Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Не чади од ауслухот,а нормално си пали и нормално си работи,а капачето го имам отворено на изгасен мотор и тогаш се смалува нивото во казанчето едно 5 сантими,каде мозе да оди таа количина на вода.Откако ја земав од мајстор имам поминато 50 км и сипано три литри вода[DOUBLEPOST=1555268689][/DOUBLEPOST]
А со што може да се исплакни моторот
Па со уље и адитив,надобар ти е liqui moly motor clean.Сипи го во моторот,следи ги инструкциите и испушти го уљето.Сипи ново и ако пак се појави мајонез значи или ти е прснат блокот,или главата не е убаво порамента или не ја стегнал мајсторот прописно,мада за таа потрошња на вода на само 50 км треба облак низ ауспух да пушта,тешко да пали на сабајле.Кога велиш го отвараш капачето на угаснат мотор и паѓа нивото,дали на загреан мотор или на ладен се случува?
За 3 лтр вода на 50км да потроши тоа му доаѓа како уопште дихтунг да нема
 
Па со уље и адитив,надобар ти е liqui moly motor clean.Сипи го во моторот,следи ги инструкциите и испушти го уљето.Сипи ново и ако пак се појави мајонез значи или ти е прснат блокот,или главата не е убаво порамента или не ја стегнал мајсторот прописно,мада за таа потрошња на вода на само 50 км треба облак низ ауспух да пушта,тешко да пали на сабајле.Кога велиш го отвараш капачето на угаснат мотор и паѓа нивото,дали на загран мотор или на ладен се случува?
На загреан мотор
 
На загреан мотор
Тогаш губи негде тече 100% Ако ти е пробиен дихтунгот кога ке го отвориш капачето за вода ке фрла надвор а не да ја увлекува.Да не возиш на кратки релации па да ти ствара кондензација?[DOUBLEPOST=1555269474][/DOUBLEPOST]Пипни го цревото што излага од хладњак на загреан мотор додека работи колата,ако е тврдо,подуено тогаш ти набива компресија и имаш проблем.Ако не ѕирни под казанчето за вода да не тече од негде.За секој случај кога не врне кога е суво стави картон испод кола и види дали ке биде мокар сабајлето
 
Тогаш губи негде тече 100% Ако ти е пробиен дихтунгот кога ке го отвориш капачето за вода ке фрла надвор а не да ја увлекува.Да не возиш на кратки релации па да ти ствара кондензација?[DOUBLEPOST=1555269474][/DOUBLEPOST]Пипни го цревото што излага од хладњак на загреан мотор додека работи колата,ако е тврдо,подуено тогаш ти набива компресија и имаш проблем.Ако не ѕирни под казанчето за вода да не тече од негде.За секој случај кога не врне кога е суво стави картон испод кола и види дали ке биде мокар сабајлето
А температура си иде нормално прв пат кога помеша се вклучува вентилаторот и не се гаси и не намалува температура а сега нормално се вклучува вентилаторот се мали температурата и се гаси
 
А температура си иде нормално прв пат кога помеша се вклучува вентилаторот и не се гаси и не намалува температура а сега нормално се вклучува вентилаторот се мали температурата и се гаси
Види другар.На ладна кола течноста во казанчето наполни ја до ознаката за макс.Вози ја да се стабилизира и промеша и сабајлето пак на ладна ке треба уште нешто малку да дотуриш.Тек третиот пат ке видиш дали фали.Ако фали оди кај друг мајстор компресија да измери на цилиндрите.Тогаш за да измери компресија ке мора свекиците да ги извади.Одма ке види дали на некоја свекица има траг од вода.Ако на ниеден цилиндар не ти губи компресија ти тече негде.Така еден комшија направи забуна еднаш нивото го проверувал на ладен а еднаш на загреан мотор.Од физички причини варира нивото во казанчето на ладен и загреан мотор.Најсигурно ти е да измериш компресија ама не кај тој налбат мајстор што ти мењал дихтунг[DOUBLEPOST=1555271876][/DOUBLEPOST]И утре ако ја возиш колата кога ке постигне работна температура пробај да го стиснеш цревото за вода,ако е тврдо камен тоа е тоа[DOUBLEPOST=1555271963][/DOUBLEPOST]
Види другар.На ладна кола течноста во казанчето наполни ја до ознаката за макс.Вози ја да се стабилизира и промеша и сабајлето пак на ладна ке треба уште нешто малку да дотуриш.Тек третиот пат ке видиш дали фали.Ако фали оди кај друг мајстор компресија да измери на цилиндрите.Тогаш за да измери компресија ке мора свекиците да ги извади.Одма ке види дали на некоја свекица има траг од вода.Ако на ниеден цилиндар не ти губи компресија ти тече негде.Така еден комшија направи забуна еднаш нивото го проверувал на ладен а еднаш на загреан мотор.Од физички причини варира нивото во казанчето на ладен и загреан мотор.Најсигурно ти е да измериш компресија ама не кај тој налбат мајстор што ти мењал дихтунг[DOUBLEPOST=1555271876][/DOUBLEPOST]И утре ако ја возиш колата кога ке постигне работна температура пробај да го стиснеш цревото за вода,ако е тврдо камен тоа е тоа
Тоа со мерење компресија ако имаш вишок некој динар ти е најсигурен показател дали е ок или не
 
Последно уредено:
Ајде мислења од поупатените и искуства со 1.8 и 2.0 TFSI моторите на VW. Се размислувам за купување на кола , сакам сега да биде бензин , а загреан сум за Audi А5 или VW CC од 2012-13 год. Знам дека се турбо , па највеќе ме интересира како се околу одржување и секако можноста исплатливоста за монтирање на плински уред , пошто нели истиот работи комбинирано 75 - 25 или 70 - 30 % плин - бензин ...
 
Ајде мислења од поупатените и искуства со 1.8 и 2.0 TFSI моторите на VW. Се размислувам за купување на кола , сакам сега да биде бензин , а загреан сум за Audi А5 или VW CC од 2012-13 год. Знам дека се турбо , па највеќе ме интересира како се околу одржување и секако можноста исплатливоста за монтирање на плински уред , пошто нели истиот работи комбинирано 75 - 25 или 70 - 30 % плин - бензин ...

Која исплатливост ја гледаш у тие коли? Плинот да го вградиш ќе те кошта па и да ти троши 30% бензин. Имам гледано кога расклопуваат таков 2.0, толку искомплицирана работа немам видено.
 
Која исплатливост ја гледаш у тие коли? Плинот да го вградиш ќе те кошта па и да ти троши 30% бензин. Имам гледано кога расклопуваат таков 2.0, толку искомплицирана работа немам видено.
На тие мотори не се препорачува плин.И у Плимонт тешко се нафаќаат,уствари се нафаќаат ама не ти гарантираат дека нема да имаш проблеми со дизните.Тие мотори и онака имаат проблем со запушување на дизни уште на плин има мајка да им се ебе на дизните.И самите ми имаат кажано дека тие што вградиле плин на тие мотори имале проблеми.TFSI и плин е недобитна комбинација
 
Последно уредено:
Не чади од ауслухот,а нормално си пали и нормално си работи,а капачето го имам отворено на изгасен мотор и тогаш се смалува нивото во казанчето едно 5 сантими,каде мозе да оди таа количина на вода.Откако ја земав од мајстор имам поминато 50 км и сипано три литри вода[DOUBLEPOST=1555268689][/DOUBLEPOST]
А со што може да се исплакни моторот
Врати ја колата кај истиот мајстор,кажи му што се дешава!
Можно е новиот дихтунг да не е добар и да си го рекламира од каде го земал и да го замени со друг,ново уље филтер без повторно да ти наплаќа! Да си ја заврши работата како треба зашто сигурно те коштал 3-4000 ден раб.рака.
 
Врати ја колата кај истиот мајстор,кажи му што се дешава!
Можно е новиот дихтунг да не е добар и да си го рекламира од каде го земал и да го замени со друг,ново уље филтер без повторно да ти наплаќа! Да си ја заврши работата како треба зашто сигурно те коштал 3-4000 ден раб.рака.
Џабе и 5 дихтунзи да рекламира,и да му врати пари мајсторот ако не ја средил добро.Секое вадење глава мора да се порамни.Еднаш ја рамнел,втор пут штом ке ја рамнат а мора да ја рамнат тури и пепел.Да не испадне џабе да ја вадат најпаметно да измерат компресија
 
Мислење за шкода фабиа караван 1.4 16в 2008 год?Скапа за одржавање,негативни и позотивни страни,на колку време голем-мал сервис потрошувачка?
 
Мислење за шкода фабиа караван 1.4 16в 2008 год?Скапа за одржавање,негативни и позотивни страни,на колку време голем-мал сервис потрошувачка?
Слаб мотор,мал сервис 50-60€ на 10к или еднаш годишно.Топ возило,ако е со друг мотор
 
Џабе и 5 дихтунзи да рекламира,и да му врати пари мајсторот ако не ја средил добро.Секое вадење глава мора да се порамни.Еднаш ја рамнел,втор пут штом ке ја рамнат а мора да ја рамнат тури и пепел.Да не испадне џабе да ја вадат најпаметно да измерат компресија
Ако може за уште едно мислење денес го испуштив уљето и почна да капнува вода го дополнив казанчето со вода и од картерот почна да се слива чиста вода до што ке е
 
некаде меша вода и уље. можеби е дихтонот, можеби не е рамнета добро главата, или некој дел каде низ него поминуваат и вода и масло(некоја пумпа...)

мора тоа да се провери точно што е
 
Ако може за уште едно мислење денес го испуштив уљето и почна да капнува вода го дополнив казанчето со вода и од картерот почна да се слива чиста вода до што ке е
Чекај малку.Ти сипаш вода у казанчето за вода,а таа иста вода истекува од штопната каде се испушта уљето???
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom