнителен автомобилен парк. Зборуваме за набавки на Мерцедес,Ман,Шкода, Песа,а по последни податоци,скоро очекуваме и Сименс за метрото.
Фокус е ставен и на разкрстниците на неколко нивоа изградбата на обиколница во полниja j прстен.
Треба да се каже,дека Софиja има доста солидна мрежа от градскиот транспорт:
Трамваи - 15 линии
Тролеи - 10 линии
Автобуски - приближно 100 линии
Това е преголем автопарк, за да биде подменет на един пат, а и не е потребно.
Само автобусите прават по 33 милиона км на година.
Градот жива система и мара да не се заборава,дека Софиja 50 години беше држана вештачки под 1 милион,а после промените имаме бум на преселуване во Софиja и таа нема како да отговори на сите потребности на граганите,кои се зголемиха може би со 60-70%[DOUBLEPOST=1421860282][/DOUBLEPOST]
Мислам дека најголем проблем на Софија е што нема населби со куќи, секогаш подобро изгледале такви населби него ли депресивни згради. Баш правев споредба меѓу Белград и Софија на стрит вју и разликата е огромна , Белград има многу убави и средени населби со куќи а Софија само згради и згради, депресија на кило. Се трудев да најдам некоја населба со куќи во Софија али не ми успеа.
Да, така е,во Бугариja требаше бргу да се реши проблемот со имотите на лугето,кои идеха во големите градови,кога индустриските капацитети се зголемуваха и требаше работна рака за нив. Затоа многу заводи и фабрики почнаха да градат свои стамбени сгради, затоа што беше сравнително евтино, на мала површина и бргу. Обштините исто последваха примерот,а и строителни воjски исто работеха по изградбата на вакви комплекси от многу стамбени сгради- тип Младост и Лулин во Софиja. Нема областен град во Бугариja без ваков голем стамбен комплекс от времето на социализма.