Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Не чади од ауслухот,а нормално си пали и нормално си работи,а капачето го имам отворено на изгасен мотор и тогаш се смалува нивото во казанчето едно 5 сантими,каде мозе да оди таа количина на вода.Откако ја земав од мајстор имам поминато 50 км и сипано три литри вода[DOUBLEPOST=1555268689][/DOUBLEPOST]
А со што може да се исплакни моторот
Врати ја колата кај истиот мајстор,кажи му што се дешава!
Можно е новиот дихтунг да не е добар и да си го рекламира од каде го земал и да го замени со друг,ново уље филтер без повторно да ти наплаќа! Да си ја заврши работата како треба зашто сигурно те коштал 3-4000 ден раб.рака.
 

Наќо Скопски

Поручуе
Врати ја колата кај истиот мајстор,кажи му што се дешава!
Можно е новиот дихтунг да не е добар и да си го рекламира од каде го земал и да го замени со друг,ново уље филтер без повторно да ти наплаќа! Да си ја заврши работата како треба зашто сигурно те коштал 3-4000 ден раб.рака.
Џабе и 5 дихтунзи да рекламира,и да му врати пари мајсторот ако не ја средил добро.Секое вадење глава мора да се порамни.Еднаш ја рамнел,втор пут штом ке ја рамнат а мора да ја рамнат тури и пепел.Да не испадне џабе да ја вадат најпаметно да измерат компресија
 
Мислење за шкода фабиа караван 1.4 16в 2008 год?Скапа за одржавање,негативни и позотивни страни,на колку време голем-мал сервис потрошувачка?
 

Наќо Скопски

Поручуе
Мислење за шкода фабиа караван 1.4 16в 2008 год?Скапа за одржавање,негативни и позотивни страни,на колку време голем-мал сервис потрошувачка?
Слаб мотор,мал сервис 50-60€ на 10к или еднаш годишно.Топ возило,ако е со друг мотор
 
Џабе и 5 дихтунзи да рекламира,и да му врати пари мајсторот ако не ја средил добро.Секое вадење глава мора да се порамни.Еднаш ја рамнел,втор пут штом ке ја рамнат а мора да ја рамнат тури и пепел.Да не испадне џабе да ја вадат најпаметно да измерат компресија
Ако може за уште едно мислење денес го испуштив уљето и почна да капнува вода го дополнив казанчето со вода и од картерот почна да се слива чиста вода до што ке е
 
некаде меша вода и уље. можеби е дихтонот, можеби не е рамнета добро главата, или некој дел каде низ него поминуваат и вода и масло(некоја пумпа...)

мора тоа да се провери точно што е
 

Наќо Скопски

Поручуе
Ако може за уште едно мислење денес го испуштив уљето и почна да капнува вода го дополнив казанчето со вода и од картерот почна да се слива чиста вода до што ке е
Чекај малку.Ти сипаш вода у казанчето за вода,а таа иста вода истекува од штопната каде се испушта уљето???
 
Да е пукнат блокот не би требало да тече ве молам за мислење секое ке ми биде од корист[DOUBLEPOST=1555359018][/DOUBLEPOST]
Да е пукнат блокот не би требало да тече ве молам за мислење секое ке ми биде од корист
Дали е можно да е нешто поврзано со водна пумпа
 

Наќо Скопски

Поручуе
Да е пукнат блокот не би требало да тече ве молам за мислење секое ке ми биде од корист
Какво мислење да ти кажам,така слободно да си тече поток вода од казанче у картер треба да има дупка 1см,а не пробиен дихтунг или прсната глава.И нема шанси колата да запали[DOUBLEPOST=1555359178][/DOUBLEPOST]Што вели мајсторот?[DOUBLEPOST=1555359240][/DOUBLEPOST]
Да е пукнат блокот не би требало да тече ве молам за мислење секое ке ми биде од корист[DOUBLEPOST=1555359018][/DOUBLEPOST]
Дали е можно да е нешто поврзано со водна пумпа
Ако е водна пумпа ке тече под кола,а не у картер[DOUBLEPOST=1555359302][/DOUBLEPOST]Види ти негде од страна да не се слива водата па да тече покрај штопната,а не од самата дупка на штопната
 
Какво мислење да ти кажам,така слободно да си тече поток вода од казанче у картер треба да има дупка 1см,а не пробиен дихтунг или прсната глава.И нема шанси колата да запали[DOUBLEPOST=1555359178][/DOUBLEPOST]Што вели мајсторот?[DOUBLEPOST=1555359240][/DOUBLEPOST]
Ако е водна пумпа ке тече под кола,а не у картер[DOUBLEPOST=1555359302][/DOUBLEPOST]Види ти негде од страна да не се слива водата па да тече покрај штопната,а не од самата дупка на штопната
Не друже од самата штопна тече ве молам кажете што да правам мајсторот вели или пукнат блок или глава ама до толку без притисок да тече не знам
 

Наќо Скопски

Поручуе
Не друже од самата штопна тече ве молам кажете што да правам мајсторот вели или пукнат блок или глава ама до толку без притисок да тече не знам
Нема да пали колата другар,мене ми проби дихтунг на Опел Астра и тоа на ново од салон купена,па трошеше на 100км литро антифриз и на сабајле ја верглав 2-3 минути и едвај палеше,па облак бел оставав позади мене.У твојот случај на угасната да тече водата што ја сипаш во казанчето доле од картер е луда работа.Па уште да пали чакмак.Оди измери компресија уште утре и ке знаеш што е
 
немора да значи да губи компресија. едноставно ако е пукнатината помеѓу каналите за вода и масло...само водата ќе оди во картерот.
значи во моторот има компресионен простор, маслен и воден. сите се меѓусебно изолирани, и можи да се мешаат вода и масло, можи во компресиониот дел.....
 

Наќо Скопски

Поручуе
немора да значи да губи компресија. едноставно ако е пукнатината помеѓу каналите за вода и масло...само водата ќе оди во картерот.
значи во моторот има компресионен простор, маслен и воден. сите се меѓусебно изолирани, и можи да се мешаат вода и масло, можи во компресиониот дел.....
Влага вода у моторот у неговиот случај,го пере тој цилиндар и клипот и мора копмресијата да излегува од кај што е пробиено.Од местото каде навлегува водата од таму ке излага компресијата.Ама и во тој случај или ке прегрева или нема да може работна да постигне[DOUBLEPOST=1555361676][/DOUBLEPOST]Нема шанси никакви,на угасната кола водата да стигне од казанче у картер
 

Маркетинг

На врв