Диле Јоргачев
Одделение за заштита на народот
- Член од
- 3 април 2017
- Мислења
- 8.648
- Поени од реакции
- 27.970
Па со уље и адитив,надобар ти е liqui moly motor clean.Сипи го во моторот,следи ги инструкциите и испушти го уљето.Сипи ново и ако пак се појави мајонез значи или ти е прснат блокот,или главата не е убаво порамента или не ја стегнал мајсторот прописно,мада за таа потрошња на вода на само 50 км треба облак низ ауспух да пушта,тешко да пали на сабајле.Кога велиш го отвараш капачето на угаснат мотор и паѓа нивото,дали на загреан мотор или на ладен се случува?Не чади од ауслухот,а нормално си пали и нормално си работи,а капачето го имам отворено на изгасен мотор и тогаш се смалува нивото во казанчето едно 5 сантими,каде мозе да оди таа количина на вода.Откако ја земав од мајстор имам поминато 50 км и сипано три литри вода[DOUBLEPOST=1555268689][/DOUBLEPOST]
А со што може да се исплакни моторот
За 3 лтр вода на 50км да потроши тоа му доаѓа како уопште дихтунг да нема