Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.154
Поени од реакции
11.887
Редовно користиш адитив на секое полнење на резервоарот? Читав некаде дека препорачувале 2 до 3 пати годишно да се користи за цел резервоар.
 
Член од
3 декември 2007
Мислења
2.681
Поени од реакции
182
Редовно користиш адитив на секое полнење на резервоарот? Читав некаде дека препорачувале 2 до 3 пати годишно да се користи за цел резервоар.
Знам за адитиви од ELF, кои се ставаат на секои 2500km.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Е сега еве едно спротивно, од лично искуство тврдење:
Пред 2-3 месеци купив Golf-3 desel со поминати 230000км. Редовно му ставам во резервоарот адитив за дизел гориво. Пред да почнам со тој третман на горивото, знаеше на стuдено да запали после 2 верглања, додека загрее чадеше, имаше големи вибрации и потреси додека постигне температура од 65 степени. Одкако користам адитив при секое полнење на гориво сите наброени симптоми ги нема, моторот работи помирно, подобро и полесно забрзува, а од чадењето нема ни трага дури ни при голем број вртежи на сеуште незагреан мотор...па ти види! :)
Моето искуство беше претежно за бензински мотори и затнати карбуратори (од неквалитетен бензин или од стоење незапалени со години). Инаку што адитиви ставаш во дизелот и како се дозираат? Јас имам 3 коли, сите се дизел па не ми текнало да ставам адитив во горивото, додуша и сум немал проблеми со старт во ладно...(ама исклучиво евро дизел турам) Има некоја разлика во потрошувачката?
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.154
Поени од реакции
11.887
Значи да разјасниме, зборуваме за 2 различни работи. Адитиви во горивото и адитиви во маслото.

Овие во горивото се ставаат во резервоарот зависи колку мл е дозата, на 25 или 50 литри гориво се дотура. Си пишува на етикетата.

Е сега, адитиви во маслото се дотураат во блокот како мешавина со маслото кое веќе е разработено, но има едни кои како што објаснав се ставаат во блокот, се остава колата да работи на 1500 околу 10 минути и потоа се менува маслото и филтерот. Е сега она што Џиш го кажа држи донекаде дека ќе се изгуби рамнотежата на компресија создадена од "квалитетните" горива и подмачкувачи кои се продаваат кај нас...

А тука голема игра и нашата (не)култура за одржување на автомобилите, редовен сервис, пазење...
 

Izzie

MIG Fighter Pilot
Член од
28 септември 2007
Мислења
79
Поени од реакции
1
Имам SEAT Cordoba 1.4 Stylance со 85 hp.Предните кочници се дискови,а задните се барабани.Ова го приметив пред некое време кога ги сменив бандашите,и место оние stock бандаши ставив Alessio Sport Promotion (многу убаво и стојат на колата).

Прашањето е:дали е паметно да ги сменам и задните кочници,т.е. место барабани да ставам дискови и назад?Се мислам дали да се информирам деновиве во Ка-Дис за такво нешто (во случај да се одлучам за таква промена би ја извршил во нивниот сервис)

Мислења молам?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Освен за лик, не гледам зошто би ги менувал кочниците назад. Секое возило што нема ABS назад има барабани (исклучувајки го Мерцедес кој најстар модел да најдите има дискови). Ако не планираш некоја спортска вожња каде што ке ти треба голема моќ на сопирање, џабе ке ги дадеш парите.

Немој погрешно да ме разбереш, дисковите се подобри за автомобили од барабаните, но задните сопирачки за нормална вожња не се користат 100% поради држење на правец.
 
Член од
6 септември 2007
Мислења
1.361
Поени од реакции
2.176
Дечки, прашање. Дали знаете колку пари е менување на задно светло на пежо 207 и каде може да најдам овластен сервисер? Фала однапред :)
 
Член од
8 јуни 2005
Мислења
90
Поени од реакции
0
Имам SEAT Cordoba 1.4 Stylance со 85 hp.Предните кочници се дискови,а задните се барабани.Ова го приметив пред некое време кога ги сменив бандашите,и место оние stock бандаши ставив Alessio Sport Promotion (многу убаво и стојат на колата).

Прашањето е:дали е паметно да ги сменам и задните кочници,т.е. место барабани да ставам дискови и назад?Се мислам дали да се информирам деновиве во Ка-Дис за такво нешто (во случај да се одлучам за таква промена би ја извршил во нивниот сервис)

Мислења молам?
Voopsto ne se zamaraj so toa,posto pri kocenje 80% od tezinata odi na predniot del od voziloto taka da diskovite napred se tie sto go zemaat najgolemiot del od opteretuvanjeto.Znam situacii koga lugje stavale zadni diskovi i pritoa podesuvanjeto ne bilo kako sto treba da se sluci da bide opasno kocenjeto koga zadnite diskovi blokiraat i zadniot del pocnuva da bega nastrana.
Vo princip na tie 85 konja mislam deka od fabrika imas dobri diskovi.Mozebi kako varijanta treba da proveris dali mozes da stavis predni pogolemi od pojaka Cordoba,Ibiza ili Leon, ama togas na kocenje ke te frla od sediste :)
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Дечки, прашање. Дали знаете колку пари е менување на задно светло на пежо 207 и каде може да најдам овластен сервисер? Фала однапред :)
Скршено е? Или само некоја сијаличка не свети?
Зошто овластен сервисер да те одере?
Порачај си половно (или ново) од Грција, и смени си го сам!
Ќе се изненадиш колку е лесно и едноставно.
Велам половно, бидејќи 207 е релативно нов модел, а во Грција има такви настрадани по сообраќајки и сл. а штоповите се на пр. како нови, а многу поефтини. :)
А овде барај инфо од овластените.
 
Член од
6 септември 2007
Мислења
1.361
Поени од реакции
2.176
Скршено е, а за сама да го менувам, не верувам дека ќе знам :) Ако е голема разликата меѓу нарачано од Грција и од овластените, веројатно ќе нарачам.. Фала за информацијата во секој случај :)
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Скршено е, а за сама да го менувам, не верувам дека ќе знам :) Ако е голема разликата меѓу нарачано од Грција и од овластените, веројатно ќе нарачам.. Фала за информацијата во секој случај :)
Ааааа, САМА не верувам дека ќе го смениш, ама некој ако ти помогне, може и да биде работа. Навистина не е комплицирано.
 

Dimitarc

Мрчатор
Член од
30 јануари 2005
Мислења
2.639
Поени од реакции
19
Citroen C3 1.4 HDI кој троши 5.5 нафта или Honda Jazz која е поубава на изглед, има автоматска клима, радио, абс (ц3 во понудата нема), ретровизори во боја на каросерија, аудио команди на волан и сл. Другото им е мање више исто. Дајте некое размислување треба до петок да се одлучам што сакам.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Хм... Јас ако би се прашувал одма би го земал Ситроенот. Незнам зошто ама многу ц3 (особено дизел:)) ми се бендисуваат. Ако размислуваш за бензинската варијанта, 1.1 од Ситроен е слаб 1.3 е каде каде подобар. Хондите се доста лични, а како што гледам и богата со опрема, така да и ова возило не е за потценување. Што и да одбереш нема да згрешиш.
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Citroen C3 1.4 HDI кој троши 5.5 нафта или Honda Jazz која е поубава на изглед, има автоматска клима, радио, абс (ц3 во понудата нема), ретровизори во боја на каросерија, аудио команди на волан и сл. Другото им е мање више исто. Дајте некое размислување треба до петок да се одлучам што сакам.
Ќе ти кажам за хди моторите, татко ми има 2.0 хди, пројдено 140.000 ништо се нема случено(квар), потрошувачката е мала,6-6.5 литри (зборам за ксара). Искрено ц3 ми е поубава однадвор ама хондата внатре е мераци според мене, но сигурно хондата ти е бензинец па ќе ти трооооши :)
На www.koli.com.mk имаше нешто како тест за коли од таа класа и ц3 беше прогласено за нај комфорно возило.
 
Г

Гоццццце

Гостин
Ако купиш Jazz обавезно да земеш и споилер. Кога би бирал јас би одбрал Jazz :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom