Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
1 февруари 2011
Мислења
4
Поени од реакции
0
Знам за на запад и имам искуство од таму...затоа и прасувам за тука,во секој случај фала!

--- надополнето ---

Знам за на запад и имам искуство од таму...затоа и прасувам за тука,во секој случај фала
 
Член од
19 февруари 2011
Мислења
55
Поени од реакции
9
Cooper S FTW :) a za sorabotkata megju BMW i CITROEN ne znaev , fala so me informira , vozam Honda i Audi i ne se zamaram mnogu za maleckive taka da ipak plus informacija od tebe Blagodaram :)
se pofali is sto sea da ti kupam tocak so reoletni:drk:

--- надополнето ---

koga veke se falime imam vozeno mini
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Dozvoleno e napred do 30%, nazad do 100%. Voziloto mora da ima 2 nadvoresni retrovizori, isto taka mora da pomines atest za foliite na masinski i da ti se vpisat vo soobrakjajna deka se atestirani.
 

superstarpizza

Unsurpassed Сasual Dating - Verified Damsels
Член од
20 септември 2008
Мислења
6.025
Поени од реакции
1.363
Ради кефот на татко ми земав Диана... (400 евра )

Е сеа ако сака некој да ми каже за што служи рачката која е на сликата. Вака како што гледаш веднаш под пепеларата......иста рачка сивкаста има и од левата страна на воланот!



Ја стварно неам појама за што служат а и не можам да проверам пошто не сум некој мајстор.

И да уште едно прашање...... внатре под хауба има една цефка што јас мислам дека е за парното. Е сега една има што оди на дената страна (од кај воланот кога гледаш од напред) а другата ја нема шо би требало да оди од левата страна или не би требало да ја има ?


ПС. Се извинувам ако ви личам дека ни јас не знам шо прашувам али до таму знам!:kesa:
 
Член од
18 јули 2010
Мислења
278
Поени од реакции
177
Ако добро се сеќавам некаде имам прочитано дека овие коли немаат парно туку за затоплување на кабината се користи издувот.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
Ради кефот на татко ми земав Диана... (400 евра )

Е сеа ако сака некој да ми каже за што служи рачката која е на сликата. Вака како што гледаш веднаш под пепеларата......иста рачка сивкаста има и од левата страна на воланот!



Ја стварно неам појама за што служат а и не можам да проверам пошто не сум некој мајстор.

И да уште едно прашање...... внатре под хауба има една цефка што јас мислам дека е за парното. Е сега една има што оди на дената страна (од кај воланот кога гледаш од напред) а другата ја нема шо би требало да оди од левата страна или не би требало да ја има ?


ПС. Се извинувам ако ви личам дека ни јас не знам шо прашувам али до таму знам!:kesa:
тука сум нај компетентен јас за французи... а за дијани имам сменето неколку....

значи вака... таа рачка што ти е под пепељарата е за брзина на бришачите но во 99% е расипано па е премостувано на максимална брзина или воопшто не е закачено да работи, бидејки тоа е еден обичен потенциомер на отпор. пробај вклучи ги бришачите и врти на него, ке ти стане јасно ако работи. ако не нема да работи....

од лева страна мислам дека беше за вклучување или исклучување на парното. значи ова се поклопува со вториот дел од твоето прашање што се одесува до цревата што ги спомињаш. треба да ги има и двете. уствари мора да ги има и двете. тие црева, низ нив иде топлиот воздух што перката го дува како ладење од главите на моторот. (велам глави, затоа што дијаната има дво-цилиндричен боксер мотор) и е на воздушно ладење. значи перката дува низ нив а зависно од тебе како сакаш, ја повлекуваш таа сивкастата рачка накај тебе и внатре во металните грани свртуваш лептири тој топол воздух да го дува внатре (и тоа дува доста добро,јако и топло) или ако ја стиснеш до крај ке ги свртиш лептирите да дува низ крилата надвор. значи пожелно е да ги има и двете црева, за да може да ти дува парното а летно време да го издувува топлиот водзух надвор а не во мотор па да ти прегрева машинчето...

совет:
пази го нивото на масло. и провери ја перката дали ти дува или има нешто скршено некое парче...

ако ти треба некој совет, имаш нешто што не ти е јасно слободно прашај ме, на памет ја знам цела кола...
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
Ако добро се сеќавам некаде имам прочитано дека овие коли немаат парно туку за затоплување на кабината се користи издувот.
Кај моторите со воздушно ладење се користи загревањето на издувната грана за затоплување во комбинација со турбина. Затоа редовно мрзниш кај Буба или пегле...кај Дијана не знам, ама би требало да е потопло...бидејќи нема толкаво кружење
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
716
Кај моторите со воздушно ладење се користи загревањето на издувната грана за затоплување во комбинација со турбина. Затоа редовно мрзниш кај Буба или пегле...кај Дијана не знам, ама би требало да е потопло...бидејќи нема толкаво кружење
не на издувната грана туку на главата... дијаната има глава како кај автоматикот со ребра. и дува обична перка, додека кај бубата или пеглето има турбина и дува низ каналани кои се низ моторот..
 
Член од
31 март 2008
Мислења
2.508
Поени од реакции
1.730
колку чини хидраулична пумпа за волан на голф 3 ТДИ караван?
мајсторот ми рече 60 евра од грција
 

superstarpizza

Unsurpassed Сasual Dating - Verified Damsels
Член од
20 септември 2008
Мислења
6.025
Поени од реакции
1.363
тука сум нај компетентен јас за французи... а за дијани имам сменето неколку....

значи вака... таа рачка што ти е под пепељарата е за брзина на бришачите но во 99% е расипано па е премостувано на максимална брзина или воопшто не е закачено да работи, бидејки тоа е еден обичен потенциомер на отпор. пробај вклучи ги бришачите и врти на него, ке ти стане јасно ако работи. ако не нема да работи....

од лева страна мислам дека беше за вклучување или исклучување на парното. значи ова се поклопува со вториот дел од твоето прашање што се одесува до цревата што ги спомињаш. треба да ги има и двете. уствари мора да ги има и двете. тие црева, низ нив иде топлиот воздух што перката го дува како ладење од главите на моторот. (велам глави, затоа што дијаната има дво-цилиндричен боксер мотор) и е на воздушно ладење. значи перката дува низ нив а зависно од тебе како сакаш, ја повлекуваш таа сивкастата рачка накај тебе и внатре во металните грани свртуваш лептири тој топол воздух да го дува внатре (и тоа дува доста добро,јако и топло) или ако ја стиснеш до крај ке ги свртиш лептирите да дува низ крилата надвор. значи пожелно е да ги има и двете црева, за да може да ти дува парното а летно време да го издувува топлиот водзух надвор а не во мотор па да ти прегрева машинчето...

совет:
пази го нивото на масло. и провери ја перката дали ти дува или има нешто скршено некое парче...

ако ти треба некој совет, имаш нешто што не ти е јасно слободно прашај ме, на памет ја знам цела кола...
Значи левата рачка ако ја повлечам накај мене треба внатре да дува.......кај мене не се осека тоа али можеби е тоа заради што немам една цефка, здравје боже треба да најдам некоја за наредно зимо!


Добро фала за тој одговор.....


Него веке коа се разбираш да ми кажеш зашо толку слабо влече?

2 на угорничево ако немам залет нема шанса!
 
Член од
24 јануари 2011
Мислења
523
Поени од реакции
148
Ај да ми даде некој совет околу следнава работа.Имам Golf I наследство од дедоми ми го поклни со само 60000 км поминато :)(јак поклон у пм :pos:).Mу ја средив лимаријата како нов е го префарбав делови све еве денес и резервоарот го средив.Па сакам некако внатре да го разубавам ептен е од тоа старите голфови.77 година е и има само мењач седишта волан и парно :pos:.Па ме интересира дали има некој правено внатре измени.Се надевам има некој како мојов голф па ке може да ми каже како да го оправам внатре xD
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Ај да ми даде некој совет околу следнава работа.Имам Golf I наследство од дедоми ми го поклни со само 60000 км поминато :)(јак поклон у пм :pos:).Mу ја средив лимаријата како нов е го префарбав делови све еве денес и резервоарот го средив.Па сакам некако внатре да го разубавам ептен е од тоа старите голфови.77 година е и има само мењач седишта волан и парно :pos:.Па ме интересира дали има некој правено внатре измени.Се надевам има некој како мојов голф па ке може да ми каже како да го оправам внатре xD
Jaс би ти рекол да не го чепкаш, и да го оставиш таков каков што е.
Тоа е дел од техничката култура и наследство на овие простори, а такви Голфови нема веќе кажи-речи оставено во оригинална состојба.
Подобро оригинал, отколку некој мотика стајлинг.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom