Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
Член од
17 јануари 2011
Мислења
1
Поени од реакции
0
zdravo. jas sum nov na forumov, pa dobro ve najdov!!!
sakam da dobijam mislenje za volkswagen passat tdi od 1998g, zatoa sto razmisluvam da kupam takov. ve molam za mislenja i iskustava
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
Здраво, најпрвин да го пофалам форумот, одличен е.

Е вака сега. Имам проблем при палењето на југо. Дијагнозата уште не е поставена, најпрво имав проблем со алтернаторот па го поправив, акумулаторот е нов скоро месец дена.
При палење југото вергла, влече и бензин и плин(претпочитам да го палам на бензин), али само вергла и никако да запали,. Му треба само само туркање од 2 метра со 1км/ч (само малце да го поместам сам и да влезам во кола одма пали) и после тоа цел ден си пали,се е ок.
Помош пошто на 1000 мајстори го однесов и никој не знае што му е, само некои различни прогнози добивам а никако резултат од тоа, па решив сам да го средам.

Фала однапред
 
С

Спенсер

Гостин
Да ве прашам нешто дечки

Пример купуваш кола со штипски таблици (има и зелен картон). Е сеа,ги одјавуваш штипските,и идеш да си земеш скопски :) дали треба нов зелен картон за скпските таблици или ке остане стариот??? ме свативте нели :)
 
B

BooBojan

Гостин
Да ве прашам нешто дечки

Пример купуваш кола со штипски таблици (има и зелен картон). Е сеа,ги одјавуваш штипските,и идеш да си земеш скопски :) дали треба нов зелен картон за скпските таблици или ке остане стариот??? ме свативте нели :)
Останува стариот.
 
T

Tetro

Гостин
Здраво, најпрвин да го пофалам форумот, одличен е.

Е вака сега. Имам проблем при палењето на југо. Дијагнозата уште не е поставена, најпрво имав проблем со алтернаторот па го поправив, акумулаторот е нов скоро месец дена.
При палење југото вергла, влече и бензин и плин(претпочитам да го палам на бензин), али само вергла и никако да запали,. Му треба само само туркање од 2 метра со 1км/ч (само малце да го поместам сам и да влезам во кола одма пали) и после тоа цел ден си пали,се е ок.
Помош пошто на 1000 мајстори го однесов и никој не знае што му е, само некои различни прогнози добивам а никако резултат од тоа, па решив сам да го средам.

Фала однапред
Побарај и друго мислење, јас мислам дека е до алансерот
 
Член од
30 јули 2009
Мислења
1.770
Поени од реакции
1.058
Здраво, најпрвин да го пофалам форумот, одличен е.

Е вака сега. Имам проблем при палењето на југо. Дијагнозата уште не е поставена, најпрво имав проблем со алтернаторот па го поправив, акумулаторот е нов скоро месец дена.
При палење југото вергла, влече и бензин и плин(претпочитам да го палам на бензин), али само вергла и никако да запали,. Му треба само само туркање од 2 метра со 1км/ч (само малце да го поместам сам и да влезам во кола одма пали) и после тоа цел ден си пали,се е ок.
Помош пошто на 1000 мајстори го однесов и никој не знае што му е, само некои различни прогнози добивам а никако резултат од тоа, па решив сам да го средам.

Фала однапред
Или е паднато на компресија, или алансерот (четкиците)
Побарај и друго мислење, јас мислам дека е до алансерот
Да можно е, треба да ги провери четкиците.
 
Член од
6 септември 2007
Мислења
1.361
Поени од реакции
2.176
Да ве прашам нешто дечки

Пример купуваш кола со штипски таблици (има и зелен картон). Е сеа,ги одјавуваш штипските,и идеш да си земеш скопски :) дали треба нов зелен картон за скпските таблици или ке остане стариот??? ме свативте нели :)
Треба да идеш во осигурителната и да направиш замена на стар со нов, со тој ќе те вратат од граница
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
Или е паднато на компресија, или алансерот (четкиците)


Да можно е, треба да ги провери четкиците.
Четкиците на анласерот се сменети пред 3 дена. Фала за мислењето, ќе видиме утре што ќе се деси.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Здраво, најпрвин да го пофалам форумот, одличен е.

Е вака сега. Имам проблем при палењето на југо. Дијагнозата уште не е поставена, најпрво имав проблем со алтернаторот па го поправив, акумулаторот е нов скоро месец дена.
При палење југото вергла, влече и бензин и плин(претпочитам да го палам на бензин), али само вергла и никако да запали,. Му треба само само туркање од 2 метра со 1км/ч (само малце да го поместам сам и да влезам во кола одма пали) и после тоа цел ден си пали,се е ок.
Помош пошто на 1000 мајстори го однесов и никој не знае што му е, само некои различни прогнози добивам а никако резултат од тоа, па решив сам да го средам.

Фала однапред
друже... типичен проблем за југо е ова... кога ке опадне на компресија, оригиналниот алансер не е доволно брз за да го запали... уште и ако му се при крај четкиците или подгорен да е колекторт на четкиците, уште повеке губи на брзина... не пиша кое југо го имаш и од која година, ама ке ти дадам совет... барај алансер со 4 четкици и проблемот ке си го решиш за доооолго време. тој алансер вергла скоро двојно побрзо од оригиналниот ке ти пали многу лесно...

проверено и докажано... израснав со овој проблем...
 

proud_89

Legenden sterben nie!
Член од
17 јануари 2011
Мислења
147
Поени од реакции
87
друже... типичен проблем за југо е ова... кога ке опадне на компресија, оригиналниот алансер не е доволно брз за да го запали... уште и ако му се при крај четкиците или подгорен да е колекторт на четкиците, уште повеке губи на брзина... не пиша кое југо го имаш и од која година, ама ке ти дадам совет... барај алансер со 4 четкици и проблемот ке си го решиш за доооолго време. тој алансер вергла скоро двојно побрзо од оригиналниот ке ти пали многу лесно...

проверено и докажано... израснав со овој проблем...
Фала друже на советот. Југото е 55ка од 97ма година.
Утре ќе отидам на мајстор па се надевам дека ќе го решам проблемот :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
аааа... 55-ка од 97 веројатно има со 4 четкици алансер, т.е. брзиот, освен ако некој не го мењал претходно... ај баш пиши што ти констатирал и направил мајсторот... ама јас пак типувам на тоа дека е нешто околу брзината на вртење... алансер-послаби четкици, подпотрошени пиксни на ротор од него, ослабено на компресија и сега пошто е поладно малку по густо уље и ете ти проблем за прво палење... после преку денот си пали лесно пошто уљето веке е омекнато, кариките рашириле и има поголема компресија, алансерот е по топол а и акумулаторот загреан па повеке врти алансерот и така, има повеке причини што ти се склопиле за оваа дешавка... колку за утеха, не си единствен... како и да е, пиши што ти средил мајсторот...
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
893
Земи од Скала 55 анласер и немаш гајле!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom