|Volkswagen|
Тастатурата е посилна од мечот!
- Член од
- 21 јули 2009
- Мислења
- 2.736
- Поени од реакции
- 906
Да не знај некој кај можам да најдам OBD II Bluetooth адаптер. Ептен јак филм ми прави да го врзам мобилниот со чудово
Гледам дека се работи за фелиција така да си пиша што треба да направиш доста проблеми имаат фелициите, ме интересира колку ти лапа бензин/плин градска?Значи стварно незнам што и е на колава,едно ке направам друго ке се заебе.Кога ми го наштеловаа плинот во Плимонт (сменив и мембрани и црева) колата одеше добро без сецкање,мирна работа 800-900 обртаи.Значи ја возев што ја возев и имав бензин останато и кога се потроши плинот префрлив на бензин.Е сега на бензин колата исто убаво си работеше на 800-900 обртаи но кога не е загреана од 1300-1400 обртаи од 3100-3200 обртаи многу се гуши и не влече.(Бев во Србија пред 10-на дена така да издувана е)Тек кога ке загрее почнува да влече на пониските обртаи додека мегу 2200 до 3200 обртаи ја чувствувам дека не влече како што треба.Да напоменам дека колата е целосно сервисирана и има сменето мембрани и за бензин и сите потрошни материјали на моторот пред околу 1 година во овластен сервис во вредност од околу 15.000 денари.Кога ја вратив на плин повторно се јави сецкањето,не е можно да се раштелува плинот од што не ја возев 2 дена на плин.А и уште нешто....додека возам на бензин се слушаат два звуци од моторот,едниот знам дека е од капачката за уље (незнам на кој принцип работат фелициите кога тој треба да ствара притисок а на сите фелиции капачето за уље не е на навртка туку го држи желевце едно) и кога ке дадам гас почнува да се подотвара и тропа тоа треба да го затегнам а има уште еден звук што неможам да го дефинирам затоа што ми се јавува само додека возам додека давам гас,а кога работи во место го нема тој звук.Дали може да е некој слаб довод на гориво или било што?И крај краева дали може да се упасува исто мотор од Фелиција ама 1.6 да се купи од Чешка,Словачка и да се атестира?????Дали во тој случај пак би требало да го атестирам плинот?Или да си купам нова кола....
За што е чудово?Да не знај некој кај можам да најдам OBD II Bluetooth адаптер. Ептен јак филм ми прави да го врзам мобилниот со чудово
Искрено нема да ми веруваш.Плин градска околу 12+/- со 500 денари просек 85-95 км поминувам,отворено до Србија 10л/100км (цел пат возење на 3300 обртаи во 5-та брзина,многу бучи,дефинитивно фали 6-та).Ама па и што има избор за до 3500(4000 нека се) евра,сакам нешто поново годиште (2001-2002) бидејки Фелицијата е 1999.Гледам дека се работи за фелиција така да си пиша што треба да направиш доста проблеми имаат фелициите, ме интересира колку ти лапа бензин/плин градска?
појди на авто електричар и ке ти каже он. вака на форум нема да ти каже никој зашто ти се празни акумулаторот, т.е. што ти ја краде струјата...Имам Пасат 1.9 ТДИ 2000 год. и сакам да прашам од што може да е, колата ако не ја запалам 2-3 дена целата Струја се испразнува и ништо не функционира ??? бтњ: акумулаторот е нов , уште под гаранција Black Eagle!!! Благодарам однапред.
http://www.programatoribg.com/index.htmДа не знај некој кај можам да најдам OBD II Bluetooth адаптер. Ептен јак филм ми прави да го врзам мобилниот со чудово
Јас имам bluetooth адаптер. И не би ти препорачал да си играш со него(компјутерот на колата). Нај гадно е ако ги пореметиш епром мемориите. Ко јас што ги пореметив, километражата ја заебав и перката за да уклучува ладење на ладњак...Да не знај некој кај можам да најдам OBD II Bluetooth адаптер. Ептен јак филм ми прави да го врзам мобилниот со чудово
Без отварање нема да се оправи еве јас 2 години го возам така. Астра Г 2.0.Momci posle podolgo vreme vozenje niz grad vcera zacepav do Belgrad i nazad, po pat vozev okolu 150 celo vreme. Na vrakanje nazad vo Sk na vlezot pocna da sveti sijalickata za motorot, se izvadiv od pamet i pravo na majstor. Ja stavija na tester i ispadna deka od so se izduvala masinata parce od garezot uspeal da go zaglavi EGR ventilot i nemozel da zatvori ubavo. E sega prasanjeto: moze li toa da se izduva so vozenje, ili ke mora da se vadi nadvor i da se cisti? Se raboti za Astra G 1.6 2001g.
Ајде сега малку стручно... ако станува збор за епром меморија, дефинитивно неможеш да ја менуваш преку блутут адаптер. Од проста причина што епром меморијата се програмира на посебен чип (пример изработуваат исто епром интегрално за контролер на вбризгување, контрола на клима, контрола на бришачи, а сето тоа различно се програмира), па потоа се става во употреба. Бришењето на таквата меморија исто така оди преку посебниот чип... во употреба епром (Erasable Programmable Read Only Memory) се користи чисто како меморија од која се читаат основните поставки (Read Only Memory).Јас имам bluetooth адаптер. И не би ти препорачал да си играш со него(компјутерот на колата). Нај гадно е ако ги пореметиш епром мемориите. Ко јас што ги пореметив, километражата ја заебав и перката за да уклучува ладење на ладњак...
Не зборам дека можеш се да контролираш од таму туку можеш да го збравиш. Знам затоа што ја носев колата епромите да ги репрограмираат (така кошта најефтино). Инаку официјален сервис би менувал цели модули (компјутерот). Епромите беа скроз репрограмирани и со ниеден OBD апарат не можеше да се стави во нормала.Ајде сега малку стручно... ако станува збор за епром меморија, дефинитивно неможеш да ја менуваш преку блутут адаптер. Од проста причина што епром меморијата се програмира на посебен чип (пример изработуваат исто епром интегрално за контролер на вбризгување, контрола на клима, контрола на бришачи, а сето тоа различно се програмира), па потоа се става во употреба. Бришењето на таквата меморија исто така оди преку посебниот чип... во употреба епром (Erasable Programmable Read Only Memory) се користи чисто како меморија од која се читаат основните поставки (Read Only Memory).
Тоа што ти си го пореметил, најверојатно се параметрите со кои што работи целиот процес... па перката јасно дека нема да ти работи ако ја поддесиш да се вклучува на 120 степени.