red baron
sad but true
- Член од
- 3 ноември 2012
- Мислења
- 960
- Поени од реакции
- 825
Целиот източен блок започна да ги гради панелките, Бугариja не беше изклучок.[DOUBLEPOST=1421776298][/DOUBLEPOST]Аха, и понеже сме го взели од СССР, значи е "руска архитектура".
Интересно, Нови Београд и тоj ли е с руска архитектура.
BTW, во "чешката руска архитектура" за разлика од "бугарската руска архитектура" е во много подобра состоjба и изглед. Тоа е проблемот.
И за финал - "руска архитектура" во Минхен:
![]()
Државава ке плакja 100% от изолациja,дограма и реновиране, проучуване на конструктивността на сградата и така натаму. Програмата започва след неколко месеца.Зависи во колкава мера се граделе ваков тип на градби, пример Софија, Букурешт, Братислава, Киев, итн ги има премногу ако не повеќе од половина од градбите се изградени така, се со цел да зе обезбедат ефтини станови и воедно да се изградат многу брзо.
Баш пред некое време споманв ако во Софија го направат истото како и во Букурешрт (Општината да плаќа 60-707 % за реновирање на фасада и изолација) за 5-6 години ќе се смени изгледот на сите тие градби со комунистички изглед![]()
Целиот източен блок започна да ги гради панелките, Бугариja не беше изклучок.[DOUBLEPOST=1421776298][/DOUBLEPOST]
Државава ке плакja 100% от изолациja,дограма и реновиране, проучуване на конструктивността на сградата и така натаму. Програмата започва след неколко месеца.
Како цело во Бугариja, панелните стамбени сгради са около 11 000. Челикобетоните са 105 000 стамбени сгради, а тухлените стамбени са 1,5878 милиона.
http://novanews.bg/news/view/2014/12/30/97021/д'ржавата-финансира-на-100-санирането-на-всички-блокове/
Само за споредба Софиja има 607 000 станови, един Белград има около 550 000,а едно Скопие около 180 000.
Абе колко да се грозни? Наj многу да наликуват на некоjа циганска махала. Ние во Бугариjа имаме исто такви. Проблемот е дека Софиjа е главен град а изгледа како да имало воjна. Сигурно Ирак изгледа по средено от Софиjа.Ух..а чаир и топаана и карпош 1-2-3 се најубавите?
Тоа не е програма само за Софиja, има уште 26 областни града,а почетокот на програмата е со буджет 500 милиона евро,со кои не можат да се санират сите.[DOUBLEPOST=1421791387][/DOUBLEPOST]Супер, ако не заминат парите на друго место би требало за 2-3 години Софија да добие многу подобар изглед.
Во изминатите 10 години, Софиja се беше фокусирала врз нешто многу,многу побитно -изградба на метро. Фасадите са шминка. Те не решават ни един проблем на големиот град со изклучок на енергоефективност.Некои 35% од Софија е ок,15% од кои е центарот,центарот им е сеедно како да си некаде во Европа.
Ама на некои 4 километри од центарот почнуваат најдепресивните сцени кои постојат во Европа (незнам како е во Молдавија,Ерменија,Грузија,Украина...).
Фасади руина,тротоари нема,зелени површини-кал.
Ѓорче Петров во Скопје како крајна населба на градот,за крајните населби на Софија е Скандинавија.
Но Скопје не е париметар пред се поради големината да се мери со Софија,ако треба да ја мериме Софија со град од нејзин калибар-Белград,знаете што е Белград за Софија?
Разликата помеѓу Софија и Белград е иста како помеѓу Белград и Будимпешта.
Ево го истово без снег и денски
![]()
Но од друга страна Софија многу брзо се развива,ништо чудно во наредните неколку години-посебно ако е најавено ова санирање на блокови,тие 65% депресија значително да се намалат.
Огромен минус е тоа што нема река.Софиja е од малкото Главни градове коj има висока над 2000 метра планина во такава близина до центарот.Прегледај го приврзокот 112399
Јас искрено не гледам дека метрото нешто променило за да има помалку гужви,кога и да одам до Софија истото е.Тоа не е програма само за Софиja, има уште 26 областни града,а почетокот на програмата е со буджет 500 милиона евро,со кои не можат да се санират сите.[DOUBLEPOST=1421791387][/DOUBLEPOST]
Во изминатите 10 години, Софиja се беше фокусирала врз нешто многу,многу побитно -изградба на метро. Фасадите са шминка. Те не решават ни един проблем на големиот град со изклучок на енергоефективност.
Метрото е 'рбетот на транспортот,коj беше претежок во една почти 2 милиона Софиja.Зборуваме за 31 км метро со 27 станици,а тази година пролета се очекуват уште 9 нови километри и 9 нови станици плус почетокот на третата линиja.
Тоа е проект,коj малце престолнини на Балканот го градат.
Еве друг пример во градскиот транспорт,коj е премногу битен за един голем град. 2015 ке бидат набавени 80 нови снадени автобуси и 110 единични плус 5 нови трамваja.
Друг голем проблем поради миграционите процеси ком Софиja беха детските градини. Само от 2006 до денес са изградени 69 нови детски градини. Само во 2015 ке бидат пуштени нови 5,а ке започне изградба на нови 8 детски градини.
Да не зборуваме за разкрасници на две и повеке нивоа,кои се изградиха и се градат за да се намалат гужвите.
Се тоа зборуваме со буджет за 2015 от само 746 милиона евра (2014 година - 726 милиони евра)
За споредба само за 2014:
- Загреб: 913 милиони евра
- Белград: 653 милиони евра
- Љубљана: 310 милиони евра
- Сараево: 406 милиони евра
- Скопje: 240-250 милиони евра
Буџетот е мал за Софиja, али метрото е много важно за нас. Кога биде изградено на цело, од един краj до друг ке се стига за 25 минути по секое време на денот. Има магистрала до Черно море.Огромен минус е тоа што нема река.
Водно во Скопје е барем три пати поискористено како потенцијал отколку Витоша во Софија.Така да сеедно како да ја нема планинава.[DOUBLEPOST=1421798138][/DOUBLEPOST]
Јас искрено не гледам дека метрото нешто променило за да има помалку гужви,кога и да одам до Софија истото е.
Па фасадите се ако не пола град тогаш 40% од градот,ако зградниот фонд не ти е во добра состојба онда незнам што е тоа што прави еден град да биде град повеќе од тоа какви се зградите.
Овој буџет е премал за Софија,Скопје инаку има реално поголем буџет бидејќи голем дел од финансиите доаѓаат и од владата.
Белград малце заостанува но ако видиш дека Белград не гради метро и дека има средено многу работи за разлика од Софија,тогаш овој буџет им е супер.
Софија барем милијарда би требало да има,ова е мизерија.
Не знам кога си бил последно и кога за прв пат,но како човек,коj памти како беше преди 5 години и сега, мора да ти кажам,дека разликата е голема.Јас искрено не гледам дека метрото нешто променило за да има помалку гужви,кога и да одам до Софија истото е.
Што разбираш ти под добра состоjба? Една сграда има фасада,што до голема степен е шминка,но има и конструкциja. Мислам после последниот земетрос от близо 6 степен на рихтер, се покажа,дека конструкциите дори на 20 катните панелки е стабилна и нема проблем со тоа.Да, фасадата може да не са угледни,но зградниот фонд е во добра конструктивна состоjба.Па фасадите се ако не пола град тогаш 40% од градот,ако зградниот фонд не ти е во добра состојба онда незнам што е тоа што прави еден град да биде град повеќе од тоа какви се зградите.
Памтиш приказката - Jгославиja ради,Београд се гради. Затоа има средено многу работи, благодарение на сите Jго републики.Овој буџет е премал за Софија,Скопје инаку има реално поголем буџет бидејќи голем дел од финансиите доаѓаат и од владата.
Белград малце заостанува но ако видиш дека Белград не гради метро и дека има средено многу работи за разлика од Софија,тогаш овој буџет им е супер.
Софија барем милијарда би требало да има,ова е мизерија.
Мисла дека тук не си прав.Огромен минус е тоа што нема река.
Водно во Скопје е барем три пати поискористено како потенцијал отколку Витоша во Софија.Така да сеедно како да ја нема планинава.
Значи спордено со другите градови Софија има релативно мал биџет. Пример Загреб кој што е половина по број на жители од Софија има поголем Буџет, Скопје и Љубљана се скоро три пати помали од Софија.Тоа не е програма само за Софиja, има уште 26 областни града,а почетокот на програмата е со буджет 500 милиона евро,со кои не можат да се санират сите.[DOUBLEPOST=1421791387][/DOUBLEPOST]
Во изминатите 10 години, Софиja се беше фокусирала врз нешто многу,многу побитно -изградба на метро. Фасадите са шминка. Те не решават ни един проблем на големиот град со изклучок на енергоефективност.
Метрото е 'рбетот на транспортот,коj беше претежок во една почти 2 милиона Софиja.Зборуваме за 31 км метро со 27 станици,а тази година пролета се очекуват уште 9 нови километри и 9 нови станици плус почетокот на третата линиja.
Тоа е проект,коj малце престолнини на Балканот го градат.
Еве друг пример во градскиот транспорт,коj е премногу битен за един голем град. 2015 ке бидат набавени 80 нови снадени автобуси и 110 единични плус 5 нови трамваja.
Друг голем проблем поради миграционите процеси ком Софиja беха детските градини. Само от 2006 до денес са изградени 69 нови детски градини. Само во 2015 ке бидат пуштени нови 5,а ке започне изградба на нови 8 детски градини.
Да не зборуваме за разкрасници на две и повеке нивоа,кои се изградиха и се градат за да се намалат гужвите.
Се тоа зборуваме со буджет за 2015 от само 746 милиона евра (2014 година - 726 милиони евра)
За споредба само за 2014:
- Загреб: 913 милиони евра
- Белград: 653 милиони евра
- Љубљана: 310 милиони евра
- Сараево: 406 милиони евра
- Скопje: 240-250 милиони евра
Мислам дека најголем проблем на Софија е што нема населби со куќи, секогаш подобро изгледале такви населби него ли депресивни згради. Баш правев споредба меѓу Белград и Софија на стрит вју и разликата е огромна , Белград има многу убави и средени населби со куќи а Софија само згради и згради, депресија на кило. Се трудев да најдам некоја населба со куќи во Софија али не ми успеа.Некои 35% од Софија е ок,15% од кои е центарот,центарот им е сеедно како да си некаде во Европа.
Ама на некои 4 километри од центарот почнуваат најдепресивните сцени кои постојат во Европа (незнам како е во Молдавија,Ерменија,Грузија,Украина...).
Фасади руина,тротоари нема,зелени површини-кал.
Ѓорче Петров во Скопје како крајна населба на градот,за крајните населби на Софија е Скандинавија.
Но Скопје не е париметар пред се поради големината да се мери со Софија,ако треба да ја мериме Софија со град од нејзин калибар-Белград,знаете што е Белград за Софија?
Разликата помеѓу Софија и Белград е иста како помеѓу Белград и Будимпешта.
Ево го истово без снег и денски
![]()
Но од друга страна Софија многу брзо се развива,ништо чудно во наредните неколку години-посебно ако е најавено ова санирање на блокови,тие 65% депресија значително да се намалат.
И Софија има , но се се многу, пример Населбите Драгалевци и Бојана, точно под Витоша.Мислам дека најголем проблем на Софија е што нема населби со куќи, секогаш подобро изгледале такви населби него ли депресивни згради. Баш правев споредба меѓу Белград и Софија на стрит вју и разликата е огромна , Белград има многу убави и средени населби со куќи а Софија само згради и згради, депресија на кило. Се трудев да најдам некоја населба со куќи во Софија али не ми успеа.
Па да , во центар на град не може да има куќи ама Софија и во периферијата е со згради и баш тие периферни населби им се најужасни. Требало тие да бидат со малку похумани услови.И Софија има , но се се многу, пример Населбите Драгалевци и Бојана, точно под Витоша.
Во поголемите градови има многу малку населби со куќи, најчесто се надвор од градот., или по наше приградски населбиОсобено централното подрачје на милионски град нема смисла да е со куќи а да живеат милион жители
![]()