- Член од
- 12 мај 2009
- Мислења
- 5.822
- Поени од реакции
- 2.914
Можно да ти е ОК турбото,но сепак треба да се исчисти гарежот во турбото,егр вентил или сензорот е зезнат инаку обично кога низ град возиш под 60 и турбото не ти работи односно исклучен поради штедење гориво ,но кога одиш над 70-80 се вклучува турбото ете тука може да е зезнато оди на дијагностика да види што е , можно е MAP и MAF сензори е запушен значи му треба појак воздух да диши моторот и да ,,лета”,а не угушен .Се работи за Голф 4 ТДИ 1.9 2000.
Кога ќе притиснам до крај гас (во лер) ептен бавно се качуваат обратите... Исто се дешава и кога претекнувам, касни неколку секунди дури забрза. И на ептен мала нагорнина каде може со втора, во прва до 3.500 обртаи, менувам во втора, колата си намалува брзина (исто ко во 4 брзина да ја ставам) гаста до крај, не се дешава ништо, и пак мора со прва да возам... Досега имам дадено 7илјадарки, мајсторите само нагаѓаат, променет маф сензор, филтри, џабе.. Ве молам за помош и мислење... ️
Тоа ме мириса дека усисна грана е проблемот
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Последно уредено: