Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

intro

★ ★ ★★ ★
Член од
6 јануари 2011
Мислења
1.360
Поени од реакции
1.060
на пазар3 налетав на едени нтересен оглас но километражата на колава е враќана сто посто, 96 година е и нема шанси да е реална освен ако возилово било во трет план и не го возеле ама чисто сумњам
http://pazar3.mk/Listing/Detail/Index/466231?searchID=1056007&Idx=50 евего иначе е коска според сликиве што ги гледам
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
Или е грешка внесено во огласот, или претерале со километражата :icon_mrgr
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Ми нудат Пунто 2000та HGT со 100000 поминати неувезено за 2.500 евра.
Ме интересира колку може да троши на 100км ова зверче и дали вреди за тие пари?
Oва ти е Пунто со 5 цилиндарски мотор со 20 вентили. Ѕвер за некој од 20-25 години. Ако не е издуван моторот интересно количе само дефинитивно многу троши за наш стандард, со таа потрошувачка и за таа цена би зел Fiat Coupe.
 
B

BooBojan

Гостин
Oва ти е Пунто со 5 цилиндарски мотор со 20 вентили. Ѕвер за некој од 20-25 години. Ако не е издуван моторот интересно количе само дефинитивно многу троши за наш стандард, со таа потрошувачка и за таа цена би зел Fiat Coupe.
Јас да сум на негово место ке си го земам.Ке го возам до 2000-3000 РПМ и ќе си уживам.
Ќе возам Пунто кое оди како лудо.Е сега и да троши нема да троши повеќе од 12л.
 
Член од
1 октомври 2010
Мислења
29
Поени од реакции
0
Zoshto ne mi rabotat stop svetlata..:s se e ispitano i ispravno (osigurac,zilicki,aparatce) i pak ne rabotat...
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
Здраво екипа! Пред некое време имав некои прашања и добив одлични одговори па средив на Југото тоа што треба.
Е сега иам 2 нови проблема и се надевам дека некој знае што е точно тоа.
Значи се работи за Југо.
При возење со 3та брзина и на почеток на 4та осеќам како имам некоја дисторзија што се осеќа на педалата куплунг. Значи како некој пригушен звук, тап така, туп туп, дали е лагер или нешто друго појма неам. Али пробав при возење со 3та да ја извадам од брзина и го снемува тој звук, барем така ми се причинува. Не знам што може да биде.
Вториот проблем ми се јави денес. Кога вртам на десно, во кривина, го има онај звук на мало така квичење. Од кај иде звукот?

Фала во секој случај и се надевам дека некој ќе ми одговори.

П.С
Возете Југо и ќе научите многу работи за алтернатори,алансери и остало :)
П.П.С
Возете Југо и животот ќе ви биде поинтересен, пошто на секои 2000км се јавува по некој нов проблем и животот не ви монотон :)
 
С

Спенсер

Гостин
на пазар3 налетав на едени нтересен оглас но километражата на колава е враќана сто посто, 96 година е и нема шанси да е реална освен ако возилово било во трет план и не го возеле ама чисто сумњам
http://pazar3.mk/Listing/Detail/Index/466231?searchID=1056007&Idx=50 евего иначе е коска според сликиве што ги гледам
дечкото сигурно мисли со 160.000км :) ама како и да е,сочуван е,барем според сликиве... :)
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Со еден другар расправавме за една работа па ме интересира да прашам овде.

Пример нормално почнувам да возам прва-втора-трета брзина и сега пример колата е во трета брзина на 2000 обртаи, притискам кумпуг(го одвојувам моторот од менувачот) притоа моторот набива 5000 обртаи фактички во лер (со притиснат кумпунг) а потоа полека го отпуштам кумпугот со што колата "фаќа" на 5000 обртаи и добива многу подобро забрзување. Ме интересира дали овој "зафат" е погубен за ламелата, менувачот... ?
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.736
Поени од реакции
907
Здраво екипа! Пред некое време имав некои прашања и добив одлични одговори па средив на Југото тоа што треба.
Е сега иам 2 нови проблема и се надевам дека некој знае што е точно тоа.
Значи се работи за Југо.
При возење со 3та брзина и на почеток на 4та осеќам како имам некоја дисторзија што се осеќа на педалата куплунг. Значи како некој пригушен звук, тап така, туп туп, дали е лагер или нешто друго појма неам. Али пробав при возење со 3та да ја извадам од брзина и го снемува тој звук, барем така ми се причинува. Не знам што може да биде.
Вториот проблем ми се јави денес. Кога вртам на десно, во кривина, го има онај звук на мало така квичење. Од кај иде звукот?

Фала во секој случај и се надевам дека некој ќе ми одговори.

П.С
Возете Југо и ќе научите многу работи за алтернатори,алансери и остало :)
П.П.С
Возете Југо и животот ќе ви биде поинтересен, пошто на секои 2000км се јавува по некој нов проблем и животот не ви монотон :)

Од она што можам да разберам за првото прашање, се работи за неисправен мењач.

Второто...лагерот на тркалото ти е out. Оди да го смениш.

Со еден другар расправавме за една работа па ме интересира да прашам овде.

Пример нормално почнувам да возам прва-втора-трета брзина и сега пример колата е во трета брзина на 2000 обртаи, притискам кумпуг(го одвојувам моторот од менувачот) притоа моторот набива 5000 обртаи фактички во лер (со притиснат кумпунг) а потоа полека го отпуштам кумпугот со што колата "фаќа" на 5000 обртаи и добива многу подобро забрзување. Ме интересира дали овој "зафат" е погубен за ламелата, менувачот... ?
Double clutching my friend...спортско менување на брзини. Баш напротив добро е ваквото менување...само што при нормални услови и нормални оптеретувања нема гајле...

 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Double clutching my friend...спортско менување на брзини. Баш напротив добро е ваквото менување...само што при нормални услови и нормални оптеретувања нема гајле...

Мислам дечкото друго сакаше да каже кога вози на мали обртаи му стиска кумплуг а држи гас и полека одпушта што е многу грешно повеќе страда ламелата. Значи начинов што ке го кажам е многу по ефикасен на пример кога ја бркаш колата од втора ставаш трета и ти омалаксува моторот ти паѓаат обртаи во тој момент стиснуваш многу брзо кумплуги и го пушташ ама не до крај колку да одвои ламелата ама се тоа брзо да се деси.
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
Од она што можам да разберам за првото прашање, се работи за неисправен мењач.

Второто...лагерот на тркалото ти е out. Оди да го смениш.
Сега приметив дека и вон брзина истиот звук како да иде од тркалото. Како бас или некој сараунд да мава на левата предна страна до куплунк педалата. Чаре?
Може нешто да е до јабучицата или? :/
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.431
Поени од реакции
16.748
Сега приметив дека и вон брзина истиот звук како да иде од тркалото. Како бас или некој сараунд да мава на левата предна страна до куплунк педалата. Чаре?
Може нешто да е до јабучицата или? :/
Или лагер.
Ова така лаички моја претпоставка, некој од поупатениве нека ме корегира ако не сум у право.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Сега приметив дека и вон брзина истиот звук како да иде од тркалото. Како бас или некој сараунд да мава на левата предна страна до куплунк педалата. Чаре?
Може нешто да е до јабучицата или? :/
може да се неколку работи... овака преку форум е тешко да се збори, ама прво и основно, за да има некаква вибрација на расипан дел и да покаже со тропање, треба да се почне со тоа дека има крива гума... тоа е дефинитивно...
понатака може да биде една од следниве 3 работи:
-лагер,
-некоја јабучица
-летва
 
Член од
6 август 2008
Мислења
2
Поени од реакции
0
Zdravo decki kako sto gledate nov sum i tolku tolku ne znam kako se funkcionira pa imam edno problemce mislam 2 meseci se matkam i nikako ne mozam da otkrijam sto e
Imam Chevrolet Bereta GTZ 2.3l 180hp 1992 godina pa pred 2 meseci ednostavno ne sakase da zapali pa problemot bese umre Ignition control module pa stotuku denes mi stigna i go zameniv i sega imam stuja samo na 1-4 klip a 2-3 nema niso i raboti samo na 2 klipa bobinite se ispravni ima i benzin se e kako sto treba e sea ne mozam da najdam nikade diagram za zicite sto se sto odat vo modulator pa ako nekoj ima nesto ili nekakva idea pisete zatoa sto se olesniv 600 evra za ICM i pak niso
pozz
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Сега приметив дека и вон брзина истиот звук како да иде од тркалото. Како бас или некој сараунд да мава на левата предна страна до куплунк педалата. Чаре?
Може нешто да е до јабучицата или? :/
Земи и дигни ја колата на дизалица да биде избацена од брзина и сврти го тркалото ако меле тогаш е лагер ако не меле ке земеш ке го фатиш тркалото и лево десно така ке осетиш дали има негде луфта.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom