Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Isti se, i.tsi i tfsi se gdi so direct injection.
Да да исти се, само начинот и проток на смешата воздух и гориво па затоа различно е монтирање и вградувње плински уреди


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Да да исти се, само начинот и проток на смешата воздух и гориво па затоа различно е монтирање и вградувње плински уреди


Sent from my iPad using Tapatalk
Kaj gdi nema smesa vozduh-gorivo, benzinot se ubrizguva direktno vo komorata, isto kako komonrejl.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Kaj gdi nema smesa vozduh-gorivo, benzinot se ubrizguva direktno vo komorata, isto kako komonrejl.
Тоа ГТИ нема лабаво и за жал веќе не се произведува и замена новотот е ТСИ и ТФСИ освен Голф ГТИ поради популарноста само за голфови прават сега се вика SR


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Сепак има разлика ТСИ и ТФСИ . Вградување плин на ТСИ е полесно монтирање и добро поднесува на плин додека кај ТФСИ е поскапо за вградување бидејќи е турбо фул што значи сите дизни поединечно се подесува и штелување а кај ТСИ нема потреба

FSI = Fuel Stratified Injection
TSI = Turbo Stratified Injection
TFSI = Turbo Fuel Stratified Injection


Sent from my iPad using Tapatalk
Isti se, i tsi i tfsi se turbo gdi so direct injection a fsi e gdi bez turbo.

Исти се. Само Audi ја користи целата TFSI ознака , а другиве марки од групацијата TSI. Е сега има два типа на тие мотори , едниот , првиот после FSI имаше А1333 или така нешто ознака, а другиот нешто А0888 ( незнам точно ). А разликата да ти била во брегастата и начинот на работа односно погонот на пумпата. Првиот имал проблеми со брзото трошење на брегастата , па во поновиов има некоја поинаква изведба. Инаку начинот на вбризгување на гориво е ист. И ако начинот на вбризгување е ист како кај атмосферскиот FSI , која е разликата во плинскиот уред ? Пошто ист мотор на кој му е додаден турбо полнач. Дали само турбото нешто ја комплицира работата ?
 
P

Petarsk

Гостин
Предлог за сервисер за вградување на плин со атест и сервисирање за шкода Октавија 1, 6 2010 годиште
 
Член од
2 септември 2017
Мислења
16
Поени од реакции
22
Колку треба да полни алтернаторот? денес приметив под акомулаторот киселина, го извадив и исчистив околу, на акомулаторот има одушок, му пуштив цревце долу до браникот, да не тече кај лежиштето, премерив полнењето, 14.4волти.
е сега акумулаторот е проблем, или алтернаторот?
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Drugari...vo kakva sostojba e patot za Ohrid preku Kicevo????....Ne sum bil dolgo vo MK a planiram da go vozam nokje za nekade okolu 2 nedeli...Fala vi
Најсвежо од вчера: Патот не е ништо полош пример од Плетвар и скоро една половина од патот се вози и по нов асфалт ограничен е на 60км/ч бидејќи се изведуваат работи. Го возев денски не е никаков проблем, ноќе можно е да замараат бројните знаци за ограничувања и работи на патот. Е најголем проблем во моето патешествие како човек што се придржува до ограничувањето на брзината беа автомобилите со "дипломатски" таблици "SU" и коли од над 150-200кс кои возат како лудаци на таа делница.
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
4.405
Поени од реакции
29.797
Исти се со тие од Скопје... :P
Точно! Типични камикази на пат. Култура нула. Жмигавец, предност, престројување и да не набројувам.....тоа е непознато кај нас. Пред некој ден возам по Јане Сандански кај скопјанка во гужва (3те ленти полни) со вклучен жмигавец за да се престројам од средната во десната лента. Никој не ме пропушта како по обичај а еден фраер ми отвара прозор и ми вика замоли ме и ќе те пуштам....Останав без зборови, почнав да вријам. Ееее Македонијо земјо наша мила. Во ЕУ да ти е милина да возиш па колкава сака нека е гужвата, нема ни свирка а камоли непочитување на правила (кој возел таму знае).
 
Член од
25 февруари 2018
Мислења
104
Поени од реакции
26
Точно! Типични камикази на пат. Култура нула. Жмигавец, предност, престројување и да не набројувам.....тоа е непознато кај нас. Пред некој ден возам по Јане Сандански кај скопјанка во гужва (3те ленти полни) со вклучен жмигавец за да се престројам од средната во десната лента. Никој не ме пропушта како по обичај а еден фраер ми отвара прозор и ми вика замоли ме и ќе те пуштам....Останав без зборови, почнав да вријам. Ееее Македонијо земјо наша мила. Во ЕУ да ти е милина да возиш па колкава сака нека е гужвата, нема ни свирка а камоли непочитување на правила (кој возел таму знае).
Така...
Со татко ми бев во Скопје еднаш, чим видат таблички од Струга или Охрид, на семафор, црвено, ние бевме први, тие одма почнаа свират заднас... Исто така, Од Охрид или Струга ако е некој, и не застанеш во лента, навреме, го обра бостанот... Го вртиш цел град повторно...
Нити жмигавци, нити застануваат на црвено...
За на автопат, повеќето кои имаат појаки коли, возат повеќе од дозволеното, секој кој ќе купи брз автомобил, неможе да не го згази на автопат... Е сега да забрането е ама ретко кој води евиденција, со камери подруго ќе е... Ама далеку сме од тоа...
Така да, поентава ми е Скопјаниве мислат дека се кралеви на патот чим видат таблици од друг град особено Струга и Охрид..
ПС:
Исто така, за во ЕУ, нема ништо ама баш ништо да помогне во доведување ред во сообраќајот, можеби за некои 20ина години, има една поговорка, "Неможеш да го промениш светот ако прво не се промениш самиот себе"...
 
Последно уредено:
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.654
Поени од реакции
4.142

Каде може да се поправат вака изгребан бандаж?​
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.703

Каде може да се поправат вака изгребан бандаж?​
вадиш гумите од бандажите...и бандажите ги ставаш во киселина. ако не најдиш специјална киселина, можиш да употребиш средство што се продава во железариите за вадење на боја од прозори, врати, радијатори. се премачкува, се чека 15 минути и се стружи бојата

после тоа ги носиш на автолакер, прво се става подлога, па основна боја па металикот на крај
ако автолакерот има комора, добро е да си ставиш таму. ако нема...запали шпорет на дрва и еден по еден исушен бандаж печи ги во рерна на околу 80-90 степени, нормално ставени на подлога каде лежи лагерот на точакот

:jeeee:
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.593
Поени од реакции
38.741

Каде може да се поправат вака изгребан бандаж?​
истружи го цел бандаж со лесна шмиргла некоја, земи лименка ко твојата боја што е, исфарбај го, земи уште една лименка лак и помини го пак со неа за сјај. Јас ги фарбав шапите за дисковите со црвено, не е некоја филозофија и ова да го направиш, само пази и гумата да не ја офарбаш:D
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889

Каде може да се поправат вака изгребан бандаж?​
Ako sakas kolku tolku dobra i brza kozmeticna popravka ke odis u prodavnica za boi i lakovi neka ti napravat ista boja ko bandazot najmalku so moze obicno 50 grama 100-150 den, ke ti treba i malce lak ako nemas od nekoj da pozajmis malku ke si zemes i lak 50tina grama. ke ti dadat posebno u sisence lak i strdivac. Bandazot prvo isperi go ubavo so sapun i voda, neka se isusi ubavo pa izbrisi go tamu kaj so e greben i treba da se farba so razredivac. So malo cetkice( onie deckine za boenki) ke go popunis/isfarbas grebanoto ubavo 2-3 nanosi, ne nanesuvaj mnogu naednas da ne protece. Koga ke se isusi ubavo bojata ke si spremis i malce lak ( lak+trdivac), i isto ubavo ke go pomines vo 2-3 nanosi vrz bojata kaj sto si farbal. Ovaka farbano koga ke se isusi ubavo kolku tolku grebanoto ke se koregira i nema tolku da se poznava, od podaleku ke bide neprimetno ako ubavo go isfarbas. Mnogu vazno e so lakot ubavo da ja prekries bojata pred toa so e nanesena za da bide jako i da ne se lupi.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom