Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Се работи за Голф 4 ТДИ 1.9 2000.
Кога ќе притиснам до крај гас (во лер) ептен бавно се качуваат обратите... Исто се дешава и кога претекнувам, касни неколку секунди дури забрза. И на ептен мала нагорнина каде може со втора, во прва до 3.500 обртаи, менувам во втора, колата си намалува брзина (исто ко во 4 брзина да ја ставам) гаста до крај, не се дешава ништо, и пак мора со прва да возам... Досега имам дадено 7илјадарки, мајсторите само нагаѓаат, променет маф сензор, филтри, џабе.. Ве молам за помош и мислење... [emoji111]️

Можно да ти е ОК турбото,но сепак треба да се исчисти гарежот во турбото,егр вентил или сензорот е зезнат инаку обично кога низ град возиш под 60 и турбото не ти работи односно исклучен поради штедење гориво ,но кога одиш над 70-80 се вклучува турбото ете тука може да е зезнато оди на дијагностика да види што е , можно е MAP и MAF сензори е запушен значи му треба појак воздух да диши моторот и да ,,лета”,а не угушен .
Тоа ме мириса дека усисна грана е проблемот


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Последно уредено:
Можно да ти е ОК турбото,но сепак треба да се исчисти гарежот во турбото,егр вентил или сензорот е зезнат инаку обично кога низ град возиш под 60 и турбото не ти работи односно исклучен поради штедење гориво ,но кога одиш над 70-80 се вклучува турбото ете тука може да е зезнато оди на дијагностика да види што е , можно е MAP и MAF сензори е запушен значи му треба појак воздух да диши моторот и да ,,лета”,а не угушен .
Тоа ме мириса дека усисна грана е проблемот

Sent from my NOKIA 3310 using Tapatalk

Ќе ја однесам викендов и ќе видиме, ќе проверам се што наброи ... Ме нервира зошто на нагорнина мора да се вратам во рикверц на рамно, за да поминам... Иначе на рамно, само после 1500 обртаи има снага...
 
Ќе ја однесам викендов и ќе видиме, ќе проверам се што наброи ... Ме нервира зошто на нагорнина мора да се вратам во рикверц на рамно, за да поминам... Иначе на рамно, само после 1500 обртаи има снага...

Види прво усисна грана да не пропушта воздух


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
 
Можно да ти е ОК турбото,но сепак треба да се исчисти гарежот во турбото,егр вентил или сензорот е зезнат инаку обично кога низ град возиш под 60 и турбото не ти работи односно исклучен поради штедење гориво ,но кога одиш над 70-80 се вклучува турбото ете тука може да е зезнато оди на дијагностика да види што е , можно е MAP и MAF сензори е запушен значи му треба појак воздух да диши моторот и да ,,лета”,а не угушен .
Тоа ме мириса дека усисна грана е проблемот


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Пак тресеш глупости турботи врти цело време. Нема 70-80 км или па на одредени обртаи се уклучувало . Турбото е поврзано на издувна грана и додека работи моторот нон стоп се врти, тоа што не прима на пониски обртаи турбо моторот тоа се вика турбо лаг. Така да едуцирај се малце и на оваа тема па давај совети!
 
Ајде зa сoвет кoј знaе.Пежo 407кцa мењaч зaглaвен у 4тa и женскa глaвa местo дa викне шлеп службa еднo 5 пaти у 4тa јa тргнaлa кoлaвa.Чaдеше мoждa еднo 20 минути лaмелaтa a сменетa нoвa цел сет лук oргинaл пред 200км.Oтиденa ли е лaмелaтa или декa нoвa мoже дa издржaлa?Имa ли шaнси мењaчoт е oстaвен ке се среди негo ке се спaси ли лaмелaтa?Ми смрделa мене лaмелa нa мoјa кoлa еднaш шлепaв другaр сo кoмбе aмa дa чaди не сум видел у живoт бoгaми.
 
Последно уредено:
Пак тресеш глупости турботи врти цело време. Нема 70-80 км или па на одредени обртаи се уклучувало . Турбото е поврзано на издувна грана и додека работи моторот нон стоп се врти, тоа што не прима на пониски обртаи турбо моторот тоа се вика турбо лаг. Така да едуцирај се малце и на оваа тема па давај совети!

Јас да едуцирам ?! Фала [emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
 
Јас да едуцирам ?! Фала [emoji23][emoji23]


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
Грешно сфаќаш. Не ти да едуцираш туку ти да се едуцираш многу глупости трескаш, турбото не работело така се штедело на гориво на 70км/h само лаик може да каже нешто вакво. Па уште и совети дели човекот тука. :tapp:
 
Da prasam za pezo 306 1.9td 55kw 1998. Se ugasi koga zastanav. Posle toa probav se zapali 10sekundi i se ugasi pa verglam i nekje da pali. Posle 5-6 saati palam i odma se gasi ? Sto moze da bide problem ? Poz
 
Грешно сфаќаш. Не ти да едуцираш туку ти да се едуцираш многу глупости трескаш, турбото не работело така се штедело на гориво на 70км/h само лаик може да каже нешто вакво. Па уште и совети дели човекот тука. :tapp:

Си слушнал за принципот старт-стоп ? Ај нема врска џабе кажувам впрочем рече дека трескам глупости браво бе. А варијабили како работи турбото а? Ај гледај цртан филм . Патем турбото си врти понатаму ама .... трескам глупости.

https://youtu.be/IBTw1TNGh1M


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Последно уредено:
Turboto postojano raboti, i ni se isklučuva ni se vklučuva kako što vika narodot.
Turboto ima eksponencijalna rabotna karakteristika, što znači deka ako obrtaite se zgolemat za duplo...snaga ke se zgolemi za 4 pati.....no isto taka i opagja snagata so namaluvanje na obrtaite.
Zatoa na lugjeto im se čini deka turboto se vklucuva
 
Си слушнал за принципот старт-стоп ? Ај нема врска џабе кажувам впрочем рече дека трескам глупости браво бе. А варијабили како работи турбото а? Ај гледај цртан филм . Патем турбото си врти понатаму ама .... трескам глупости.

https://youtu.be/IBTw1TNGh1M


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk

Додека работи колата работи и турбото само со помали вртежи, кога и даваш ти на колата туража се зголемуваат издувите и со тоа автоматски турбината врти повеќе. При 2000 или 3000 обртаи добива повеќе моќност само и тебе ти се чини дека тогаш пали.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom